Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ik enorm jammer vind voor een toch wel klasse bak!
350 en 400 CDI klinken veel beter.
Als je een klassebak wilt moet je een dikke motor kopen ook. Die 651 is goed voor het milieu en de leasemarkt, maar daar blijft het ook bij. Daarenboven blijf je met een kutdiesel zitten, benzine is nog altijd knappe qua geluid. Een E500 klinkt magistraal.
Binnenin heb je wel heel wat minder last van de motor door de isolatie natuurlijk ook
Onlangs maakte Lorinser ons lekker met schetsen van een veredelde E-klasse. Inmiddels hebben we ook de foto’s van deze auto én schetsen van de Lorinser E-klasse Coupé voor u.
Door de donkere grille op beide auto’s spreekt Lorinser van ‘gemaskerde helden van de Autobahn’. De ‘booskijkers’ zorgen er voor dat het Batman & Robin-gevoel nog verder wordt versterkt. Het dak en de motorkap hebben een zwarte coating gekregen. Het middenstuk van de voorbumper contrasteert met het donkere design van de auto. Lorinser verlaagt de E ook een paar millimeter. De tuner biedt RS9 lichtmetaal met dubbele spaken aan.
Zoals de tekeningen al beloofden, zien we aan de zijkant van Lorinsers E-klasse sideskirts en aan de achterkant vinden we een dakspoiler en een diffusor. Een sportief uitlaatsysteem met vier eindpijpen zorgt voor een extra agressief geluid. De Lorinser is dan ook krachtiger dan de E 500 waarop –ie gebaseerd is. De V8 levert nu 435 pk, wat 47 pk meer is dan Mercedes-Benz biedt. Het maximumkoppel stijgt naar 580 Nm en de topsnelheid ligt op 280 kilometer per uur.
Binnenkort kunnen we u ook de foto’s van de Lorinser E Coupé tonen. De prijs van de aanpassingen is nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Zie ik daar rode partikels - heb je het "lekkere" zwart?
Als je dat zwart met de bruine schijn in bedoelt, columbiet zwart geloof ik, dan is het neen, dat wordt niet meer gespoten op de W212, verkocht te weinig. Wel jammer, wij hebben dat op onze W211 en hadden dat graag terug gehad op de W212, nu is het het "gewoon" zwart geworden.
Comment