Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fun to drive

Ik zal maar geen testrit aanvragen

Comment

• Net een C 250 CDI gereden en allesbehalve onder de indruk van die motor. Trekt wel vlot, maar geen duw in de rug, nogal lawaaierig. Niet mijn ding en ook niet dat van onze pa. Gevolg, volgende week zal normaal gezien een E350 Bluetec besteld worden.

Comment

• Hoe kun je op gebied van geluid een C met een nieuwe E vergelijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          Net een C 250 CDI gereden en allesbehalve onder de indruk van die motor. Trekt wel vlot, maar geen duw in de rug, nogal lawaaierig. Niet mijn ding en ook niet dat van onze pa. Gevolg, volgende week zal normaal gezien een E350 Bluetec besteld worden.
          Hmm een C 250 CDI moet toch wel behoorlijk snel zijn, ik zie maar één mogelijke verklaring: Jullie zijn het hele zware geschut gewend want kdenk dat ongeveer 80 procent van de auto's in België niet mee gaan kunnen met een C 250 CDI. (of zelfs nog meer dan 80 %)

Ja een E 350 is nog ander materiaal uiteraard alhoewel ik heb een testrit gedaan met een C 220 CDI en eb mij al ferm geamuseerd met 400 nm in zo'n relatief lichte auto... toch licht vergeleken met een E en een Landcruiser!

ja om volledig te vergelijken zou je eens testrit moeten maken met een E 250 CDI want kdenk dat een E nog net beter geïsoleerd gaat zijn.

greetz

Comment

• stoot een e350 bleutec minder noxen uit als een 116d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
              Hmm een C 250 CDI moet toch wel behoorlijk snel zijn, ik zie maar één mogelijke verklaring: Jullie zijn het hele zware geschut gewend want kdenk dat ongeveer 80 procent van de auto's in België niet mee gaan kunnen met een C 250 CDI. (of zelfs nog meer dan 80 %)

Ja een E 350 is nog ander materiaal uiteraard alhoewel ik heb een testrit gedaan met een C 220 CDI en eb mij al ferm geamuseerd met 400 nm in zo'n relatief lichte auto... toch licht vergeleken met een E en een Landcruiser!

ja om volledig te vergelijken zou je eens testrit moeten maken met een E 250 CDI want kdenk dat een E nog net beter geïsoleerd gaat zijn.

greetz
              Zijn nu een 320 CDI gewoon en die geeft echt een zalige duw in de rug als je plankgas geeft, die duw hadden we niet met een 250CDI. Pas op, zo'n C 250 CDI is een ferme wagen, maar het is toch wel een serieuze stap terug als je zo'n heerlijke 6 cilinder gewoon bent.

Comment

• Zonet offerte laten maken die maandag naar leasemaatschappij gaat voor bestelling:

E350 Bluetec Avantgarde
                Obsidiaanzwart
                Natuurbeige interieur
                Airmatic DC
                Comand APS navigatie
                Parktronic
                Spiegelpakket
                Multi-contour zetels vooraan
                Snelheidslimietassistent
                Alarm VV2

vermoedelijke levering: eind september/begin oktober

Comment

• Vorbei an Audi: Mit der neuen E-Klasse will Mercedes die Krone in der Business-Class zurückerobern. Hat sie das Zeug zum Bestseller? Erster Fahreindruck.

Comment

• vorige week zag ik er 2 rijden toen ik met vakantie was in tZwarte Woud, ze zijn ZEER knap!

Comment

• Gereden: Mercedes-Benz E 350 CGi

De nieuwe E-klasse rijdt als een echte Mercedes-Benz. Wat dat ook al weer betekent? We maakten op een testcircuit in Rome de eerste kilometers.

E-klasse voor en E-klasse na: op de stand van Mercedes-Benz op de AutoSalon in Geneve was het in één klap duidelijk wat de auto is waar het om gaat op dit moment. De W 212. Eenmaal bekomen van de schrik van het harde lijnenspel van de nieuwe E-klasse, stappen we in de 350 CGi. Gaaf, de pook van de automaat zit aan de stuurkolom bij de zescilinders van de nieuwe E. Een strakke ambiance maar ook heel voornaam. We voelen ons thuis!
                      Hoe kun je de nieuwe E-klasse in een paar woorden neerzetten? De auto is weer veiliger geworden en biedt weer meer technische items die zowel de actieve als passieve veiligheid moeten verbeteren. Er is nadrukkelijk nagedacht over het uiterlijk. De scherpe lijnen zijn bewust neergezet, Mercedes is trots op zijn E-geschiedenis en wilde dat terug laten komen in het ontwerp. En ten derde: Mercedes koos ervoor om de nieuwe E vooral comfortabel te laten zijn. Zoals het hoort bij een Mercedes. Een 5-serie en zelfs de nieuwe A6 sturen scherper dan de nieuwe E, maar geen auto in deze klasse rolt zoals deze nieuwe E doet, zo is onze eerste indruk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Bron: [www.autoweek.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die kont verprutst het voor mij toch echt!

Comment

• De achterste hoofsteunen zijn toch precies wel apart.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Te zien aan hoe dat ding helt en rolt is het echt wel een E

Comment

• Kheb hem vandaag in Gent zien rijden. Wel met Duitse plak.... Een "woow"-kreet kon ik toch nauwelijks onderdrukken! Je ziet al van kms ver dat het een echte E is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                  Kheb hem vandaag in Gent zien rijden. Wel met Duitse plak.... Een "woow"-kreet kon ik toch nauwelijks onderdrukken! Je ziet al van kms ver dat het een echte E is.
                                  Echt, mooi dus irl?
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• uiteraard

Comment

• Fuck das toch echt een gedrocht!

Comment

• Bekijk hem niet door je BMW bril...
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                          Bekijk hem niet door je BMW bril...
                                          Door een Benz-bril is ie in het begin ook lelijk.

Comment

Working...
                                          X