Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    En zeker niet hier in limburg bestellen
    De audi of de mercedes?

Comment

• ja ik zou toch ook nog beetje wachten... zo'n auto is het wachten waard... maar toch vreemd dat er zoveel misloopt (ook al met jullie C, verkeerd interieur??) zo'n dingen hebben wij toch nog niet meegemaakt en rijden ook altijd met Mercedes!

afwachten tot woensdag zeker, maar kvrees er voor als dat maar zo'n garage is, ze doen meer dingen verkeerd dan dat ze goed doen blijkbaar .... De auto zelf (het merk in het algemeen) vind ik wel subliem

greetz

Comment

• Gisteren een zilvergrijze gezien met amg pack en pano dak... normaal ben ik niet voor zilvergrijs, maar fak dat was vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Gisteren een zilvergrijze gezien met amg pack en pano dak... normaal ben ik niet voor zilvergrijs, maar fak dat was vet
          Ja? Ik weet eigenlijk niet welke configuratie (kleur, interieur en al dan niet pano) ik moet nemen mocht ik straks voor een AMG Sport gaan. Ik vond het grijs wat te flets. Zwart iets agressiever (iemand noemde het een sneeuwruimer), maar het nadeel van zwart is dan weer dat de snuit zo donker wordt dat je het AMG pack met moeite nog ziet (en je dus bijna geen verschil ziet met een gewone Avantgarde).

Hoe zouden jullie de AMG nemen? Sport pack wel te verstaan hé.

Ter vergelijking: op het vorige model vond ik zilver prachtig op een super sportieve E.
          Last edited by ; 07/08/2009, 13:49.

Comment

Er is gisteren contact geweest met de garage en volgende week woensdag hebben we een afspraak om de auto af te halen (maar dat gaat enkel lukken als 'm ten laatste maandag geleverd is want het duurt 2 dagen voor ze de papieren hebben) ofwel om 'm te annuleren (wat hoogst waarschijnlijk gaat gebeuren).
            Ze kunnen momenteel niet zeggen waar de wagen is ?????????
            Enkel al 3 weken het zelfde zinnetje "hij staat op transport"
            Mijn geduld is op,genoeg met mijn voeten gespeeld.
            Woensdag de wagen ofwel niks
            Als je dan een auto gaat bestellen bij een ander merk dan moet je ook weer wachten hoor

Comment

Er is gisteren contact geweest met de garage en volgende week woensdag hebben we een afspraak om de auto af te halen (maar dat gaat enkel lukken als 'm ten laatste maandag geleverd is want het duurt 2 dagen voor ze de papieren hebben) ofwel om 'm te annuleren (wat hoogst waarschijnlijk gaat gebeuren).
              Ze kunnen momenteel niet zeggen waar de wagen is ?????????
              Enkel al 3 weken het zelfde zinnetje "hij staat op transport"
              Mijn geduld is op,genoeg met mijn voeten gespeeld.
              Woensdag de wagen ofwel niks
              En ik die dacht dat zo'n E-klasse iets was voor bezadigde mensen
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                Hoe zouden jullie de AMG nemen? Sport pack wel te verstaan hé.
                Ik ben nog geen zwarte met AMG pack tegengekomen spijtig, dat zal érg vet zijn, maar de lijnen zullen een beetje wegvallen, net als dat het pano dak niet opvalt.

Donkergrijs zoals de testwagen die ik had is ook prachtig, maar wederom een beetje "doodjes" denk ik.

Zilvergrijs was echt prachtig, en dat zeg ik écht niet snel van zilver
                Vooral met pano dak uiteraard

Comment

• Het enige wat verveld is met het AMG pack is dat de sportstoelen binnen enkel met zwarte stof of leer beschikbaar zijn. Zodra je een ander kleur neemt (natuurbeige!) krijg je gewone stoelen voorgeschoteld (maar je betaalt de AMG sportstoelen wel natuurlijk...).

a) ofwel hou ik het op het AMG zwart - beetje doods nietwaar?
                  b) ofwel ga ik voor een lekker trendy kleurtje vanbinnen
                  c) ofwel heb ik het mis (let's hope so but I doubt it)

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Ik ben nog geen zwarte met AMG pack tegengekomen spijtig, dat zal érg vet zijn, maar de lijnen zullen een beetje wegvallen, net als dat het pano dak niet opvalt.

Donkergrijs zoals de testwagen die ik had is ook prachtig, maar wederom een beetje "doodjes" denk ik.

Zilvergrijs was echt prachtig, en dat zeg ik écht niet snel van zilver
                  Vooral met pano dak uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                    Het enige wat verveld is met het AMG pack is dat de sportstoelen binnen enkel met zwarte stof of leer beschikbaar zijn. Zodra je een ander kleur neemt (natuurbeige!) krijg je gewone stoelen voorgeschoteld (maar je betaalt de AMG sportstoelen wel natuurlijk...).

a) ofwel hou ik het op het AMG zwart - beetje doods nietwaar?
                    b) ofwel ga ik voor een lekker trendy kleurtje vanbinnen
                    c) ofwel heb ik het mis (let's hope so but I doubt it)
                    Optie d) bestaat ook natuurlijk. Ik ga voor de coupe met AMG pack zoals hij in het "boekje" staat: Diamant wit, pano, AMG, natuurbeige.
                    Last edited by ; 08/08/2009, 10:50.

Comment

• Coupé, geen twijfel mogelijk

En ook het minste waardeverlies in de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Als je dan een auto gaat bestellen bij een ander merk dan moet je ook weer wachten hoor
                        Dat weet ik wel maar dan bestel ik 'm dat ik 'm in het begin van het jaar heb,binnen een paar maanden is de wagen 1 jaar als 'm binnenkort geleverd word

Comment

Dat weet ik wel maar dan bestel ik 'm dat ik 'm in het begin van het jaar heb,binnen een paar maanden is de wagen 1 jaar als 'm binnenkort geleverd word
                          Is dat zo'n groot probleem dan?

Comment

• We rijden al verschillend jaren met mercedes( w124 250D,clk230compressor,A170 cdi,E220cdi,C200cdi )maar altijd tweedehands,dit zou de eerste nieuwe zijn...........
                            Normaal rijd ik naar Duitsland met cash geld en kom terug met auto met transitplaten.
                            Direct naar de douane en keuring en na een paar dagen ben ik aant rijden.
                            Ik bestel een nieuwe in Januari en...........................................
                            ALs dat mercedes-service is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              Is dat zo'n groot probleem dan?
                              Wel als ik 'm binnen een paar jaar wil verkopen,niet?

Comment

We rijden al verschillend jaren met mercedes( w124 250D,clk230compressor,A170 cdi,E220cdi,C200cdi )maar altijd tweedehands,dit zou de eerste nieuwe zijn...........
                                Normaal rijd ik naar Duitsland met cash geld en kom terug met auto met transitplaten.
                                Direct naar de douane en keuring en na een paar dagen ben ik aant rijden.
                                Ik bestel een nieuwe in Januari en...........................................
                                ALs dat mercedes-service is
                                Ik begrijp uw frustratie maar die paar dagen of weken gaat het nu ook niet maken he.

Comment

• Kan toch tellen als eerste kennismaking met een officiele mercedesverdeler....
                                  Dacht altijd dat klant koning was maar dat is blijkbaar verleden tijd.
                                  Is gewoon uit principe dat 'm geannuleerd word.
                                  Zullen woensdag zien wat er gezegd word

Comment

• Eerlijk gezegd kan ik het moeilijk geloven dat ze niet weten waar de auto ergens staat. Ik heb ook al eens langer op een wagen moeten wachten dan wat bij de bestelling werd afgesproken. Toen werd er mij ook duidelijk gezegd wat de reden van langere leveringstermijn was. Toen was dat omwille van een bepaalde optie waarvan ze de productie niet konden volgen. Ik kreeg toen de mogelijkheid om die optie te schrappen om de wagen zo sneller te hebben. Ik heb dat niet gedaan en er werd onmiddellijk een nieuwe leveringstermijn afgesproken die op een paar dagen na is nagekomen.

Bij BMW werken ze met codes om perfect op elk moment te kunnen kijken waar de auto zich ergens bevindt, zowel in aanloopfase, productiefase als transportfase. Ik geloof niet dat ze dat bij Mercedes niet hebben.

Het kan ook zijn dat de verkoper liegt. In dat geval is die man z'n job niet waard.

Bij welke verdeler heb je besteld?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wagen is besteld bij Hermod in Lommel maar die hebben sinds deze week verlof en nu word de wagen geleverd bij Hermans in Hasselt.
                                      Is daarom ook dat ik moeilijk kan geloven dat ze niet weten waar de wagen is,als zo een grote garage (groep jam) niet kan vertellen waar de wagen zich bevind .......
                                      Ik vermoed dat 'm hagelschade heeft van die bui van 21 juli ofwel dat 'm van de vrachtwagen gevallen is en dat ze daarom niets zeggen.

Comment

Wagen is besteld bij Hermod in Lommel maar die hebben sinds deze week verlof en nu word de wagen geleverd bij Hermans in Hasselt.
                                        Is daarom ook dat ik moeilijk kan geloven dat ze niet weten waar de wagen is,als zo een grote garage (groep jam) niet kan vertellen waar de wagen zich bevind .......
                                        Ik vermoed dat 'm hagelschade heeft van die bui van 21 juli ofwel dat 'm van de vrachtwagen gevallen is en dat ze daarom niets zeggen.
                                        Ik heb jouw verhaal eens gelezen... als het "snel hebben" van een wagen al belangrijker is dan het model op zich, en als een paar weken al zoveel verschil maken, koop U dan een stock Opel Insignia!

Ik begrijp niet dat je met dergelijke attitude en mentaliteit blijkbaar het budget bij elkaar kunt schrapen om een Mercedes te kopen.

Comment

• Wat voor een zeveraar zijt gij........
                                          Lees het verhaal eens goed, (snel hebben)ben al van januari op een nieuwe auto aant wachten.
                                          En "budget bijeenrapen" ??????
                                          Ik heb hier cash geld liggen pipo.
                                          Ga toch op een ander lullen over een opel.
                                          En klant is koning,als ik maar 30000 euro uit te geven had zou ik wel een opeltje kopen en dan maakt wat wachten ook niet uit.

Comment

Working...
                                          X