Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Is dezelfde motor nog als de facelift 211 bij mijn weten?
    Neen, is ook de 651.

De C 200 CDI heeft nog wel de 646

Comment

• Maar single turbo dan?

Comment

• Rijdt deze goed? prestaties? Het koppel ligt op 360 Nm. Dat van de 220 op 400 Nm. Het verschil lijkt dus niet zo groot.

Comment

• Ik heb 7 maanden met ee 220CDI gereden en nu iets meer dan 14 dagen met een 200CDI (als vervangwagen wegens defecte injectoren)
          Ik vind dat de de 200, nog meer dan de 220 een brullend geluid maakt als je eens goed het gaspedaal induwt en dat vind ik jammer. Dit past niet bij de status van deze wagen. Ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst met een automaat rijd en misschien onbewust te veel gas geef omdat men altijd een seconde moet wachten vooraleer de wagen reageert (vertraging op versnellingsbak tov handgeschakelde)
          De 200 heeft dus meer last van brommend geluid dan de 220 en is ook minder vinnig in het algemeen.
          Vandaar mijn twijfels om up te graden naar een 350 : soepeler motor (= stillere) en naar het schijnt zou de "reactiesnelheid" ook beter zijn door de 7-trapsautomaat. Klopt dit?
          Maar door de hogere meerkost (zie ook mijn reactie van een paar dagen geleden) twijfel ik nog tussen de 220CDI en de 350CDI (hoger verbruik, lagere restwaarde, hogere rijtaks + verzekering, lagere aftrek werkgever en hogere belasting als werknemer, hogere BIV en opleg naar 250=2600 euro)
          Wie helpt me nog te overtuigen?
          Ook met het nemen of laten van AIRMATIC opde 350CDI

Comment

Maar single turbo dan?
            220 is ook single turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              220 is ook single turbo
              Ah wist ik niet, ik dacht dat die ook 2 turbo's had of ging krijgen?

Comment

Ik dacht ook 2 turbo's eigenlijk.
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                  Ik heb 7 maanden met ee 220CDI gereden en nu iets meer dan 14 dagen met een 200CDI (als vervangwagen wegens defecte injectoren)
                  Ik vind dat de de 200, nog meer dan de 220 een brullend geluid maakt als je eens goed het gaspedaal induwt en dat vind ik jammer. Dit past niet bij de status van deze wagen. Ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst met een automaat rijd en misschien onbewust te veel gas geef omdat men altijd een seconde moet wachten vooraleer de wagen reageert (vertraging op versnellingsbak tov handgeschakelde)
                  als je met een 200 diesel contenu het gaspedaal gaat vloeren en dan zeggen dat het geluid niet bij de status past kun je dat van die rijstijl net zo zeggen

nee het is omdat je de automaat nog niet gewend bent volgens mij, hoog in de toeren heb je met die motor (zeker die langeslag651) niet veel te zoeken, en das met de bak leren 'spelen'

Comment

Blijkbaar wel

Ik dacht dat het verschil tussen 220 en 250 die 2e turbo was.

Comment

Blijkbaar wel

Ik dacht dat het verschil tussen 220 en 250 die 2e turbo was.
                      En zoiets werkt bij Mercedes...

Comment

En zoiets werkt bij Mercedes...
                        651 is mijn afdeling nog niet. Die komen enkel binnen voor nieuwe injectoren

Comment

651 is mijn afdeling nog niet. Die komen enkel binnen voor nieuwe injectoren
                          de 220 dan blijkbaar nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            de 220 dan blijkbaar nog niet
                            Jawel. Maar ik steek die injectoren niet.

Comment

• Ach mensen : wat wordt er hier gezwanst, zelfs door zogezegd kenners, deskundigen of professionelen.
                              Een 220CDI heeft een dubbele turbo!!
                              Punt aan de lijn!

Comment

• Dubbele turbo's of niet. Ik kan niet wennen aan het design

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ach mensen : wat wordt er hier gezwanst, zelfs door zogezegd kenners, deskundigen of professionelen.
                                  Punt aan de lijn!
                                  Vriendelijk gezegd Filip

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                  Dubbele turbo's of niet. Ik kan niet wennen aan het design
                                  Komt wel denk ik
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ach mensen : wat wordt er hier gezwanst, zelfs door zogezegd kenners, deskundigen of professionelen.
                                    Punt aan de lijn!
                                    Staat er toch al??
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Komt wel denk ik
                                      Ik weet het nog zo net niet. De W211 vond ik vanaf het begin ontzettend knap....
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Deze zal je wel kunnen smaken

Comment

• lijkt op filiep van belgie

Comment

Working...
                                          X