Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Hoe lang mag ik rijden? maximaal 25 minuten. Genoeg voor een korte impressie.

Man man man, als ik zoiets zou horen zou ik zeggen dat ze hun ster mogen houden en rechtsomkeer maken. Hoe kan je nu een auto van 60.000 EUR willen verkopen en de mensen maar 25 min. laten rijden...?

Comment

• Hopelijk krijg ik hem weer een dag mee, maar gezien het 1 testauto is voor 3 vestigingen betwijfel ik dat toch wel

Comment

• Zonder iemand tegen de schenen te willen stampen ... zo'n gedrocht!
        Man dan liever een A6 of serie 5 maar ieder zijn ding natuurlijk en belangrijkste is hoe de wagen rijdt uiteindelijk!

Comment

• een E-klasse van 100000 €, manman, dan koop ik wel iets anders.

en de instap zal wel weer al het nodige opzitten, maar er gewoon niet uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
            vandaag gaan kijken naar Vereenooghe in Roeselare en eigenlijk was het daar een triestige bedoening. je zou denken dat ze daar blij waren dat er volk was om te komen kijken naar de nieuwe E, maar die mannen gaven gewoon geen kik. dat viel al tegen
            hebben dus ook geen boekje of dergelijke gekregen.

verder vond ik de wagen eigenlijk wat tegenvallen. vooral van het interieur had ik meer verwacht. had niet echt het ruimtegevoel dat ik wel krijg in onze E, vooral dan voorin. wel zeeeeeer ruime koffer. wel verschrikkelijk duur, deze die er stond moest €67000 kosten. Was uitgerust met €21500 aan opties!!!!
            Ik denk dat je het over Tom hebt (jongere typ)? Ik ben er vandeweek geweest en ze waren volop bezig met verhuizen naar hun "nieuwe" toonzaal wegens verbouwingen van de huidige toonzaal. Ik weet wel dat je daar altijd gewoon een boekje moet vragen. Wanneer je vraagt voor een testritje krijg je hem wel langer mee of 25 minuten zonder begeleider. Alé ik toch.
            Kzal es informeren voor een testritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Hopelijk krijg ik hem weer een dag mee, maar gezien het 1 testauto is voor 3 vestigingen betwijfel ik dat toch wel
              Vooraf afspreken hé

Comment

• Die brabus is wel te smaken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Vooraf afspreken hé
                  Sowieso, volgende week bellen ze me

Comment

Sowieso, volgende week bellen ze me
                    Ik krijg hem normaal gezien mee voor een volledige namiddag, omdat ik s'ochtends meestal geen tijd heb. Och we zien wel. De nieuwe Coupé staat mij meer aan. Komt er daar ook een cabro variant van?

Comment

• Waarschijnlijk eh

Comment

Waarschijnlijk eh
                        Net Gemaild. Morgen komt er normaal gezien één binnen voor één van de vertegenwoordigers. Ik zal er in de paasvakantie er eens werk van maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                          Man man man, als ik zoiets zou horen zou ik zeggen dat ze hun ster mogen houden en rechtsomkeer maken. Hoe kan je nu een auto van 60.000 EUR willen verkopen en de mensen maar 25 min. laten rijden...?
                          Volgens mij is het grote probleem dat er veel geprofiteerd wordt van die testritjes. Ik kan mij heel moeilijk inbeelden dat iemand van 20-22 jaar zomaar naar een Mercedes garage gaat en een wagen meekrijgt die hij een halve dag mag proefrijden. Of je nu een halve dag rijdt of 25min, de wagen blijft toch hetzelfde rijden?
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Je zal erna wel een uitgebreide testrit kunnen boeken, maar tijdens het kennismakingsweekend is dat normaal. Bij ons was het dit weekend ook opendeur voor de Insignia en daar waren de testritten slechts twintig minuten, omdat er dan veel mensen de kans krijgen eens te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              Volgens mij is het grote probleem dat er veel geprofiteerd wordt van die testritjes. Ik kan mij heel moeilijk inbeelden dat iemand van 20-22 jaar zomaar naar een Mercedes garage gaat en een wagen meekrijgt die hij een halve dag mag proefrijden. Of je nu een halve dag rijdt of 25min, de wagen blijft toch hetzelfde rijden?
                              Ik kreeg als 20 jarige weldegelijk een ganse dag een nieuwe C mee voor een testrit
                              Onze E was op dat moment wel binnen voor reparatie, maar dat terzijde

Ben benieuwd of dit nu met de nieuwe E ook zo gaat zijn.

En op 25min heb je echt geen goed beeld van een wagen hoor
                              Ofja, je hebt net wel een goed beeld, je weet niet wat de eventuele nadelen zijn.
                              Idem met die C wat ik heb testgereden, in het eerste uur was het "wow, dat bolt goed, dat trekt lekker en heeft een goede wegligging"
                              Maar daarna was het:
                              "mja, motor is toch te rauw en te bruut, automaat zou toch pakken beter zijn, zetels zijn niet geweldig,..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                Een 20-22 jarige kan toch perfect zo'n E kopen. Ik test idd graag auto's, maar dat is in functie voor een aankoop van een volgende auto hier thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Een 20-22 jarige kan toch perfect zo'n E kopen.
                                  Dat zou ik nu niet zo snel zeggen
                                  Als ik zie wat zo'n ding kost, dan zou ik al van mijn 16de ergens CEO moeten zijn ofzo

Comment

Dat zou ik nu niet zo snel zeggen
                                    Als ik zie wat zo'n ding kost, dan zou ik al van mijn 16de ergens CEO moeten zijn ofzo
                                    Dan heb ik het wel over snobs hé . Ik zou het ook niet kunnen, maar ons bedrijf wel hé

Comment

• Ja oké, maar dan is het niet een 20 jarige die dat koopt, maar een bedrijf

Comment

Ja oké, maar dan is het niet een 20 jarige die dat koopt, maar een bedrijf
                                        Detail Jongen . Het is mijn handtekening alleen komt het niet van mij bankrekening.

Comment

• Het voorbije weekend ben ik eens bij de Mercedes-verdeler gaan kijken naar deze nieuwe E-klasse.
                                          Er stonden 2 nieuwe E-klasses, waaronder een Elegance en een E 250cdi Avantgarde met AMG-pakket.
                                          Deze laatste trok dan ook mijn aandacht.

Als eigenaar van een BMW E60 voelde ik mij onmiddellijk thuis in de cockpit. Dit dashboard is eerder een evolutie van het dashboard uit mijn E60 dan van de vorige E. Hier kan je toch echt niet meer ontkennen dat het dashboard geïnspireerd werd op dat van BMW.

Als ik dan zie wat een mooi dashboard er in de nieuwe BMW 7 zit, dan denk ik dat het dashboard van deze E na de voorstelling van de nieuwe 5 er hopeloos verouderd gaat uitzien.
                                          Hoe groot het scherm van de iDrive van BMW is, zo klein is dat scherm van de nieuwe E.

De gekozen materialen zijn alleszins mooi. De sportzetels van de Avantgarde zitten werkelijk fantastisch.

De neus vind ik geslaagd, maar de grote lichten achteraan vragen toch gewenning.

Als de tijd rijp is ga ik toch eens testrijden met een E350 cdi.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X