Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Goede keuze, ik zou ook liever een dikkere motor hebben dan betere vering.
    Graag had ik geweten of je mercedes de upgrade doet als je een 250CDI hebt of besteld met manuele versnellingsbak.
    Ikzelf heb een 220CDI met automaat en ik heb het voorstel gekregen om de auto om te ruilen voor een 35OCDI mits opleg naar een 250CDI (2600 euro +BTW). Maar moeten ze de prijs van de automaat niet aftrekken, aangezien iemand met een 25O met manuele versnellingsbak toch ook die upgrade gratis krijgt.
    Dus klanten die willen omruilen betalen blijkbaar evenveel, manuele versnellingsbak of automaat.
    Zijn er dus mensen die een 250CDI met manuele versnellingsbak hebben en die niets moeten bijbetalen voor omruilen of upgrade naar een 350CDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
      Graag had ik geweten of je mercedes de upgrade doet als je een 250CDI hebt of besteld met manuele versnellingsbak.
      Ikzelf heb een 220CDI met automaat en ik heb het voorstel gekregen om de auto om te ruilen voor een 35OCDI mits opleg naar een 250CDI (2600 euro +BTW). Maar moeten ze de prijs van de automaat niet aftrekken, aangezien iemand met een 25O met manuele versnellingsbak toch ook die upgrade gratis krijgt.
      Dus klanten die willen omruilen betalen blijkbaar evenveel, manuele versnellingsbak of automaat.
      Zijn er dus mensen die een 250CDI met manuele versnellingsbak hebben en die niets moeten bijbetalen voor omruilen of upgrade naar een 350CDI?
      nee nee, je moet eerst het verschil betalen om een GELIJKE uitrusting te bekomen. Dus dwz automaat enzo moet je zelf betalen als je dat op de 220 of 250 zelf niet zou hebben. Van dan af dekt Mercedes het verschil. Lijkt me ergens ook wel logisch. Wij gaan op deze manier een 220 upgraden naar een 350 in de C-klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
        nee nee, je moet eerst het verschil betalen om een GELIJKE uitrusting te bekomen. Dus dwz automaat enzo moet je zelf betalen als je dat op de 220 of 250 zelf niet zou hebben. Van dan af dekt Mercedes het verschil. Lijkt me ergens ook wel logisch. Wij gaan op deze manier een 220 upgraden naar een 350 in de C-klasse
        Doen ze dit voorstel ook op de C-klasse.
        Vrees wel dat een C klasse 350 CDI onverkoopbaar is later tenzij je de wagen zo goed als oprijd.
        Zal wel een vliegmachien zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
          Vrees wel dat een C klasse 350 CDI onverkoopbaar is later tenzij je de wagen zo goed als oprijd.
          Die vliegmachien is de instapversie in de USA. En daar klagen de mensen nog of ze toch niet beter de 550 nemen want die 350 is toch niet zo helemaal dat en wat traag hier en daar, en dan toch maar beter een V8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
            Die vliegmachien is de instapversie in de USA. En daar klagen de mensen nog of ze toch niet beter de 550 nemen want die 350 is toch niet zo helemaal dat en wat traag hier en daar, en dan toch maar beter een V8.
            Al eens in de US gereden? Daar gaat het zelfs niet vooruit op de snelweg en een Amerikaanse V8 is zo sloom als weet ik wat. Is de pure grootheidswaanzin van de Amerikaan, moet perse een V8 zijn maar hoe hij in werkelijkheid rijd is minder belangrijk (of weten ze zelfs niet omdat ze geen sportieve rijstijl gewoon zijn).

Comment

• Zijn de standaard-inzetstukken in een Avantgarde van echt hout of is dit plastic?

Comment

Al eens in de US gereden? Daar gaat het zelfs niet vooruit op de snelweg en een Amerikaanse V8 is zo sloom als weet ik wat. Is de pure grootheidswaanzin van de Amerikaan, moet perse een V8 zijn maar hoe hij in werkelijkheid rijd is minder belangrijk (of weten ze zelfs niet omdat ze geen sportieve rijstijl gewoon zijn).
                Ja hoor, héél vaak. Ik moet ook altijd zo hard lachen als ik ze hoor debatteren over een 350 of toch maar een 550.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                  En de fout ligt niet eens bij Mercedes.
                  Neen dan? Zij zijn wel verantwoordelijk voor de producten die gebruikt worden bij de bouw van hun wagens. Of dat nu de deurrubbers, zetels,... zijn. Wij zijn overigens ook niet tevreden over onze laatste Mercedes. Onze C -break (vorig model) is nu ook al aan zijn tweede versnellingsbak toe en dit na nog geen 120 000 km. Blijkbaar is dit wel een gekend probleem bij Mercedes, niettegenstaande ze de kosten niet 100% willen dekken.

Vroeger altijd mercedes-rijder geweest, maar nu schakelden mijn ouders toch over naar een ander (beter? hopelijk, want dat weten we nu nog niet) merk.
                  Waar zijn die stevige mercedessen naartoe, zoals vroeger met de 250D, en er zonder enige problemen 350 000 km mee deden?

Comment

jawel ook op de C. Gratis downgraden naar 200CDI of upgraden naar 350CDI mits opleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
                      jawel ook op de C. Gratis downgraden naar 200CDI of upgraden naar 350CDI mits opleg
                      Fijn, je mag gratis een kleine motor kiezen! Ik neem aan dat ze ook nog wel een andere commerciële geste doen? Geven ze nog iets extra behalve het budget dat vrijkomt door een 200 CDI te nemen ipv 220/250?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Goede keuze, ik zou ook liever een dikkere motor hebben dan betere vering.
                        Je hebt geen keuze.

250 en AIRmatic gaat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                          Neen dan? Zij zijn wel verantwoordelijk voor de producten die gebruikt worden bij de bouw van hun wagens. Of dat nu de deurrubbers, zetels,... zijn. Wij zijn overigens ook niet tevreden over onze laatste Mercedes. Onze C -break (vorig model) is nu ook al aan zijn tweede versnellingsbak toe en dit na nog geen 120 000 km. Blijkbaar is dit wel een gekend probleem bij Mercedes, niettegenstaande ze de kosten niet 100% willen dekken.

Vroeger altijd mercedes-rijder geweest, maar nu schakelden mijn ouders toch over naar een ander (beter? hopelijk, want dat weten we nu nog niet) merk.
                          Waar zijn die stevige mercedessen naartoe, zoals vroeger met de 250D, en er zonder enige problemen 350 000 km mee deden?
                          De fout ligt idd niet bij Mercedes deze keer, wel bij de leverancier van de injectoren die een last-instant wijziging doorgevoerd heeft met de nu gekende problemen.... Ik denk wel dat Mercedes dat niet zomaar zal voorbij laten gaan... alhoewel het kwaad is nu toch geschied!! Heel Spijtig!!

Ik ga wel akkoord dat Mercedes verantwoordelijk is voor de producten die ze op de markt brengen maar dat is nog niet hetzelfde of zeggen dat ze in de fout gegaan zijn... en dan nog Mercedes neemt zijn verantwoordelijkheid anders zou je de 250 CDI niet gratis kunnen upgraden!!

Je kan dus ook van een C 250 CDI upgraden naar een C 350 CDI? Ik dacht dat het enkel voor de E was! En bij de GLK?

greetz
                          Last edited by ; 23/11/2009, 09:38.

Comment

De kosten niet 100% willen dekken, mag ik daar uit afleiden dat ze toch deels tussengekomen zijn (De auto was waarschijnlijk niet meer in garantie), ik vind dat persoonlijk al een mooie geste... bij mijn toyota-dealer zou dat bijlange niet lukken!!

Zelfs de zogezegde 5-jaar garantie van toyota is een dubbeltje op zijn kant.... laatst problemen gehad met mijn airco van mijn landcruiser en de auto is zeker nog in garantie maar toch wilden ze niet tussenkomen, ze zochten zelfs allerlei redenen om het toch maar op mij te steken alhoewel ik de bediening van airco ken en zeker niets verkeerd gedaan heb.... de garantie dekt de elektronica niet zeiden ze... zo is het makkelijk om 5-jaar garantie te geven.

Wij hebben hetzelfde voor gehad met de E van mijn ouders, versnellingsbak kapot BUITEN GARANTIE en toch zijn ze nog serieus tussengekomen, als ik die service vergelijk met mijn toyota-garage.... jach er is zelfs geen vergelijken aan!!!

wat idd niet wegneemt dat de versnellingsbak van een Mercedes niet kapot zou mogen zijn na 120 000 km... daar volg ik je volledig!

greetz
                            Last edited by ; 23/11/2009, 10:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                              De kosten niet 100% willen dekken, mag ik daar uit afleiden dat ze toch deels tussengekomen zijn (De auto was waarschijnlijk niet meer in garantie), ik vind dat persoonlijk al een mooie geste... bij mijn toyota-dealer zou dat bijlange niet lukken!!

Zelfs de zogezegde 5-jaar garantie van toyota is een dubbeltje op zijn kant.... laatst problemen gehad met mijn airco van mijn landcruiser en de auto is zeker nog in garantie maar toch wilden ze niet tussenkomen, ze zochten zelfs allerlei redenen om het toch maar op mij te steken alhoewel ik de bediening van airco ken en zeker niets verkeerd gedaan heb.... de garantie dekt de elektronica niet zeiden ze... zo is het makkelijk om 5-jaar garantie te geven.

Wij hebben hetzelfde voor gehad met de E van mijn ouders, versnellingsbak kapot BUITEN GARANTIE en toch zijn ze nog serieus tussengekomen, als ik die service vergelijk met mijn toyota-garage.... jach er is zelfs geen vergelijken aan!!!

wat idd niet wegneemt dat een de versnellingsbak van een Mercedes niet kapot zou mogen zijn na 120 000 km... daar volg ik je volledig!

greetz
                              Voor alle duidelijkheid. De wagen kreeg een nieuwe versnellingsbak na 25 000 km. Toen werd slechts 60% van de totale kost gedragen door Mercedes. Nu is hij terug aan vervanging toe. Aangezien de wagen buiten garantie is begrijp ik wel dat een financiële tussenkomst van hun kant moeilijk te verwachten/verantwoorden is.

Je kan toch moeilijk spreken van een goede garantie als ze slechts 60% van de kosten dragen als de wagen nog maar 25 000 km heeft?
                              Last edited by ; 23/11/2009, 10:10.

Comment

De fout ligt idd niet bij Mercedes deze keer, wel bij de leverancier van de injectoren die een last-instant wijziging doorgevoerd heeft met de nu gekende problemen.... Ik denk wel dat Mercedes dat niet zomaar zal voorbij laten gaan... alhoewel het kwaad is nu toch geschied!! Heel Spijtig!!

Ik ga wel akkoord dat Mercedes verantwoordelijk is voor de producten die ze op de markt brengen maar dat is nog niet hetzelfde of zeggen dat ze in de fout gegaan zijn... en dan nog Mercedes neemt zijn verantwoordelijkheid anders zou je de 250 CDI niet gratis kunnen upgraden!!

Je kan dus ook van een C 250 CDI upgraden naar een C 350 CDI? Ik dacht dat het enkel voor de E was! En bij de GLK?

greetz
                                Het is zowiezo de fout van mercedes,moeten ze maar betere kwaliteitscontrole doen bij hun leveranciers.
                                En dat je kan upgraden van een 250 naar 350 is heel tof van mercedes maar daar ben ik vet mee,daar is mijn probleem niet mee opgelost,een auto van 3 maanden oud met 5000 km,wat gaan ze daar voor voorstel op doen,ik zal heel wat moeten bijleggen denk ik om een andere te krijgen...............
                                Wacht vol ongeduld wat hun voorstel gaat zijn.
                                Rijdt nu wel met een heel mooie opel vectra rond,rondom bekrast,vol blutsen,rammelen,kraken,piepen en het is een lekkere rokerauto........
                                Heel hartelijk bedankt mercedes,daar betaal ik zoveel geld voor,merci.

Comment

I
                                  Een kale kip kan je niet plukken, Delphi heeft 5 jaar onder chapter11 gewerkt, en is er zover ik weet nu pas uit.
                                  Goeiekoop slechte koop zeggen ze hier, ik zeg niet dat bosch probleemloos is, maar met delphi zoeken ze het toch om zoiets voor te hebben. (lucas pompen iemand? Werden gekocht door, juist, Delphi)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                    Een kale kip kan je niet plukken, Delphi heeft 5 jaar onder chapter11 gewerkt, en is er zover ik weet nu pas uit.
                                    Goeiekoop slechte koop zeggen ze hier, ik zeg niet dat bosch probleemloos is, maar met delphi zoeken ze het toch om zoiets voor te hebben. (lucas pompen iemand? Werden gekocht door, juist, Delphi)

Aan die Lucas pompen moest ik ook direct denken, alhoewel dat pas na iets meer km's bekend werd.
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

Voor alle duidelijkheid. De wagen kreeg een nieuwe versnellingsbak na 25 000 km. Toen werd slechts 60% van de totale kost gedragen door Mercedes. Nu is hij terug aan vervanging toe. Aangezien de wagen buiten garantie is begrijp ik wel dat een financiële tussenkomst van hun kant moeilijk te verwachten/verantwoorden is.

Je kan toch moeilijk spreken van een goede garantie als ze slechts 60% van de kosten dragen als de wagen nog maar 25 000 km heeft?
                                      oeps verkeerd gelezen, ik dacht voor de eerste keer aan 120 000 km! Dat Mercedes slechts voor 60 % tussenkomt bij 25 000 km dat kan idd niet!! Dat is zelfs rotslechte garantie!! Dat vind ik vreemd! Dan zijn ze bij toyota niet de enige, tis dan bij u zelfs nog slechter!

Kben wel benieuwd wat hun uitleg dan was als je al breuk had na 25 000 km, dat moeten ze toch altijd in garantie vervangen!!

Jullie zijn blijkbaar wel goed op de hoogte kwist niet dat delphi brol was... dan hadden ze dat idd bij Mercedes altijd moeten weten, en ik maar denken en vooral hopen dat Mercedes uit zijn fouten geleerd had met de vorige E-klasse... niet echt dus!!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Schandalig zeg
                                        Gebeurt dat gegarandeerd bij ELKE 220 (de nieuwe dan) en 250 CDI? Of zijn er ook exemplaren die geen problemen hebben?
                                        Iemand die het weet?

Comment

• Gebeurt vroeg of laat bij elke 220 en 250.
                                          Als de nieuwe injectors op stock zijn volgt er een terugroepactie voor elke 220 en 250.

Comment

Working...
                                          X