Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik vind hem eigenlijk totaal niet lelijk!
    Naar mijn inziens past hij perfect in de huidige lijn Mercedessen, maar ook perfect in de lijn van de E klasses.
    De houding van de wagen, dat robuuste enz... Allemaal typische eigenschappen die deze wagen onmiskenbaar tot een E klasse maken.
    Die 4 mislampen vind ik een detail die niet zo mooi is, gelukkig hangen die dingen laag bij de grond... In rl zal het daardoor minder opvallen. Ik veronderstel dat de ingenieurs wel een heel goede technische reden hadden, om deze design matige minder goede keuze te verantwoorden.

    Comment


    • Mercedes E-klasse
      Voor vaste bezoekers van de AutoWeek-site heeft de nieuwe E-klasse al weinig geheimen meer. Vlak voor de officiële onthulling is er een brochure uitgelekt, die niets meer te raden overlaat. Zelfs de technische gegevens staan er in.

      Maak kennis met de nieuwe Mercedes E-klasse. De lijnen van het nieuwe model waren na alle lekkage-foto’s van de afgelopen tijd al min of meer bekend. Deze ingescande folder, die rondgaat op het internet, onthult alle details.
      De nieuwe E-klasse is om precies te zijn 4.868 millimeter lang. De wielbasis is 2,87 meter. Het oude model meet 4,82 meter en zijn wielbasis is twee centimeter korter. Behalve de vierwielaangedreven E350 4Matic en de E350 Bluetec diesel zijn alle E’s voorzien van BlueEfficiency-techniek.
      Het assortiment benzinemotoren begint met de E200 CGI met 184 pk. Dan volgt de E250 CGI met 204 pk Dan is er de E350 CGI met 292 pk en de topper is voorlopig de E500 met 388 pk. De CGI motoren hebben directe brandstofinjectie; alleen de V8 heeft dat dus niet.
      Dan de diesels: het programma trapt af met de 136 pk sterke E200 CDI. Dan is er de E220 met 170 pk. Dan volgt de E250 CDI (die heeft net als de 220 CDI twee turbo’s) met 204 pk en de sterkste is voorlopig de E350 V6 CDI met een vermogen van 231 pk.
      Verder kunnen we in de folder al een blik werpen op het AMG-accessoirepakket dat klaarligt voor E-klasse kopers. Van de echte voorhamer uit het E-klasse assortiment, hebben we alleen nog wat spionagefoto’s, maar Mercedes kennende, laat de officiële onthulling niet lang meer op zich wachten. Wie geïnteresseerd is in de E-klasse moet de komende week de site goed in de gaten houden, want de nieuwe E kan elk moment door Mercedes worden vrijgegeven. Rond mei staat de nieuwe limo bij de dealers in Nederland.

      Bron: www.autoweek.nl


      freude am fahren

      Comment






      • Bron: www.autoweek.nl
        freude am fahren

        Comment


        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

          Comment





          • Bron: www.autoweek.nl
            freude am fahren

            Comment


            • Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. die lichtgrijze Avantgarde-versie kan'k best pruimen, niet dat'k 'm knap vind, maar ie kan er mee door! Maar als je dan die basisversie bekijkt, met van die zielig kleine velgjes, en die mistlampen (2 naast elkaar :o) dan begin ik toch weer te twijfelen. Het interieur vind'k dan wel nog best knap, met de mooie houtinleg, of sportieve alu-accenten;

              In't geheel kan de wagen mij niet écht bekoren..
              freude am fahren

              Comment


              • Die zetels op foto zien er mij niet bepaald goed zitten uit. Voor de rest vind ik het wel een knappe wagen en hoop ik dat we met de opvolger van onze E-klasse (die besteld moet worden van zodra de nieuwe E beschikbaar is) nog een 350 CDI gaan kunnen nemen ipv de 250 CDI. We zouden graag bij de goede V6 blijven, maar gezien de economische crisis en de veranderingen op vlak van leasing binnen het bedrijf is het nog afwachten.

                Comment


                • hehe

                  ik vraag me af wat er in die mannen omgaat als ze achter de tekentafel zitten

                  het enige wat ik weet te appreciëren is de robuustere look, back to the roots. Voor de rest.... geen enkel aspect dat voor mij de vergelijking met de vorige E doorstaat, in tegendeel, die mistlampen zijn gewoonweg belachelijk lelijk etc.

                  Het interieur.... nja, het vorige was mooier, maar ook hier weer back to the roots. De afwerking ziet er anders wel degelijk uit.

                  Ik wacht nog op de break voordat ik zeg dat de nieuwe E een mislukking is.

                  Comment


                  • 't is erg om te zeggen maar ik zou nog liever eentje met LED's dan met die dubbele ronde mistlampen hebben

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      't is erg om te zeggen maar ik zou nog liever eentje met LED's dan met die dubbele ronde mistlampen hebben
                      Ja die ronde koplamjes zijn zo fout. Past geheel niet in het geheel van harde strakke lijnen. Kan iemand hier een post maken van het huidige interieur? Gewoon eventjes hard vergelijken...

                      Comment


                      • Het benzineaanbod

                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                        Comment


                        • OOk hier ambigue gevoelens ...

                          Ik vraag me af wat de AMG gaat geven.

                          Let's say: 600pk om toch maar weer boven de RS6 te komen.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            OOk hier ambigue gevoelens ...

                            Ik vraag me af wat de AMG gaat geven.

                            Let's say: 600pk om toch maar weer boven de RS6 te komen.
                            Denk ik niet....

                            op een bepaald moment is het genoeg geweest hé, op die manier kan je bezig blijven. De mercedes 600, de M5 er 650? Valt ook niet meer bepaald te rijmen met de huidige economische en ecologische omstandigheden

                            Ik gok dat ie de 63 uit de S krijgt. 525 pk dus, misschien nog wat verder opgekieteld tot hoop en al 550.

                            Comment


                            • Die met de versnellingspook in het midden is een Classic veronderstel ik? Welke inlegplaatjes zitten er daar in?

                              Comment




                              • optioneel dus ook een volleder interieur.... dat vind ik dan weer érg knap!


                                Dat ze maar snel de break uitbrengen, met 4-matic en twinturbodiesel V6 en 7g-tronic....

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

                                  optioneel dus ook een volleder interieur.... dat vind ik dan weer érg knap!


                                  Dat ze maar snel de break uitbrengen, met 4-matic en twinturbodiesel V6 en 7g-tronic....
                                  Dat is het exclusive pakket. Het enige wat ik idd tot nu toe te pruimen vindt. Minpuntje: mijn Avantgarde vandaag heeft prachtig golvend leer aan de zijkanten... wat een zalig zacht gevoel als je lekker over de snelweg zoeft... in het nieuwe model is dit niet meer, behalve in deze exclusive uitvoering... we gaan er niet op vooruit vrees ik.

                                  Ze hadden beter richting S geevolueerd. Having said that: heb je gezien welke facelift eraan komt voor de S? Argh.

                                  Ik ga blijven Mercedes rijden. Voor het comfort. Vandaag ook voor de bloedmooie afwerkingen en lijnen. Morgen enkel voor comfort dus...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                    Dat is het exclusive pakket. Het enige wat ik idd tot nu toe te pruimen vindt. Minpuntje: mijn Avantgarde vandaag heeft prachtig golvend leer aan de zijkanten... wat een zalig zacht gevoel als je lekker over de snelweg zoeft... in het nieuwe model is dit niet meer, behalve in deze exclusive uitvoering... we gaan er niet op vooruit vrees ik.

                                    Ze hadden beter richting S geevolueerd. Having said that: heb je gezien welke facelift eraan komt voor de S? Argh.

                                    Ik ga blijven Mercedes rijden. Voor het comfort. Vandaag ook voor de bloedmooie afwerkingen en lijnen. Morgen enkel voor comfort dus...
                                    Wie zegt dat je leer fabrieks-af moet nemen?
                                    Er zijn voldoende gespecialiseerde firma's die leder nadien in een wagen plaatsen.
                                    Je hebt dan ook veel meer keuze in leerkwaliteiten, afwerkingen, details, kleuren enz...
                                    Neem je zo goed als een keuze die identiek is aan de fabrieksmogelijkheid, dan zit je zelfs nog goedkoper voor je lederen uitrusting.

                                    En de afwerking van de huidig E is nu ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. De E van mijn pa kan belange niet tippen aan de afwerking in mijn oude tank (w124).

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten




                                      Bron: www.autoweek.nl[/QUOTE]

                                      Dubbel gevoel, foto bovenaan --> geslaagd
                                      Foto's onderaan -- hmmm

                                      De C leek op foto ook niet zo knap dan IRL, dan maar wachten tot ik heb IRL zie.
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

                                      Comment


                                      • Ik vind het allemaal wat te klassiek.

                                        Comment


                                        • Voila, eindelijk ene met verstand die spreekt!!!
                                          Wachten op IRL.... Foto's zijn gewoon zo makkelijk te manipuleren.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X