Pallidiumsilver is ook niet verkeerd: http://foto.autozone.be/fotosauto/ME...-E_9529277.jpg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenhttp://www.autobild.de/artikel/diese...lk_988549.html
Al iemand slechte ervaring gehad met dit probleem ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAl ééntje met ducktape gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenHadden ze de optie parkeersensoren maar moeten aanvinkensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDamn ik kan niet wennen aan die achterkant...
Alleen bij schuine hoeken kan je beter wegkijken...
Comment
-
Update: Lorinser is klaar met Mercedes E-klasse
In april gaf Lorinser aan druk bezig te zijn met hun versie van de Mercedes-Benz E-klasse. Een aantal platen gaven daarvan de richting aan en een maand later konden we het eindresultaat verwachten. Het is iets later geworden, want Lorinser heeft hun E-klasse nu pas afgerond.
Waarom Lorinser een half jaar langer nodig had om het project af te ronden blijft een raadsel aangezien er nauwelijks veranderingen ten opzichte van de aankondiging hebben plaatsgevonden. Enkel hier en daar een anders getrokken lijn maken het verschil. Hoe dan ook, het resultaat is er niet minder om. Lorinser heeft de Mercedes E-klasse Limousine op een ingetogen manier naar een hoger niveau gebracht. Vooral de achterzijde vinden we geslaagd. Verder bestaat de stylingkit uit een nieuwe voorspoiler, een set zij-skirts en 19 inch lichtmetalen wielen van het type ‘RS 9’. Opvallend is dat Lorinser de prijkende ‘ster’ op de motorkap - een klassiek detail van de ‘E’ - bij hun versie heeft opgenomen in de grille. Traditie maakt plaats voor sportiviteit.
Vermogensupgrade
Een tuner zou een tuner niet zijn als het ook een vermogensupgrade voor de beschikbare motoren kan aanbieden. Wanneer Lorinser de E 500 voorziet van een speciale krukas, een sportuitlaat en een gewijzigde motorunit levert de auto 435 pk in plaats van de standaard 388 pk. Het koppel zal met 30 Nm stijgen naar een hoogte van 570 Nm. Door deze upgrade kan de E 500 een topsnelheid halen van 280 km/h. Extra power voor de CDI-diesels van de E-klasse is het volgende project van Lorinser. Die volgen dus (hopelijk) binnenkort.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtensuper-johnny !
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een elegance interieur met de LED daglicht (ok, kan, als je die erbij neemt als optie lichtpakket) maar hoe komt het dan dat er een Avantgarde rooster insteekt in die Elegance? Avantgarde: 3 lamellen met zwarte glans afwerking versus Elegance 4 lamellen met grijze afwerking.
Soms vind ik een Elegance interieur wel leuk, maar vind de Avantgarde gril net wat pittiger. Iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAi ai ai...
Die velgen moeten minstens 5 maten groter en de vering 5cm korter
En in die kleuren is het interieur toch veel te Amerikaans... gelukkig zijn er andere oplossingen voor.
Comment
Comment