Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Dit is overigens de E250 CDI die ik een tijdje geleden heb testgereden. Inmiddels heb ik ook met de E350 CGI gereden, maar de foto's van die testwagen staan op een pc in Nederland
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenVandaar dat de 250 interessant is. Maar ik wacht nog even tot die bugs eruitgewerkt zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk weet niet hoe het in NL zit, maar als je in BE nu een 250 gaat bestellen, krijg je de upgrade naar de 350 gratis wegens de problemensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHaha is dat een joke of echt waar? Klinkt als een goeie grap? Man dan is nu het moment! Moest die E wat knapper zijn dan wist ik het wel
Levering 220 CDI en 250 CDI stopgezet tot de problemen opgelost zijn.
Iedereen die een 250 CDI wilt kopen krijgt gratis upgrade naar 350, incl BIV.
Iedereen die een 220 of 250 al heeft, krijgt een extra jaar garantie
En zo zijn er nog een hoop dingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHaha is dat een joke of echt waar? Klinkt als een goeie grap? Man dan is nu het moment! Moest die E wat knapper zijn dan wist ik het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVandaag ook gehoord. Toegeving van Mercedes uit. Dus de slimme mensen gaan er nu voor
Die duitsers hadden de problemen met de 651 kleiner ingeschat, omdat enkel in Belgie de 220 en 250 ongeveer 80% uitmaken van de verkoop. In D is het vooral 350 en bezine, en die zijn probleemvrij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIn Nederland zullen het ook veelal 220 en 250 zijn. Denk aan de vele taxi's
Ohja, in Belgie rijden al 400 vervangwagens van Mercedes rond om de klanten met een 220/250 te behelpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenGaat ditzelfde ook op voor de coupe overigens Carlito?
Hoe het met de C-klasse zit weet ik niet eigenlijk
Comment
-
Het is overigens geen goekoop grapje. In NL zit er dik 7000 euro verschil tussen een E250 CDI Coupe en een E350 CDI Coupe (ook omdat die laatste standaard met de zeventraps automaat komt)Dat is een lekkere korting.
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHet is overigens geen goekoop grapje. In NL zit er dik 7000 euro verschil tussen een E250 CDI Coupe en een E350 CDI Coupe (ook omdat die laatste standaard met de zeventraps automaat komt)Dat is een lekkere korting.
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMB Belux is daar al lang voor aan het zagen.
Die duitsers hadden de problemen met de 651 kleiner ingeschat, omdat enkel in Belgie de 220 en 250 ongeveer 80% uitmaken van de verkoop. In D is het vooral 350 en bezine, en die zijn probleemvrij. Vandaag een nieuw kleur gezien die vooral op de c werd genomen. Maar op een ml met deftige sjante is het ook mega vet zu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenHup hup naar de papa en loskweken!
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenLucky bastard. Jullie hebben jullie W211 na die van ons gekregen en nu al een W212. Mijn vader wil nog een jaar doorrijden met de E. Daarna komt er of een F01 7-serie of nog aannemelijker een F10 5-serie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNope is echt waar.
Levering 220 CDI en 250 CDI stopgezet tot de problemen opgelost zijn.
Iedereen die een 250 CDI wilt kopen krijgt gratis upgrade naar 350, incl BIV.
Iedereen die een 220 of 250 al heeft, krijgt een extra jaar garantie
En zo zijn er nog een hoop dingen
Comment
Comment