Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
    Wie gaat de 26e naar Brugge ?
    Ik ga naar de voorstelling de 26 ste maart maar in Kortrijk... Toevallig nog mensen die aanwezig zijn in Kortrijk de 26ste?

greetz

Comment

• Neen, de 27e in Ninove.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
        Wanneer is de voorstelling juist ?
        Weekend van 28 & 29 maart ?
        Yup, van de 28ste tot de 4de april geloof ik.

Comment

• Heb me er gisteren eens ingezet.

Afwerking is meer dan oke gelukkig

Comment

• Beter dan 211?
            Kraakt er ergens iets als je er op duwt? Middentunnel ofzo?
            Hoe zit het met de ruimte?

Comment

• Ik wist dat er moeilijke vragen gingen komen he

Kheb Nls er ook even ingezet, die kan het beste vergelijk maken met een 211. Bij mij is dat meer dan een jaar geleden dat ik nog een taxi gepakt heb

Comment

• Achterbankruimte kun je dan alvast beantwoorden?

Comment

• Mijn knieen zaten niet tegen de voorzetel

Comment

• Moet zeggen dat design van de wagen me nogal tegenvalt, zeker in vergelijking met de vorige. Ik sta dan ook met verbazing te kijken van de vele reacties die zeggen "het heeft even geduurd maar nu vind ik hem toch echt knap"... alsof men zich gedurende een tijdje verplicht heeft om hem knap te vinden. Dan vraag ik me af of ze dezelfde moeite zouden getroosten voor pakweg een nieuwe Nissan.

Neen, ik vind hem niet mooi en ik weet nu al zeker dat dit binnen enige tijd nog steeds zo zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                      Moet zeggen dat design van de wagen me nogal tegenvalt, zeker in vergelijking met de vorige. Ik sta dan ook met verbazing te kijken van de vele reacties die zeggen "het heeft even geduurd maar nu vind ik hem toch echt knap"... alsof men zich gedurende een tijdje verplicht heeft om hem knap te vinden. Dan vraag ik me af of ze dezelfde moeite zouden getroosten voor pakweg een nieuwe Nissan.

Neen, ik vind hem niet mooi en ik weet nu al zeker dat dit binnen enige tijd nog steeds zo zal zijn.
                      Bijna iedereen vond het in het begin een slecht design. Zonder ster was dit een grandioze flop geweest.
                      Last edited by Sid; 21/03/2009, 18:52.

Comment

• Beetje zoals de Ssangyong Actyon

Comment

• zelfs met al die akties blijft de ssangyong spijtig genoeg marginaal

ik vind het jammer dat het autogedoe is herleidt tot hypes, maar daar kun je niet omheen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
                            Bijna iedereen vond het in het begin een slecht design. Zonder ster was dit een grandioze flop geweest.
                            Misschien wel, misschien niet (wellicht wel) maar ik weet wel dat Mercedes door de jaren heen die ster wel dubbel en dik verdiend heeft, kdenk niet dat er nog zo'n merk is met dergelijke traditie én die vanop de eerste rij gezorgd heeft voor oa de veiligheid van onze auto's nu. Maw we hebben veel te danken aan Mercedes, denken we maar aan kreukelzones, eerste abs eerste airbags... en uiteraard hebben ze hun ijzersterke reputatie ook te danken aan de oerdegelijke (onverwoestbare) auto's waarvoor ze vroeger (en hopelijk nu terug) stonden!

Niemand kan ze verwijten dat ze niet innoverend zijn en idd dan kan je wel eens te vlug willen gaan getuige de huidige E-klasse in z'n beginjaren... ze ebben daar heel wat strepen verloren maar tis enkel als je niets of weinig onderneemt dat je ook geen fouten kan maken...

Dat staat uiteraard los van het design maar kdenk dat dat wel in orde komt irl

greetz

Comment

• dezing is dan in feite nog het laatste van de zorgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                Misschien wel, misschien niet (wellicht wel) maar ik weet wel dat Mercedes door de jaren heen die ster wel dubbel en dik verdiend heeft, kdenk niet dat er nog zo'n merk is met dergelijke traditie én die vanop de eerste rij gezorgd heeft voor oa de veiligheid van onze auto's nu. Maw we hebben veel te danken aan Mercedes, denken we maar aan kreukelzones, eerste abs eerste airbags... en uiteraard hebben ze hun ijzersterke reputatie ook te danken aan de oerdegelijke (onverwoestbare) auto's waarvoor ze vroeger (en hopelijk nu terug) stonden!

Niemand kan ze verwijten dat ze niet innoverend zijn en idd dan kan je wel eens te vlug willen gaan getuige de huidige E-klasse in z'n beginjaren... ze ebben daar heel wat strepen verloren maar tis enkel als je niets of weinig onderneemt dat je ook geen fouten kan maken...

Dat staat uiteraard los van het design maar kdenk dat dat wel in orde komt irl

greetz
                                Ik ben het volledig hier mee eens, ik heb er niks aan toe te voegen.

Comment

• lijken wel een stel verkopers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    lijken wel een stel verkopers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      lijken wel een stel verkopers
                                      Ik zou daar ne goeie voor zijn ja.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Beter dan 211?
                                          Kraakt er ergens iets als je er op duwt? Middentunnel ofzo?
                                          Hoe zit het met de ruimte?
                                          Heb er maar ff ingezeten en mijn eerste indruk was . Afwerking lijkt me onberispelijk, zoals dat bij de 211 ook was. Heb 'm nu niet aan tests onderworpen, door bijvoorbeeld overal op te gaan duwen, ging ook niet echt gezien de omstandigheden. Maar de eerste indruk is meer dan goed. Zal 'm de volgende keer als ik erin zit, wat meer aan de tand voelen
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X