Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 26 april is wel de verjaardag van de oma van mijn vriendin, fak
    Na 15u ofzo zou ik mss wel kunnen

Comment

• Ik heb hem daarnet gezien in de Rogiertunnel, prachtig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
        Is dat een kanshebber als opvolger van je 530d?
        Neen...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Neen...
          Je bent er nog te jong voor zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            26 april is wel de verjaardag van de oma van mijn vriendin, fak
            Na 15u ofzo zou ik mss wel kunnen
            Tis om 12 uur
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Je bent er nog te jong voor zeker?
              Neen, ik ben er nu al zeker van dat ik de nieuwe 5 liever ga zien...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                Ja dat begrijp ik. Ik bedoelde dat ik het vreemd vind dta Reynaerde niet gecontacteerd is door MB.
                wij zijn ook niet gecontacteerd door MB Aalst 8-) nochtans in augustus onze auto daar gekocht. Of doet MB niet mee aan lanceringsevents?
                Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Damn, what a sexy car!
                  5x gespot in D

Echt dik in orde! Hij rijdt goed!
                  Maar het typische diesel geratel blijft wel

Ik vind 'm echt een lekker snuitje hebben maar de achterkant is toch wel even wennen, maar het is zeker niet lelijk.

Comment

• Bluetec 220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Echt dik in orde! Hij rijdt goed!
                      Maar het typische diesel geratel blijft wel
                      Die OM651 klinkt echt verschrikkelijk...

Comment

• Wat ik enorm jammer vind voor een toch wel klasse bak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                          Wat ik enorm jammer vind voor een toch wel klasse bak!
                          350 en 400 CDI klinken veel beter.

Als je een klassebak wilt moet je een dikke motor kopen ook. Die 651 is goed voor het milieu en de leasemarkt, maar daar blijft het ook bij. Daarenboven blijf je met een kutdiesel zitten, benzine is nog altijd knappe qua geluid. Een E500 klinkt magistraal.

Binnenin heb je wel heel wat minder last van de motor door de isolatie natuurlijk ook

Comment

• Lorinser brengt ‘gemaskerde helden Autobahn’

Onlangs maakte Lorinser ons lekker met schetsen van een veredelde E-klasse. Inmiddels hebben we ook de foto’s van deze auto én schetsen van de Lorinser E-klasse Coupé voor u.

Door de donkere grille op beide auto’s spreekt Lorinser van ‘gemaskerde helden van de Autobahn’. De ‘booskijkers’ zorgen er voor dat het Batman & Robin-gevoel nog verder wordt versterkt. Het dak en de motorkap hebben een zwarte coating gekregen. Het middenstuk van de voorbumper contrasteert met het donkere design van de auto. Lorinser verlaagt de E ook een paar millimeter. De tuner biedt RS9 lichtmetaal met dubbele spaken aan.
                            Zoals de tekeningen al beloofden, zien we aan de zijkant van Lorinsers E-klasse sideskirts en aan de achterkant vinden we een dakspoiler en een diffusor. Een sportief uitlaatsysteem met vier eindpijpen zorgt voor een extra agressief geluid. De Lorinser is dan ook krachtiger dan de E 500 waarop –ie gebaseerd is. De V8 levert nu 435 pk, wat 47 pk meer is dan Mercedes-Benz biedt. Het maximumkoppel stijgt naar 580 Nm en de topsnelheid ligt op 280 kilometer per uur.
                            Binnenkort kunnen we u ook de foto’s van de Lorinser E Coupé tonen. De prijs van de aanpassingen is nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Amai, Lorinser is goed bezig. Als je ziet wat ze vroeger maakten....

Vandaag mezelf beziggehouden met het verlagen van een E-klasse. Een E met AMG-pack 4cm droppen rondomrond lijkt de ideale hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Vandaag mezelf beziggehouden met het verlagen van een E-klasse. Een E met AMG-pack 4cm droppen rondomrond lijkt de ideale hoogte

Hangt lekker als je het mij vraagt
                                Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

• Zie ik daar rode partikels - heb je het "lekkere" zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                    Zie ik daar rode partikels - heb je het "lekkere" zwart?
                                    Als je dat zwart met de bruine schijn in bedoelt, columbiet zwart geloof ik, dan is het neen, dat wordt niet meer gespoten op de W212, verkocht te weinig. Wel jammer, wij hebben dat op onze W211 en hadden dat graag terug gehad op de W212, nu is het het "gewoon" zwart geworden.

Comment

• Jammer idd. Heb het vandaag ook op mijn E.

Comment

• Mocht er best zijn zo

Comment

• Ik denk er al lang over om als volgende E een witte te nemen. Knap. Waar is die foto genomen?

Wit met een beige interieur - om het contrast wat te verzachten. Zalig.

Comment

Working...
                                          X