Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel als hij JOU inhaalt.

Gisteren kwam een zwarte elegance achter mij opgedoken. Reed vrij aggresief en snel. Mistlichtjes aan (nuja daglichten). Door de duikende lijn een vrij indrukwekkende verschijning - tot mijn grote verbazing. De standaard pers foto's doen de wagen niet tot zijn recht komen. Stilstaand misschien ook niet. Maar als je hem in je achteruitkijkspiegel ziet opdoemen, dan is hij wel knap. Ik was er zelf verbaasd over.

Waar blijven die goeie foto's van onze witte AMG hier?

Comment

• Echt he, als de E ( coupe ) de dagrijLEDS heeft aanstaan komt hij af zoals een beest.

Vind ik echt veel mooier dan de Audi-Leds.
      De standaard mistlampen / dagrijlichten zijn wel wansmakelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
        Echt he, als de E ( coupe ) de dagrijLEDS heeft aanstaan komt hij af zoals een beest.

Vind ik echt veel mooier dan de Audi-Leds.
        De standaard mistlampen / dagrijlichten zijn wel wansmakelijk.
        In mijn geval was het een E berline Elegance met gewone mistlampen (géén leds), en ik was toch - verbazend genoeg - onder de indruk. Rij zelf met een 2009 E (laatste versie vorig model) en vond de 2010 E toch iets hebben.

Comment

• Nog enkele foto's maar moet eens dringend iemnd vinden met een goed toestel
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En nog ....
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Prachtige auto
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Zalig

Comment

• super
                  kan je ook nog foto's van interieur bezorgen
                  stofgedeelte AMG pack zetels : is dit stof (zoals op c klasse) of alcantara/daim type ?

Comment

• Het is alcantara/daim type denk ik.
                    Zit heel goed en zacht,ziet er ook een stevig stofje uit
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer knappe kar! 't Was toch het wachten waard zo te zien!
                      freude am fahren

Comment

• Auto valt 100% mee maar mocht ik het overdoen werd de auto geannuleerd.
                        Heb nog altijd het gevoel dat ze met mijn voeten gespeeld hebben.

Comment

• je wéét toch dat je als klant blij moogt zijn iets te mogen kopen, zelfs in crisistijd...

ze spelen met je voeten zoveel ze willen, maar tis van alle tijden

Comment

• machtigen bak, kvind het toch goed dat je gewacht hebt...

prachtige configuratie voor een dijk van een auto!! nèh das mijn gedacht!

greetz

Comment

• heerlijke wagen !!! ben er nu helemaal aan gewend

Comment

• Vanmorgen stond ik achter een donkere 350 CDI.
                                Ik moet zeggen dat vanuit deze positie het nieuwe design sterk tegenvalt.
                                De vorige E had met zijn wat afgeronde en toch stevige vormen een tijdloze klasse, waar de nieuwe, wat hoekiger E er wat ouderwets uitziet.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Vandaag paar uren testrit gedaan met E250cdi.
                                  Viel heel goed mee.
                                  Vlotte prestaties en goede hernemingen in lage toeren (heel stuk sneller dan mijn huidige 525d 177pk).
                                  Ook heel snelle hernemingen op autostrade bij hogere snelheden.
                                  Wagen ligt als een blok op de weg en is heel comfortabel.
                                  Kritiek die ik soms lees over motorlawaai vind ik onterecht.
                                  Rij al meer dan 10 jaar met 6 cylinders (Audi, BMW en Mercedes gehad) maar nooit had ik indruk dat ik met 4-cyl onderweg was.
                                  Enige minpunt is automaat. Soms wat haperingen (7-traps automaat zou beter zijn).
                                  Afwerking interieur vind ik mooi en materialen zijn hoogwaardiger dan BMW (zal in nieuwe 5 waarschijnlijk ook wel beter worden uiteraard).
                                  Al bij al zéér positieve ervaring.
                                  Vond het spijtig dat ik weer met mijn huidige wagen moest wegrijden.
                                  Nu bijna 100% zeker dat ik E250cdi break met Avantgarde / AMG pakket zal bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                    Vandaag paar uren testrit gedaan met E250cdi.
                                    Viel heel goed mee.
                                    Vlotte prestaties en goede hernemingen in lage toeren (heel stuk sneller dan mijn huidige 525d 177pk).
                                    Ook heel snelle hernemingen op autostrade bij hogere snelheden.
                                    Wagen ligt als een blok op de weg en is heel comfortabel.
                                    Kritiek die ik soms lees over motorlawaai vind ik onterecht.
                                    Rij al meer dan 10 jaar met 6 cylinders (Audi, BMW en Mercedes gehad) maar nooit had ik indruk dat ik met 4-cyl onderweg was.
                                    Enige minpunt is automaat. Soms wat haperingen (7-traps automaat zou beter zijn).
                                    Afwerking interieur vind ik mooi en materialen zijn hoogwaardiger dan BMW (zal in nieuwe 5 waarschijnlijk ook wel beter worden uiteraard).
                                    Al bij al zéér positieve ervaring.
                                    Vond het spijtig dat ik weer met mijn huidige wagen moest wegrijden.
                                    Nu bijna 100% zeker dat ik E250cdi break met Avantgarde / AMG pakket zal bestellen.

intussen E250CDI break Avantgarde / AMG pack besteld in obsidiaan zwart

Comment

• Schitterend!

Proficiat met de aankoop en veel plezier ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                        intussen E250CDI break Avantgarde / AMG pack besteld in obsidiaan zwart
                                        Super

Proficiat, je zal het je niet beklagen!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Heeft er iemand al (langere) ervaring met 250CDI ?

Comment

Working...
                                          X