Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net een C 250 CDI gereden en allesbehalve onder de indruk van die motor. Trekt wel vlot, maar geen duw in de rug, nogal lawaaierig. Niet mijn ding en ook niet dat van onze pa. Gevolg, volgende week zal normaal gezien een E350 Bluetec besteld worden.
Net een C 250 CDI gereden en allesbehalve onder de indruk van die motor. Trekt wel vlot, maar geen duw in de rug, nogal lawaaierig. Niet mijn ding en ook niet dat van onze pa. Gevolg, volgende week zal normaal gezien een E350 Bluetec besteld worden.
Hmm een C 250 CDI moet toch wel behoorlijk snel zijn, ik zie maar één mogelijke verklaring: Jullie zijn het hele zware geschut gewend want kdenk dat ongeveer 80 procent van de auto's in België niet mee gaan kunnen met een C 250 CDI. (of zelfs nog meer dan 80 %)
Ja een E 350 is nog ander materiaal uiteraard alhoewel ik heb een testrit gedaan met een C 220 CDI en eb mij al ferm geamuseerd met 400 nm in zo'n relatief lichte auto... toch licht vergeleken met een E en een Landcruiser!
ja om volledig te vergelijken zou je eens testrit moeten maken met een E 250 CDI want kdenk dat een E nog net beter geïsoleerd gaat zijn.
Hmm een C 250 CDI moet toch wel behoorlijk snel zijn, ik zie maar één mogelijke verklaring: Jullie zijn het hele zware geschut gewend want kdenk dat ongeveer 80 procent van de auto's in België niet mee gaan kunnen met een C 250 CDI. (of zelfs nog meer dan 80 %)
Ja een E 350 is nog ander materiaal uiteraard alhoewel ik heb een testrit gedaan met een C 220 CDI en eb mij al ferm geamuseerd met 400 nm in zo'n relatief lichte auto... toch licht vergeleken met een E en een Landcruiser!
ja om volledig te vergelijken zou je eens testrit moeten maken met een E 250 CDI want kdenk dat een E nog net beter geïsoleerd gaat zijn.
greetz
Zijn nu een 320 CDI gewoon en die geeft echt een zalige duw in de rug als je plankgas geeft, die duw hadden we niet met een 250CDI. Pas op, zo'n C 250 CDI is een ferme wagen, maar het is toch wel een serieuze stap terug als je zo'n heerlijke 6 cilinder gewoon bent.
Vorbei an Audi: Mit der neuen E-Klasse will Mercedes die Krone in der Business-Class zurückerobern. Hat sie das Zeug zum Bestseller? Erster Fahreindruck.
De nieuwe E-klasse rijdt als een echte Mercedes-Benz. Wat dat ook al weer betekent? We maakten op een testcircuit in Rome de eerste kilometers.
E-klasse voor en E-klasse na: op de stand van Mercedes-Benz op de AutoSalon in Geneve was het in één klap duidelijk wat de auto is waar het om gaat op dit moment. De W 212. Eenmaal bekomen van de schrik van het harde lijnenspel van de nieuwe E-klasse, stappen we in de 350 CGi. Gaaf, de pook van de automaat zit aan de stuurkolom bij de zescilinders van de nieuwe E. Een strakke ambiance maar ook heel voornaam. We voelen ons thuis!
Hoe kun je de nieuwe E-klasse in een paar woorden neerzetten? De auto is weer veiliger geworden en biedt weer meer technische items die zowel de actieve als passieve veiligheid moeten verbeteren. Er is nadrukkelijk nagedacht over het uiterlijk. De scherpe lijnen zijn bewust neergezet, Mercedes is trots op zijn E-geschiedenis en wilde dat terug laten komen in het ontwerp. En ten derde: Mercedes koos ervoor om de nieuwe E vooral comfortabel te laten zijn. Zoals het hoort bij een Mercedes. Een 5-serie en zelfs de nieuwe A6 sturen scherper dan de nieuwe E, maar geen auto in deze klasse rolt zoals deze nieuwe E doet, zo is onze eerste indruk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Kheb hem vandaag in Gent zien rijden. Wel met Duitse plak.... Een "woow"-kreet kon ik toch nauwelijks onderdrukken! Je ziet al van kms ver dat het een echte E is.
Kheb hem vandaag in Gent zien rijden. Wel met Duitse plak.... Een "woow"-kreet kon ik toch nauwelijks onderdrukken! Je ziet al van kms ver dat het een echte E is.
Comment