Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft de Audio 50 APS dezelfde kaarten als de Comand van de pré - facelift C? Ze lijken erop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Eind mei is nog de 5-traps denk ik.

Probeer hem eens manueel in zijn 6e te zetten he
      Ah daarom, ik heb zaterdag zo'n 600 km gereden met eentje, ervan uitgaande dat het al een 7g was en die sloeg me toch wat tegen qua reactietijd, logica en toeren bij 120 (2000 bij 120 vond ik veel voor 7 vitessen). Vreemd dat ik niet doorhad dat hij 2 trappen minder had, manueel heb ik wel even gedaan en ik geraakte maar tot 4, nu je het zegt
      Voor de rest wel schitterende auto, dat ILS met grootlichtassistent vond ik erg handig en zo'n 200CDI is eigenlijk al vlot genoeg vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ah daarom, ik heb zaterdag zo'n 600 km gereden met eentje, ervan uitgaande dat het al een 7g was en die sloeg me toch wat tegen qua reactietijd, logica en toeren bij 120 (2000 bij 120 vond ik veel voor 7 vitessen). Vreemd dat ik niet doorhad dat hij 2 trappen minder had, manueel heb ik wel even gedaan en ik geraakte maar tot 4, nu je het zegt
        Voor de rest wel schitterende auto, dat ILS met grootlichtassistent vond ik erg handig en zo'n 200CDI is eigenlijk al vlot genoeg vind ik.
        1700 toeren bij 120 met 7g

Comment

• 1500 is beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            1500 is beter
            Met '22 onder mss??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
              Op elke E?
              Ja!

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Oei, vind dit wat "poverkes" als ik dit zie en in vergelijking op de nieuwe A6.
              In monocroom vond ik het al wat gedateerd maar dit is nu toch niet echt een optie waard.
              Het is dan ook standaard en geen optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Ja!

Het is dan ook standaard en geen optie
                Allé, das goed hé!

Comment

• Stom vraagje: heeft elke (nieuwe) E de functie dat als je een extra duw op het rempedaal geeft, dat ie dan geactiveerd blijft?

Comment

• Volgens mij heeft iedere E met automaat dit al sinds een paar jaar. Weet niet hoe het zit met manueel - wellicht niet daar?

Comment

• Ja.

C-klasse ook.

Comment

• De prefacelift 211's hadden dat al bij het SBC systeem.

Bij de facelift en wegvallen van SBC hadden ze dat niet meer dacht ik?
                        En als ik mij goed kan herinneren had de 212 250CDI waar ik mee gereden had dat ook niet meer, vergat dat telkens aan de lichten

Comment

• Had een gefacelifted W211 en die had dat hoor. Wel opnieuw een automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            De prefacelift 211's hadden dat al bij het SBC systeem.

Bij de facelift en wegvallen van SBC hadden ze dat niet meer dacht ik?
                            En als ik mij goed kan herinneren had de 212 250CDI waar ik mee gereden had dat ook niet meer, vergat dat telkens aan de lichten

De onze heeft dat wel.

Ik begin de W212 overigens steeds meer te apprecieren, zeker nu met de rechte LEDs. Een donkerblauwe W212 met AMG pack
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Nu hebben de E avantgarde 4l diesels 2 trapezium uitlaten heb ik ergens gelezen?

Comment

• Elke avantgarde

Comment

• Rare zet ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    De onze heeft dat wel.

Ik begin de W212 overigens steeds meer te apprecieren, zeker nu met de rechte LEDs. Een donkerblauwe W212 met AMG pack
                                    De specs en de kleur maken of kraken dit model, imo.

Comment

• Ik ben enorm tevreden van de mijne,rijdt hemels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        De specs en de kleur maken of kraken dit model, imo.
                                        2nd that. Vandaag naar een prof golftoernooi in Ddorf gaan kijken en enorm veel nieuwe E's gezien. Een aantal waren echt om bij te kwijlen terwijl ik bij andere dacht: 'bah saai"
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Rijdt inderdaad hemels

Comment

Working...
                                          X