Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20
Bekijk Berichten

je hebt inderdaad van die twijfelgevallen waarbij je zegt 'hmm, eerst eens irl zien en dan oordelen'.
Maar ik heb genoeg inbeeldingsvermogen om op basis van deze foto's te kunnen zeggen dat ik hem niét kan smaken, niet knap vind, verre van zo knap als z'n voorganger. 'lelijk' ga ik niet in de mond nemen, maar wat ik zie kan me in de verste verte niet overtuigen...en ja, er zijn weldegelijk details die ik érg lelijk vind. En het is niet omdat jij heel graag zou hebben dat dit weer een knappe kar wordt, dat anderen hem niet lelijk mogen vinden hoop ik?

En als ze foto's al manipuleren, proberen ze die meestal in de positieve zin te manipuleren btw.

Het minst geslaagd aan deze vind ik de C-stijl, de vorm van de koffer, de achterlichten, de manier waarop de gordellijn in de koffer overloopt.... daarmee, ik wacht nog even af op de Break, die gaat volgens mij wel iéts beter doen, maar ik leg m'n verwachtingen niet te hoog.
Ohja, ik blijf ook benz-liefhebber, maar van de huidige generatie zijn er gewoon nog maar érg weinig benzen die me kunnen bekoren. De S is in sommige configs knap. Voor de rest.... ML vind ik minder dan z'n voorganger door die stukjes onderaan de koplampen, G hebben ze verknald door die simpele grill, sportcoupé heb ik nooit mooi gevonden, SL is fucked up sinds de facelift, CL kan ik min of meer smaken zolang ik z'n achterlichten niet hoef te zien en kan voor mij de C215 eveneens niet evenaren, and so on. De C is niet slecht, maar ik vind 'm evenmin zo knap als z'n voorganger, maar voor de rest geen slecht woord.
Moest ik nu een benz moeten kiezen, louter op z'n design af.... de CLK en de E-break, toevallig die twee die nog niet vervangen zijn.
Comment