Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pallidiumsilver is ook niet verkeerd: http://foto.autozone.be/fotosauto/ME...-E_9529277.jpg
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• Vandaag meer nieuws gekregen, levering gepland midden november/begin december

Comment

• Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Al iemand slechte ervaring gehad met dit probleem ?

Comment

• Al ééntje met ducktape gezien

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• benz, hoera
            uitzicht telt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
              http://www.autobild.de/artikel/diese...lk_988549.html

Al iemand slechte ervaring gehad met dit probleem ?
              link is al weg

Comment

• Damn ik kan niet wennen aan die achterkant...
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Al ééntje met ducktape gezien

Hadden ze de optie parkeersensoren maar moeten aanvinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                    Hadden ze de optie parkeersensoren maar moeten aanvinken
                    Das een basic classic....
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      Damn ik kan niet wennen aan die achterkant...
                      Ik wel, als je achter een dik uitgeruste W212 rijdt....

Alleen bij schuine hoeken kan je beter wegkijken...

Comment

• Update: Lorinser is klaar met Mercedes E-klasse

In april gaf Lorinser aan druk bezig te zijn met hun versie van de Mercedes-Benz E-klasse. Een aantal platen gaven daarvan de richting aan en een maand later konden we het eindresultaat verwachten. Het is iets later geworden, want Lorinser heeft hun E-klasse nu pas afgerond.

Waarom Lorinser een half jaar langer nodig had om het project af te ronden blijft een raadsel aangezien er nauwelijks veranderingen ten opzichte van de aankondiging hebben plaatsgevonden. Enkel hier en daar een anders getrokken lijn maken het verschil. Hoe dan ook, het resultaat is er niet minder om. Lorinser heeft de Mercedes E-klasse Limousine op een ingetogen manier naar een hoger niveau gebracht. Vooral de achterzijde vinden we geslaagd. Verder bestaat de stylingkit uit een nieuwe voorspoiler, een set zij-skirts en 19 inch lichtmetalen wielen van het type ‘RS 9’. Opvallend is dat Lorinser de prijkende ‘ster’ op de motorkap - een klassiek detail van de ‘E’ - bij hun versie heeft opgenomen in de grille. Traditie maakt plaats voor sportiviteit.
                        Vermogensupgrade
                        Een tuner zou een tuner niet zijn als het ook een vermogensupgrade voor de beschikbare motoren kan aanbieden. Wanneer Lorinser de E 500 voorziet van een speciale krukas, een sportuitlaat en een gewijzigde motorunit levert de auto 435 pk in plaats van de standaard 388 pk. Het koppel zal met 30 Nm stijgen naar een hoogte van 570 Nm. Door deze upgrade kan de E 500 een topsnelheid halen van 280 km/h. Extra power voor de CDI-diesels van de E-klasse is het volgende project van Lorinser. Die volgen dus (hopelijk) binnenkort.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• super-johnny !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              super-johnny !
                              Inderdaad. Niets bijzonders aan. Voorkant is zelfs saaier dan voorheen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• simpel mooi, ook de e-break zonder amg is goddelijk simple

Comment

• Rij-impressie: [www.auto-motor-und-sport.de]
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ai ai ai...

Die velgen moeten minstens 5 maten groter en de vering 5cm korter

En in die kleuren is het interieur toch veel te Amerikaans... gelukkig zijn er andere oplossingen voor.

Comment

• Een elegance interieur met de LED daglicht (ok, kan, als je die erbij neemt als optie lichtpakket) maar hoe komt het dan dat er een Avantgarde rooster insteekt in die Elegance? Avantgarde: 3 lamellen met zwarte glans afwerking versus Elegance 4 lamellen met grijze afwerking.

Soms vind ik een Elegance interieur wel leuk, maar vind de Avantgarde gril net wat pittiger. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Ai ai ai...

Die velgen moeten minstens 5 maten groter en de vering 5cm korter

En in die kleuren is het interieur toch veel te Amerikaans... gelukkig zijn er andere oplossingen voor.
                                          Blijft toch in de eerste plaats nen taxi vind ik...kan er echt ni aan wennen. Sorry voor de liefhebbers.

Comment

Working...
                                          X