Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTerug on topic: Wanneer staat deze nieuwe E in de showroom?
E350 CDI als opvolger van de 5'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVolgens mij pojecteren ze hun problemen op een BMW. Ze hadden bang dat hun autos niet meer terug zouden starten, vandaar dat ze deze techniek niet hebben durven toepassen. De enige manier om dit te kunnen verdedigen is afkomen met zo'n vergelijkende reclame... lachwekkend, inderdaad, want elke BMW-liefhebber weet dat zo'n situatie de droom is van elke Mercedes-liefhebber, maar die nooit zal uitkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenken geeneen bmw-er die onder zijn verbruik zit
Comment
-
Nou, de onze (E200CDI autom.) zit er toch wel boven hoor, al vind ik 't nog altijd best zuinig.
Op papier zou 'ie 6,5 gemiddeld verbruiken. Dat halen wij alleen als we tempomat 120 op de snelweg rijden, en dan is 't nog ff rijden eer 'ie naar daar terugzakt. Het gemiddeld verbruik van de onze stond na 30.000 km op een 7,4 liter per 100 km. Maar ik vind dat dus nog altijd 'n mooi verbruik hoor.
Ik vergelijk 't dan met de Rover 75 2.0CDT automaat, die toch een 9 liter nodig had om 100 km te kunnen rijden. Da's zelfs meer dan mijn eigen 13 jaar oude Volvo benzine die niet vaak snelweg ziet... de Rover hebben wij dus nooit echt zuinig kunnen noemen, i.t.t. de Benz.
-edit-
Onze 7,4 is voor een E 200CDI autom. zelfs zuinig te noemen: http://www.spritmonitor.de/de/uebers...=101&gearing=2Last edited by sibi; 22/02/2009, 21:01.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop papier zit een e200 niet aan 6.5
mijn c zit al aan 7.1
?
-edit-
En dit is de jouwe denk ik: http://www.ecoscore.be/ecoscore/Ecos...t=M1&vid=23929Last edited by sibi; 22/02/2009, 21:10.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEen Benzer wel dan?
En al onze vorige die de revue hebben gepasseerd zaten eronder ,op eentje na...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenken geeneen bmw-er die onder zijn verbruik zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenEn al onze vorige die de revue hebben gepasseerd zaten eronder ,op eentje na...
Comment
Comment