Filip rijdt -helaas- meestal met BMW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDeze zal je wel kunnen smaken
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAch bekijk het langs de positieve kant, nog 1 keer te gaan
Normaalgezien krijgt hij nu een vervangwagen (E 200 CDI) en ziet hij zijne E-klasse pas terug als de injectoren eindelijk tegoei van de band lopen.
Wij hebben trouwens klanten die al 6 of 7 nieuwe injectoren nodig gehad hebben op hun 4 cilinder
Comment
-
Ik heb gemeld dat ik 'm niet meer moet hebben.
Maandag ga ik een voorstel krijgen van onze verkoper dus afwachten wat het word.
Binnen het uur zou ik getakeld worden hebben ze me aan de telefoon gezegd,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen en ze zijn nog altijd niet geweest,is al bijna 2 uren geleden. Goei service,heel weekend naar de kl*ten,ging juist met het vrouwke gaan winkelen in't stad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenIk heb gemeld dat ik 'm niet meer moet hebben.
Maandag ga ik een voorstel krijgen van onze verkoper dus afwachten wat het word.
Binnen het uur zou ik getakeld worden hebben ze me aan de telefoon gezegd,zou wel door de vtb/vab gebeuren,krijg dus geen mercedes als vervangwagen en ze zijn nog altijd niet geweest,is al bijna 2 uren geleden. Goei service,heel weekend naar de kl*ten,ging juist met het vrouwke gaan winkelen in't stad
Hopelijk heb ik daar meer geluk mee!
Denk wel dat er wel wat te onderhandelen valt om evt. upgrade naar 250 te doen (en uw 220 in te leveren) en dan 350 te krijgen. (als je tenminste bereid bent wat meer budget te besteden).
Bij Mercedes doen ze er momenteel alles aan om hun imago hoog te houden en de brokken te lijmen.
Dus profiteer er maar van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenHeb vandaag mijn bestelling gaan veranderen van 250 naar 350CDI break.
Hopelijk heb ik daar meer geluk mee!
Denk wel dat er wel wat te onderhandelen valt om evt. upgrade naar 250 te doen (en uw 220 in te leveren) en dan 350 te krijgen. (als je tenminste bereid bent wat meer budget te besteden).
Bij Mercedes doen ze er momenteel alles aan om hun imago hoog te houden en de brokken te lijmen.
Dus profiteer er maar van.
Comment
Comment