Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Filip rijdt -helaas- meestal met BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
      Deze zal je wel kunnen smaken

Ja ok die is wel knap. Maar zoals Bobo al aangaf is het toch belachelijk dat je die wagen met volhangen met opties en pakketten (lees: Avantgarde en AMG) om hem er goed te laten uitzien. Zo zit je in Nederland al snel op 90.000 Euro voor de E.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hiep hiep hoera

Zojuist voor de 3de maal in panne gevallen met de injectors.
        Heb juist noodnummer gebeld,komen 'm direct takelen.

Mercedes sucks !!!

Comment

• gadver zeg

Comment

• Ach bekijk het langs de positieve kant, nog 1 keer te gaan

Comment

• Tja dat kan je hebben als je zo een goedkoop wagentje koopt hé
              En 'm heeft dan ook al 5413 km gelopen op dit moment dus dat kan gebeuren

Comment

• Ja, bijna versleten ook al

Comment

• Tot op de draad versleten
                  Op die kilometers al 3 (drie) maal getakeld.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Ach bekijk het langs de positieve kant, nog 1 keer te gaan
                    Neen.

Normaalgezien krijgt hij nu een vervangwagen (E 200 CDI) en ziet hij zijne E-klasse pas terug als de injectoren eindelijk tegoei van de band lopen.

Wij hebben trouwens klanten die al 6 of 7 nieuwe injectoren nodig gehad hebben op hun 4 cilinder

Comment

• Pijnlijk

Comment

• Inderdaad.

Volgende keer zal Mercedes wel iets sceptischer staan tov Delphi-injectoren

Comment

• Ik heb gemeld dat ik 'm niet meer moet hebben.
                          Maandag ga ik een voorstel krijgen van onze verkoper dus afwachten wat het word.
                          Binnen het uur zou ik getakeld worden hebben ze me aan de telefoon gezegd,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen en ze zijn nog altijd niet geweest,is al bijna 2 uren geleden. Goei service,heel weekend naar de kl*ten,ging juist met het vrouwke gaan winkelen in't stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                            ,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen
                            Normaalgezien krijg jij een E 200 CDI. Er zijn er een hele hoop aan VTB/VAB en Touring geleverd om klanten als u geen stomme Ford ofzo te moeten geven

Comment

• Tjonge dat is toch wel het laatste wat je verwacht als je zo'n dure auto koopt...
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Juist getakeld,heb een ouwe vectra gekregen
                                DANK U,mercedes.
                                Bende prutsers zijn het daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                  Ik heb gemeld dat ik 'm niet meer moet hebben.
                                  Maandag ga ik een voorstel krijgen van onze verkoper dus afwachten wat het word.
                                  Binnen het uur zou ik getakeld worden hebben ze me aan de telefoon gezegd,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen en ze zijn nog altijd niet geweest,is al bijna 2 uren geleden. Goei service,heel weekend naar de kl*ten,ging juist met het vrouwke gaan winkelen in't stad
                                  Heb vandaag mijn bestelling gaan veranderen van 250 naar 350CDI break.
                                  Hopelijk heb ik daar meer geluk mee!
                                  Denk wel dat er wel wat te onderhandelen valt om evt. upgrade naar 250 te doen (en uw 220 in te leveren) en dan 350 te krijgen. (als je tenminste bereid bent wat meer budget te besteden).
                                  Bij Mercedes doen ze er momenteel alles aan om hun imago hoog te houden en de brokken te lijmen.
                                  Dus profiteer er maar van.

Comment

• Ik hoop het,maandag gaan ze me bellen met een voorstel

Comment

• Schandalig zeg
                                      Gebeurt dat gegarandeerd bij ELKE 220 (de nieuwe dan) en 250 CDI? Of zijn er ook exemplaren die geen problemen hebben?

Comment

• vraag ik me ook af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                          Heb vandaag mijn bestelling gaan veranderen van 250 naar 350CDI break.
                                          Hopelijk heb ik daar meer geluk mee!
                                          Denk wel dat er wel wat te onderhandelen valt om evt. upgrade naar 250 te doen (en uw 220 in te leveren) en dan 350 te krijgen. (als je tenminste bereid bent wat meer budget te besteden).
                                          Bij Mercedes doen ze er momenteel alles aan om hun imago hoog te houden en de brokken te lijmen.
                                          Dus profiteer er maar van.
                                          Goede keuze, ik zou ook liever een dikkere motor hebben dan betere vering.

Comment

Working...
                                          X