Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eind mei is nog de 5-traps denk ik.

Probeer hem eens manueel in zijn 6e te zetten he

Comment

• Ziet die 7traps op de 4 cilinders eruit als de automaat op de 6/8 cilinders, het is te zeggen, een hendeltje à la USA op het stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
        Ziet die 7traps op de 4 cilinders eruit als de automaat op de 6/8 cilinders, het is te zeggen, een hendeltje à la USA op het stuur?
        Nope, hendel aan stuur enkel voor 6/8 cyl.

Ps.: ben ik dan echt de enige die de boomerang leds de mooiste vindt??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten

Nee ik vind die ook veel mooier dan die horizontale strepen

Comment

• Zoveel te beter want die cola gaten in de middenconsole zijn toch echt niet mooi.

Boomerang leds: heb zilveren full option E met boomerang leds en AMG pack en pano dak en ik vind de combinatie prachtig. Zeer aggresief maar toch gedistingeerd. En rekening houdend met het aantal mensen die me positief aanspreken aan het tankstation / parking ben ik blijkbaar niet de enige!
            Last edited by ; 19/07/2011, 08:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
              Zoveel te beter want die cola gaten in de middenconsole zijn toch echt niet mooi.

Boomerang leds: heb zilveren full option E met boomerang leds en AMG pack en pano dak en ik vind de combinatie prachtig. Zeer aggresief maar toch gedistingeerd. En rekening houdend met het aantal mensen die me positief aanspreken aan het tankstation / parking ben ik blijkbaar niet de enige!
              Is idd. mooier dan de rechte!

Comment

Klopt niet!
                Alle 7-trapsautomaten hebben een hendeltje aan het stuur, dus ook de 4-cylinders.
                Dus geen pook meer in het midden. Er is een openschuifbaar deksel in de middenconsole, waardoor er helemaal geen "colagaten" te zien zijn!

Comment

• Kan er iemand de foto's van de color led display hier posten, kan het namelijk niet zien op dat forum van Mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                    Klopt niet!
                    Alle 7-trapsautomaten hebben een hendeltje aan het stuur, dus ook de 4-cylinders.
                    Dus geen pook meer in het midden. Er is een openschuifbaar deksel in de middenconsole, waardoor er helemaal geen "colagaten" te zien zijn!

Hoeveel wil je daarop verwedden??

4cyl met 7traps heeft pook in het midden, mij vrouw rijdt ermee!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Kan er iemand de foto's van de color led display hier posten, kan het namelijk niet zien op dat forum van Mercedes.

Zal ik straks posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                        Klopt niet!
                        Euhm, dan heb jij wel een hele rare 4-cilinder gezien.

Al die wagens die wij al afgeleverd hebben worden geleverd met schakelpook in het midden, en géén stuurschakeling jammer genoeg.

Comment

• We hebben hier een offerte liggen...

E200 CDI

- Leder
                          - Metallic
                          - Audio 50 APS
                          - PTS
                          - LED - dagrijlichten
                          - Verwarmde zetels voor
                          - Alu. inleg
                          - ...

Er zit niet veel op, ook geen ILS () Maar dat wordt deels gecompenseerd door die LED's.... Maar al het nodige zit erop...

Comment

• Volgens mijn dealer was de E200CDI de enige met 7-traps automaat hendel in de middenconsole. De E220, E250, ... hebben allemaal het hendeltje aan het stuur.

Zou in principe correcte informatie zijn, want de dealer heeft daarvoor nog in BXL geinformeerd, ik zou namelijk de E250CDI nemen, maar wilde perse de automaat hendel in de middenconsole en niet aan het stuur. Heb dus een E200CDI moeten nemen om deze reden. Hopelijk is bovenstaande waar, want had uiteraard liever de E250CDI gehad (en is duurder dan een E200, dus denk niet dat de dealer daarvoor zou liegen en dus in eigen vel snijden)?

Edit:
                            Nog een kleine toevoeging, bovenstaande is enkel waar (voor zover ik weet) voor MY2012 (productie dus na 1/6 of 1/7 dus).
                            Last edited by sdetroch; 19/07/2011, 19:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Euhm, dan heb jij wel een hele rare 4-cilinder gezien.

Al die wagens die wij al afgeleverd hebben worden geleverd met schakelpook in het midden, en géén stuurschakeling jammer genoeg.
                              De onze heeft wel stuurschakeling.

Comment

• ik zou ook veel liever stuurschakeling hebben

kun je kiezen als tijde van de /8 ofwa

Comment

De onze heeft wel stuurschakeling.
                                  Ja, je kan wel knopjes op het stuur krijgen, maar de hendel van de automaat blijft centraal staan toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                    We hebben hier een offerte liggen...

E200 CDI

- Leder
                                    - Metallic
                                    - Audio 50 APS
                                    - PTS
                                    - LED - dagrijlichten
                                    - Verwarmde zetels voor
                                    - Alu. inleg
                                    - ...

Er zit niet veel op, ook geen ILS () Maar dat wordt deels gecompenseerd door die LED's.... Maar al het nodige zit erop...
                                    Voor hoeveel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Voor hoeveel?
                                      Eum... € 33.700, mijn pa zijn werk krijgt veel korting!

Comment

• Maar cataloguswaarde = € 42.500

Comment

Hoeveel wil je daarop verwedden??

4cyl met 7traps heeft pook in het midden, mij vrouw rijdt ermee!!
                                          Ik heb 7-trapsautomaat/4 cylinder ZONDER pook in middenconsole, wel met hendeltje aan het stuur.
                                          Maar ik heb een 250CDI, zal dan blijkbaar alleen met deze motor zijn!

Comment

Working...
                                          X