Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenBekijk hem niet door je BMW bril...
Comment
-
Waar veel merken vandaag de dag hun nieuwe modellen promoten in het zilver, gaat Mercedes voor een opvallend Cuprietbruin.
De benzinemotoren in Belgenland krijgen allemaal een automaat mee, de meeste diesels ook. Alleen de 2 minst gemotoriseerde diesels zijn handgeschakeld te verkrijgen.
De voorstelling bij de dealers zou voor eind deze maand zijn.
Comment
-
elke benz is lelijk, maar ze verkleden het heel subtiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelke benz is lelijk, maar ze verkleden het heel subtiel
http://young-classics.mercedes-benz-classic.com/sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenEcht, mooi dus irl?
Die snoet maakt echt indruk! En hij is zoooooo E klasse, niet normaal!
Comment
-
Op alle fronten een echte Benz
Comfort en veiligheid op het hoogste niveau
Sterk verbeterde interieurkwaliteit
Veel oog voor detail
Falend navigatiesysteem
Night View Assist mist z´n doel in de praktijk
Complete rijtest: [www.autowereld.com]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hoe lelijk is dat interieurDe vormgeving van de achterzetels trekt op niks, en die voorzetels zien er voor mij ook niet echt uitnodigend uit
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Test Mercedes E-Klasse: "E" wie Eule mit Samtpfoten
Neue E-Klasse mit Sauberdiesel E 350 BlueTec und anderen Motorisierungen: Sicher, komfortabel und sparsam
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
AMG-sportpakket
Rating:
Ein Wirtschaftswunder wie in den 50er- und 60er-Jahren könnten wir heute auch wieder gebrauchen. Vielleicht erweist sich ja die neue E-Klasse als ein solches für Mercedes. Die Anlagen dazu bringt der Wagen mit: Er ist geräumig, solide, leise, komfortabel und sparsam. Die Ingenieure haben ein anerkennenswertes Downsizing hinbekommen, das sparsame und gleichzeitig kraftvolle Motoren mit sich bringt. Vor allem die neuen direkt einspritzenden Vierzylinder sind hier zu erwähnen, die zwar nicht so leise säuseln wie ihre teilweise sechszylindrigen Vorgänger, aber eine vergleichbare Leistung bei zeitgemäßem – nämlich verringertem – Kraftstoffkonsum zeigen. Das alles wird bei nur geringfügig gestiegenen Basispreisen, aber erweiterter Serienausstattung geboten. Angesichts der Kraft, Ruhe und des starken Ausdrucks des Wagens, der der oberen Mittelklasse eigentlich bereits in Richtung Oberklasse entrückt ist, wird vielleicht sogar manch einer, der heute eine größere S-Klasse pilotiert, sich den „Abstieg“ überlegen.
Complete rijtest: [www.auto-news.de]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHoe lelijk is dat interieurDe vormgeving van de achterzetels trekt op niks, en die voorzetels zien er voor mij ook niet echt uitnodigend uit
In zijn klasse heeft 'ie de mottigste achterbank, na de XF dan, vind ik. 't Zitvlak is veel te kort en te horizontaal, er is quasi geen kuipvorming en dus zo goed als geen zijdelingse steun. Imo heeft de oude rakker Volvo S60 de meest comfy achterbank, en die speelt dan nog net iets lager dan de E-klasse. Echt, voor een auto die vaak als taxi versleten wordt, vind ik de achterbank van een W211 een teleurstelling. 't Is echt een achterbank, een achterzetel durf ik 't niet te noemen.
De standaard voorzetels zijn al wat beter, al is ook daar het zitvlak weer te kort om een volledige steun van de bovenbenen te bekomen. Zijdelingse steun is ook een lachertje, maar 't kan er nog mee door voor standaard zetels.
Ik zie op de foto van die achterbank dat de tweetertjes ter hoogte van uw knieën zitten ? De installatie in de W211 die met de Comand APS komt heeft de tweeterjes nog vanboven zitten en dát klinkt voor de achterpassagiers al niet zo denderend... wat moet dit dan geven ?
Over de vormgeving van 't interieur ga ik me niet uitspreken, da's persoonlijke smaak.
Ikzelf vind het niet onknap.
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSterk verbeterde interieurkwaliteit
In vergelijking met de C-klasse ? Lijkt me niet zo moeilijk... .Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment