Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah daarom, ik heb zaterdag zo'n 600 km gereden met eentje, ervan uitgaande dat het al een 7g was en die sloeg me toch wat tegen qua reactietijd, logica en toeren bij 120 (2000 bij 120 vond ik veel voor 7 vitessen). Vreemd dat ik niet doorhad dat hij 2 trappen minder had, manueel heb ik wel even gedaan en ik geraakte maar tot 4, nu je het zegt
Voor de rest wel schitterende auto, dat ILS met grootlichtassistent vond ik erg handig en zo'n 200CDI is eigenlijk al vlot genoeg vind ik.
Ah daarom, ik heb zaterdag zo'n 600 km gereden met eentje, ervan uitgaande dat het al een 7g was en die sloeg me toch wat tegen qua reactietijd, logica en toeren bij 120 (2000 bij 120 vond ik veel voor 7 vitessen). Vreemd dat ik niet doorhad dat hij 2 trappen minder had, manueel heb ik wel even gedaan en ik geraakte maar tot 4, nu je het zegt
Voor de rest wel schitterende auto, dat ILS met grootlichtassistent vond ik erg handig en zo'n 200CDI is eigenlijk al vlot genoeg vind ik.
Oei, vind dit wat "poverkes" als ik dit zie en in vergelijking op de nieuwe A6.
In monocroom vond ik het al wat gedateerd maar dit is nu toch niet echt een optie waard.
De prefacelift 211's hadden dat al bij het SBC systeem.
Bij de facelift en wegvallen van SBC hadden ze dat niet meer dacht ik?
En als ik mij goed kan herinneren had de 212 250CDI waar ik mee gereden had dat ook niet meer, vergat dat telkens aan de lichten
De prefacelift 211's hadden dat al bij het SBC systeem.
Bij de facelift en wegvallen van SBC hadden ze dat niet meer dacht ik?
En als ik mij goed kan herinneren had de 212 250CDI waar ik mee gereden had dat ook niet meer, vergat dat telkens aan de lichten
De onze heeft dat wel.
Ik begin de W212 overigens steeds meer te apprecieren, zeker nu met de rechte LEDs. Een donkerblauwe W212 met AMG pack
De specs en de kleur maken of kraken dit model, imo.
2nd that. Vandaag naar een prof golftoernooi in Ddorf gaan kijken en enorm veel nieuwe E's gezien. Een aantal waren echt om bij te kwijlen terwijl ik bij andere dacht: 'bah saai"
Comment