Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de loop van december zou de 5e generatie injectoren beschikbaar zijn en 100% ok!
Als men een nieuwe 220 of 250 nu bestelt, dan zijn de wachttijden wel een stuk langer dan voor de 350 omdat de productie al een hele tijd stil ligt en er al een lange wachttijd is.
Als je nu een nieuwe 220 of 250 zou bestellen, dan zal het al de 6e generatie injectoren zijn en dan zijn ze 1000% zeker dat het de goede zijn. Dus nog een generatie verder dan degene die ze nu gaan steken in december om te vervangen.
Met hetgeen Mercedes meegemaakt heeft, gaan ze nu geen enkel risio meer nemen. De nieuwe injectoren worden nu maar vrijgegeven als ze dus héél zeker zijn. Want het is echt crisis geseest van Duitsland. Dit weet ik uit goede bron van een dealer.
Bij niet meer dan 20000 km per jaar zou ik toch bij een kleinere motorisatie blijven. Extra rijplezier akkoord maar tot welke prijs? Meerverbruik, taxen, verzekering, onderhoud,....
Daarenboven zal de herverkoopbaarheid, en dan spreek ik nog niet over de prijs, toch iets gunstiger zijn bij de 220/250 dan een binnen een paar jaar ongetwijfelt zwaar afgestrafte 350.
Met al die milieumaatregelen die er al zijn en nog gaan komen wordt zo'n 350 fiscaal zwaar afgestraft qua aftrekbaarheid.
Vraag is nog maar wanneer de particulier aan de beurt komt.
Vraag is nog maar wanneer de particulier aan de beurt komt.
Gaat niet lang meer duren vrees ik, de crisis zal dit wat uitstellen maar eens deze voorbij zullen er wel nieuwe taxen komen. Het geld wat onze ministers aan de banken hebben gegegven moet ergens gerecupereerd worden hé
Iemand heeft gewoon een Avantgarde + AMG genomen en dan via een custom mod de LEDs vervangen door klassieke lampen. Typisch Amerikaans om je wagen te modden.
Ze zullen met hun nieuwe E heel zeker klappen krijgen van de nieuwe BMW 5.
Ohja, dat de schuld bij Mercedes ligt daar ben ik absoluut van overtuigd. Het is niet omdat je naar een ander merk overstapt dat het daarom per definitie beter is. Dat ze eerst maar zorgen bij BMW dat ze een betrouwbare wagen afleveren bij lancering (wat al niet kan gezegd worden van de X6...). Voor alle duidelijkheid, heb absoluut niets tegen BMW en wil zeker Mercedes niet verdedigen.
Iedereen wil hier de E350 aanbevelen bij de vele mensen die nu sukkelen met hun E220 of 250. Vergeet niet dat je, wanneer je op zoek bent naar een wagen, je een bepaalt budget(motor, opties, taksen, ... ) voor ogen hebt. Het is dan wel een beetje te begrijpen dat je niet veel zin hebt om meer taksen/diesel/verzekering te betalen voor een wagen die je in eerste instantie niet wenst. Wie wil er nu voor dat extra rijplezier meer gaan betalen als dit ten koste gaat van een pak andere zaken (reizen, uitstapjes, geld voor verbouwingen weet ik veel).
Comment