Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
    Voila, eindelijk ene met verstand die spreekt!!!
    Wachten op IRL.... Foto's zijn gewoon zo makkelijk te manipuleren.

je hebt inderdaad van die twijfelgevallen waarbij je zegt 'hmm, eerst eens irl zien en dan oordelen'.

Maar ik heb genoeg inbeeldingsvermogen om op basis van deze foto's te kunnen zeggen dat ik hem niét kan smaken, niet knap vind, verre van zo knap als z'n voorganger. 'lelijk' ga ik niet in de mond nemen, maar wat ik zie kan me in de verste verte niet overtuigen...en ja, er zijn weldegelijk details die ik érg lelijk vind. En het is niet omdat jij heel graag zou hebben dat dit weer een knappe kar wordt, dat anderen hem niet lelijk mogen vinden hoop ik?

En als ze foto's al manipuleren, proberen ze die meestal in de positieve zin te manipuleren btw.

Het minst geslaagd aan deze vind ik de C-stijl, de vorm van de koffer, de achterlichten, de manier waarop de gordellijn in de koffer overloopt.... daarmee, ik wacht nog even af op de Break, die gaat volgens mij wel iéts beter doen, maar ik leg m'n verwachtingen niet te hoog.

Ohja, ik blijf ook benz-liefhebber, maar van de huidige generatie zijn er gewoon nog maar érg weinig benzen die me kunnen bekoren. De S is in sommige configs knap. Voor de rest.... ML vind ik minder dan z'n voorganger door die stukjes onderaan de koplampen, G hebben ze verknald door die simpele grill, sportcoupé heb ik nooit mooi gevonden, SL is fucked up sinds de facelift, CL kan ik min of meer smaken zolang ik z'n achterlichten niet hoef te zien en kan voor mij de C215 eveneens niet evenaren, and so on. De C is niet slecht, maar ik vind 'm evenmin zo knap als z'n voorganger, maar voor de rest geen slecht woord.
    Moest ik nu een benz moeten kiezen, louter op z'n design af.... de CLK en de E-break, toevallig die twee die nog niet vervangen zijn.

Comment

• Van stijl lijkt deze erg op de GLK en daar is niets mis mee. Toch wacht ik nog even om een echte mening te geven en eerst deze in het echt zien.

Comment

• Ik weet dat velen de GLK lelijk vinden.... Ik daarintegen vind hem bloedmooi!!! Heel andere stijl dan die andere compacte SUV's.... Meer terreinwagen en veel minder verhoogde break

Comment

• Het dieselaanbod

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• De snoet van de classic vind ik ronduit lelijk. Die van de Avantgarde is een twijfelgeval voor mij.
            Het interieur ziet er naar mijn mening wel goed uit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.carmagazine.co.uk]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• OMG

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• aan die brabus moest ik ook denken.... alleen is die wel een pak knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      op deze zie je gelukkig vrij duidelijk dat die achterste zijruit maar camouflage is...

Moesten ze nu BMW's hoffmeisterknik gaan overnemen was het er helemaal over

Comment

• Best knappe Benz.

Comment

• Afwachten... maar 't begint ni bepaald goed

Comment

• Comment

• Comment

• Wat hebben ze hiermee uitgestoken

Comment

• laatste generatie mercedesstyling gegeven. Hun vorige hoofdontwerper is ook weg. De nieuwe c vond ik nog wel gaan, dit niet echt, en de sl ook niet.

Tis net een drastische facelift door een japaner. De lijn in profiel is te zeer hetzelfde wat het voor mij qua uiterlijk te weinig een nieuwe auto maakt.

Comment

• [QUOTE=Fiddy;3169852]

je hebt inderdaad van die twijfelgevallen waarbij je zegt 'hmm, eerst eens irl zien en dan oordelen'.

Maar ik heb genoeg inbeeldingsvermogen om op basis van deze foto's te kunnen zeggen dat ik hem niét kan smaken, niet knap vind, verre van zo knap als z'n voorganger. 'lelijk' ga ik niet in de mond nemen, maar wat ik zie kan me in de verste verte niet overtuigen...en ja, er zijn weldegelijk details die ik érg lelijk vind. En het is niet omdat jij heel graag zou hebben dat dit weer een knappe kar wordt, dat anderen hem niet lelijk mogen vinden hoop ik?

En als ze foto's al manipuleren, proberen ze die meestal in de positieve zin te manipuleren btw.

Foto's zijn een persoonlijke interpretatie...
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik wacht om te oordelen tot ik hem irl gezien heb. (ik tel al af tot 9 februari )

Comment

• Geen premiere in Heizel?

Comment

• Ik vind de GLK knap en heb een C-klasse besteld, dus ik kan me wel vinden in MB's huidig design. Echter, deze E als berline laat me toch maar koud. De estate ziet er dan weer veelbelovend uit.

Twee bedenkingen echter: waarom dubbele mistlichten bij de Elegance uitvoering (is ongeveer het meest belachelijke wat ik qua auto design gezien heb dit jaar), en waarom geen 'ster' rooster bij de Avantgarde zoals bij de C (gezien dat bij die laatste wonderen doet voor de algemene look)?

Comment

Working...
                                          X