Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    een s60 zijn draaicirkel is te groot om taxi te spelen
    Die is kleiner dan die van de W211.
    Niet eens zo weinig.

Maar 'k zie waar je naartoe wilt.
    Het lichtere stuurgevoel van RWD maakt 't manoeuvreren in de stad een pak aangenamer dan bij een FWD.
    Ik verwoord het zelf nu ook niet zo goed, maar 'k weet wat je wilt zeggen, en 'k volg je daarin.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• ogij, kleiner ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ogij, kleiner ?
        Ik dacht van wel.
        Ff opzoeken... .

10,8 meter voor de S60
        11,4 meter voor de W211

Maar daar waar het bij de E-klasse geen opgave is om 't stuur volledig gedraaid te houden én een dot gas te geven, is 't dat bij de FWD S60 wel natuurlijk.
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• wat een teleurstelling, stiekum hoop ik dat ze anders meten ofzo

Comment

• Kan idd niet kloppen, want dan zou de Xsara een even lange draaicirkel moeten hebben als onze E en dat is absoluut niet het geval.
            S60 van mijn maat lijkt ook een grotere draaicirkel te hebben denk ik.

Maar heeft weldegelijk een lichter stuur tov een 211 pfl
            Achterbank vind ik persoonlijk wel een pak krapper.

Comment

• Me like

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• inderdaad, ik vind het ook ontzettend vet.
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• 't heeft iets ja

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• + Sterke, zuinige motoren
                        + Volop ruimte, ook achterin
                        + Legt met groot gemak enorme afstanden af

- Buitenspiegels te klein
                        - Sommige veiligheidssystemen vooral leuk speelgoed

Complete rijtest: [www.autozine.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          In een mooie kleur en Avantgarde trim weet ik hem al meer te smaken

Video autoblog:

http://www.abhd.nl/video/mercedes-e500-in-spanje/
                          ²²²

zwart is dé kleur voor de nieuwe E.

enkel vind ik het jammer van die automaat-bediening aan het stuur + zoals Roox zei zetels achterin zijn niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Moest er hier in deze uitvoering geen ster op de motorkap staan, er werd geen enkel exemplaar verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Moest er hier in deze uitvoering geen ster op de motorkap staan, er werd geen enkel exemplaar verkocht.
                              Er zit daar wel een grond van waarheid in maar het is nu niet enkel de ster die doet verkopen hé... het is gewoon een steengoede en supercomfortabele auto!! En trouwens Mercedes heeft die ster in het verleden ook al meermaals verdiend dus - door innovaties waar alle auto's vandaag de dag nog van profiteren en bijgevolg goed voor onze veiligheid - heb ik daar geen probleem mee...

Ja en ook ik vind die dubbele mistlampen een misser.... ze konden dat toch beter opgelost hebben... als Mercedes zo verderdoet gaat er nog een tijd komen dat ze enkel avantgardes verkopen maar heb toch al heel wat positieve reacties gehoord van de E irl dus ik zie het nog steeds zitten!!

Volgende week zie ik de nieuwe E voor het eerst, kben benieuwd en ongeduldig!

greetz

Comment

• Die "dubbele" mistlamp hadden ze idd beter kunnen oplossen maar hoe is altijd de vraag en er zal wel een specifieke technische reden achterzitten. Misschien wel commercieel enerzijds om Avantgarde te promoten en anderzijds om het Intelligent Light System te promoten.

Hij wordt deze week uitgeleverd aan de meeste garages dus hou je ogen maar open op de weg......

Comment

• Gisteren op de E40 Leuven - Brussel omstreeks 13:30 twee vrachtwagens vol nieuwe E's gezien. Voornamelijk Avantgardes en zwarte. De showroom modellen worden geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Lol... dit is gewoon een lelijke auto! Ik verlang echt om hem eens in't echt te zien, misschien ga ik hem dan knapper vinden. Maar nog op geen enkele foto heb ik hem mooi gevonden!
                                    Gisteren heb ik er 5 zien staan.

Ik had het niet verwacht dat ik het moest gaan toegeven, maar fak wat een lekkere kar in vergelijking met op foto

Jammer genoeg wel geen enkele met dubbele mistlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Gisteren heb ik er 5 zien staan.

Ik had het niet verwacht dat ik het moest gaan toegeven, maar fak wat een lekkere kar in vergelijking met op foto

Jammer genoeg wel geen enkele met dubbele mistlichten
                                      Echt? Wel daarom verlang ik dus echt om hem IRL te zien want zo op foto heeft hij me nog voor geen halve procent overtuigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Echt? Wel daarom verlang ik dus echt om hem IRL te zien want zo op foto heeft hij me nog voor geen halve procent overtuigd.
                                        Alleen de achterkant langs de zijkant uit bekeken blijft wennen, maar die vookant, Fak!

Last edited by ; 05/06/2011, 12:32.

Comment

• Mja, met AMG pakket is dat niet moeilijk natuurlijk...

Hoe rijdt dat, zo'n nieuwe 500?

Comment

Working...
                                          X