als ze er maar genoeg aan verdienen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenIk geloof niet dat autojournalisten hier kristisch gaan over schrijven. Die rijden niet privé met een E-klasse dus die snappen niet wat een E-klasse feitelijk betekent.
Auto voor landbouwers, veehandelaars en beenhouwers?
Verkoopscijfers van deze E-klasse gaan zeker niet lager liggen dan die van de vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenU dramatiseert. Wij rijden al vele generaties E-klasse, en zo slecht is deze nieuwe E niet. Ok, het is wennen aan het design, maar de huidige generatie E (die wij ook hebben) lijkt toch redelijk verouderd naast de nieuwe E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVerkoopscijfers van deze E-klasse gaan zeker niet lager liggen dan die van de vorige.
Comment
-
ik vond het interieur van de C-klasse ook "erbarmelijk" voor die prijs. alle andere merken doen veel beter. het mag nog goed ineen zitten, als het er niet goed uitziet is dat al de helft van het verhaal.
gelukkig dat die e-klasse nu pas uitgekomen is, anders ging mijn pa mss nog die nemen :pVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenDat geloof ik best. Ik blijf ook bij Mercedes-Benz. Geen enkel merk biedt dit niveau van comfort. Maar met de E hebben ze de bal misgeslagen op een aantal gevoelige gebieden. Ik denk dat ik deze E klasse even ga overslaan volgend jaar, en ofwel een E Coupé of een M neem, om na de facelift hopelijk terug te kunnen keren naar de E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vond dat interieur erg solide en deftig gebouwd
alle knopjes voelen kwalitatief aan, mooi leder ook
en ik stapte net uit het vorige model dus ik kon rechtstreeks vergelijkensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenalle knopjes voelen kwalitatief aanOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstaan er nog rikketik schakelaars in ?
De knopjes van de airco zijn van die coole "switch" achtige dingen
'k had ze bijna afgebroken
Die dingen kun je gewoon ter plekke verdraaien
Comment
-
Zaterdag proefgereden met een E220 CDI, in standaard-line, met automaat.
Ik vond de motor wat brommerig, zelfs bij constante snelheid van zo'n 120 km/h.
Als ik voor een E zou kiezen, dan zou het overigens een E350 CGI worden.
Het interieur vond ik te veel C-klasse materialen bevatten.
Hard-plastic kaartenvakken onderaan de portieren kan natuurlijk niet in deze klasse !!!
Comment
-
Ik ben eigenlijk een beetje verstomd van de vele kritiek hierboven.
Na een testrit met een 220 en een 350CDI ben ik toch écht wel danig onder de indruk. Het motorgeluid van de 350 is bijna tot 0 herleid. Nog nooit zo'n stille proefrit gemaakt.
De lijnen (zowel binnen als buiten) zijn inderdaad wennen maar is dat noodzakelijk slecht? De wagens waar ik een beetje aan moet wennen zijn meestal diegene die ik op lange termijn het beste kan appreciëren.
What I like:
- Motor & rijdynamiek
- Stuurgevoel (letterlijk en figuurlijk)
- Comand (idem als de C-klasse maar beter ingewerkt)
- Panoramadak
- Afwerkingskwaliteit
What I dislike:
- Materiaal van het dashboard
- de nieuwe veiligheidssnufjes: overkill
- Geen ster in de motorkap beschikbaar (zoals bij de C)
Comment
-
Mercedes E-klasse
Vandaag op ring van Antwerpen vrachtwagen met nieuwe E-klasse modellen op. Je kon zo de Classic onderscheiden van de Avantgarde... De Avantgarde vond ik er wel echt zeer goed uitzien! Zwart model met licht beige/grijs interieur. Het zag er heel proper uit ook zag ik hem in het voorbijrijden. Ik ben alvast gewonnen voor dit model MAAR is weer heel simpel: Avantgarde is vereiste!
Comment
-
het is vooral het interieur waarover ik teleurgesteld was. bij de oude E had ik direct een gevoel van thuiskomen. idem voor de C. Bij die andere had ik direct een gevoel van start maar, we zijn ermee weg. maar bij deze nieuwe had ik dat niet. Ik voelde mij daar niet op mijn gemak, bovendien vond ik die lederen zetels slecht zitten. Ze waren te smal voor mijn rug, door die zijdelingse steun wellicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk BerichtenVandaag op ring van Antwerpen vrachtwagen met nieuwe E-klasse modellen op. Je kon zo de Classic onderscheiden van de Avantgarde... De Avantgarde vond ik er wel echt zeer goed uitzien! Zwart model met licht beige/grijs interieur. Het zag er heel proper uit ook zag ik hem in het voorbijrijden. Ik ben alvast gewonnen voor dit model MAAR is weer heel simpel: Avantgarde is vereiste!
Ik vind overigens ook dat de A en C-klasse stukken knapper zijn met een Avantgarde pakket.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDe 7g-tronic had men toch ook op de andere motorisaties mogen aanbieden, zeker voor die prijs.
Zeker voor de prijs maar ook voor het premiumgehalte van het merk.... wij moeten met Mercedes toch altijd een stapje voor zijn.. alé vind ik toch....
greetz
Comment
Comment