Oorspronkelijk geplaatst door tradie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenJullie zijn blijkbaar wel goed op de hoogte kwist niet dat delphi brol was... dan hadden ze dat idd bij Mercedes altijd moeten weten, en ik maar denken en vooral hopen dat Mercedes uit zijn fouten geleerd had met de vorige E-klasse... niet echt dus!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenKben wel benieuwd wat hun uitleg dan was als je al breuk had na 25 000 km, dat moeten ze toch altijd in garantie vervangen!!
Dat ligt volledig aan de oorzaak van het falen.
Als het een fout van Mercedes is: akkoord.
Als het een fout van de chauffeur is: niet akkoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenL&H is ook failliet gegaan, maar het product dat ze hadden was wel goed. Het is niet omdat een bedrijf failliet gaat (of zo goed als) dat ze daarom slechte producten hebben. Er zijn 3.000.000km afgelegd met die injectoren (jammer genoeg wel de handgemaakte versies ipv de machinale) en die waren probleemloos. De technologie werkt, er zit alleen nog een kinderziekte in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet de nieuwe E-klasse is geen enkele kinderziekte opgedoken momenteel, alles ligt aan de motor. (dus ook C-klasse, GLK,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenGebeurt vroeg of laat bij elke 220 en 250.
Als de nieuwe injectors op stock zijn volgt er een terugroepactie voor elke 220 en 250.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten3.000.000km met een andere injector is vrij zinloos als je het mij vraagt. Je moet testen wat je erin steekt of zeker zijn dat het in massaproductie dezelfde standaard aan kan houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenAan een automaat kan je als chauffeur nu niet zo veel fout doen denk ik. Of je moet hem tijdens het rijden in de R (van rally) willen zetten
Comment
-
Heb een zeer goed voorstel gekregen om de wagen in te ruilen tegen een splinternieuwe identieke E350cdi.
Deze heeft dan wel 2 uitlaten,7traps-automaat en is van 2010.
Of de onze houden en we krijgen zolang als ze geen nieuwe injectors hebben een nieuwe E200cdi maar dat kan dan wel 2 tot 3 maanden duren voor ze nieuwe injectors hebben.
Die E200cdi krijgen we zowiezo vanaf morgen.
We zijn er nog niet uit,nog even nadenken
Wat zouden jullie doen............????????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHoeveel is de opleg voor de 350?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Geen opleg
Krijg zelfs deel van de biv.
Mijn eigen kost is 2900 euro van de biv.
Jaarlijks moet ik dan wel rekening houden met meer taks,meer verzekering,meer omnium en volgens de verkoper 1.5 tot 2 liter / 100km meer verbruik + bij wederverkoop na maximum 4 jaar ga ik minder krijgen dan voor een 220.......
Ben er nog niet echt uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenGeen opleg
Krijg zelfs deel van de biv.
Mijn eigen kost is 2900 euro van de biv.
Jaarlijks moet ik dan wel rekening houden met meer taks,meer verzekering,meer omnium en volgens de verkoper 1.5 tot 2 liter / 100km meer verbruik + bij wederverkoop na maximum 4 jaar ga ik minder krijgen dan voor een 220.......
Ben er nog niet echt uit.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik vind het zeer knap van mercedes dat ze dit doen maar in principe ben ik er niets mee....
We maken maximum 20000 km per jaar en veel korte stukken dus dat is ook niet goed voor zo'n motor en de meerkost is niet te onderschatten vind ik.
Ik had liever een nieuwe 250 gehad aan deze prijs maarja deze heeft ook die problemen...
Ik weet het echt nog niet wat het gaat worden,eerst eens een paar nachtjes slapen.....
Comment
Comment