Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Wordt dik.
    Laat ons hopen dat die LEDs achterwege blijven.

Comment

• 29 Maart gaat ik naar de voorstelling van de nieuwe E bij onze verdeler. Ik ben benieuwd hoe hij irl zal zijn.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Wordt dik.
        Laat ons hopen dat die LEDs achterwege blijven.
        Die gaan er sowieso op staan. Deze foto zegt al genoeg eh.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Vandaag voor het eerst de nieuwe E gezien, enorm verschil met de huidige!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
            Vandaag voor het eerst de nieuwe E gezien, enorm verschil met de huidige!
            In de positieve of de negatieve zin?

Comment

• De trend is dat het basismodel nergens op lijkt, je moet al een avantgarde en amg pack nemen om een beetje looks te hebben, en dat maakt de E een stuk duurder dan een 5 reeks bmw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                De trend is dat het basismodel nergens op lijkt, je moet al een avantgarde en amg pack nemen om een beetje looks te hebben, en dat maakt de E een stuk duurder dan een 5 reeks bmw.
                Gaan er nog mensen donderdag-avond naar de voorstelling van de E in Antwerpen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Drogenbos vanavond om 20:00 op persoonlijke uitnodiging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                    De trend is dat het basismodel nergens op lijkt, je moet al een avantgarde en amg pack nemen om een beetje looks te hebben, en dat maakt de E een stuk duurder dan een 5 reeks bmw.
                    ik blijf maar hopen dat benzers er niet intrappen, tis voor niets nodig, vaak maakt het de wagen alleen maar minder comfortebal of onbetrouwbaarder

afstandscc
                    leder
                    setje winterwielen dan toch maar, ik ben bekeert
                    automaat

en klaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik blijf maar hopen dat benzers er niet intrappen, tis voor niets nodig, vaak maakt het de wagen alleen maar minder comfortebal of onbetrouwbaarder

afstandscc
                      leder
                      setje winterwielen dan toch maar, ik ben bekeert
                      automaat

en klaar
                      De classic lijkt me nu ook al veel mooier afgewerkt dan vroeger hoor!

Comment

• Binnen enkel uren zie ik de E voor het eerst... juist eerste test in autowereld en dan in het echt gaan zien, geen slechte planning alleen jammer dat ze in autowereld blijkbaar ook niet overtuigd waren van de looks en zij (de reporter(s)) zagen hem wel irl...

spannend hé, wat zal het worden

greetz

Comment

• Lorinser is de eerste E-klasse tuner

26 maart 2009 | Tekst: Nic de Boer
                          Bij een nieuw model uit Duitsland struikelen de tuners uit dat land over elkaar heen om de eerste te zijn die ‘m verfraait. Lorinser wint de race om de nieuwe Mercedes E-klasse, al moeten we het nog even doen met wat schetsen.

De nieuwe Mercedes E-klasse is nog maar nauwelijks op de weg of tuner Lorinser heeft al een verfraaide versie klaar. Aan het einde of aan het begin van mei is de visie van de tuner uit Winnenden op de W212 klaar.
                          De voorspoiler geeft de auto een wat nadrukkelijker pijlvorm en moet ‘m volgens zijn makers meer ‘inhaalprestige’ geven. Aan de achterkant is een dakspoiler geplaatst die de hoekige vorm van de auto onderbreekt. Het ware spektakel is de onderspoiler aan de achterzijde met vier uitlaatpijpen die een indrukwekkend geluid geven. Verder krijgen de spatborden luchtinlaten en heeft Lorinser voor de nieuwe creatie die RS9-wielen geselecteerd.
                          Voor de E500 ligt al een tuningpakket klaar. De V8 kan worden opgevoerd van de standaard 388 pk tot 435 pk. De trekkracht stijgt mee van de standaard 530 naar 570 Nm. Er wordt een topsnelheid beloofd van 280 km/u. Verder laat de tuner weten dat binnenkort tuning voor dieselmotoren beschikbaar is.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• "inhaalprestige"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dit heeft het meeste indruk gemaakt

(E-coupe)
                              Wanneer staat deze in de showroom ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                                Wanneer staat deze in de showroom ?
                                7/5 is het presentatie dacht ik

Comment

• net mogen bewonderen

er stond een E250 CDI in 't zwart met AMG pack.. zo is 'ie best wel te smaken maar in profiel vind ik hem te lang.. 't is sowieso niet echt m'n type wagen.

voor 't eerst dat nieuwe Comand systeem mogen testen, is gewoon kopie van iDrive.. maar oogt grafisch zeer mooi

Comment

• Net de E gaan bekijken. Valt al bij al tegen. Toch geen wow effect. De voorkant kan je gewoon komen, de achterkant valt tegen. Dat wisten we al. Maar absoluut niet een: die wil ik hebben gevoel.

Daarna reed ik in gietende regen de ring van Brussel rond in mijn 2008 E-klasse. Wat een sereniteit. Wat een afwerking. Het 2008 model dan.

Grootste tegenvaller: het plastiek is goedkoop, hard en heeft van de kleine puntjes. Net zoals op de C. De 2008 E heeft zachte, dure kunststof met "leernerven". Veel meer premium. Enorm tegenvallend dat zo'n goedkoop materiaal gebruikt wordt.

Andere tegenvallers: geen zacht, geplooid leer in de zijdeuren. Hoofdsteunen achter kunnen niet naar beneden. Avantgarde model is vanbinnen niet bijzonder, de cockpit module is gewoontjes. Huidige avantgarde is van binnen beter.

Pluspunten: knop centraal zoals in de C. Dubbele houtinleg in de deuren. Led verlichting op de Elegance die het hout verlicht. Mogelijk iets betere stoelen. Grotere velgen standaard. Goeie motoren. Stuurwiel voelt iets anders en beter aan.

Ik ga voor de E coupe. Deze berline hoeft niet voor mij. Misschien na de facelift.

Let wel. Ik ben kritisch en vergelijk met de allerlaatste 2008 E-klasse. Moest ik de nieuwe E klasse moeten vergelijken met een andere wagen of een ander zogenaamd premium merk dan is de E-klasse absoluut superieur - geen twijfel mogelijk. Maar ze hadden het nog veel beter kunnen doen (als je een S, CLS en CL kan maken kan je ook van de E iets prestigieus maken). Het plastiek binnenin is een ongelovelijke afknapper - krak hetzelfde van de C.
                                    Last edited by ; 26/03/2009, 22:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                      Het plastiek binnenin is een ongelovelijke afknapper - krak hetzelfde van de C.
                                      Daar vreesde ik al voor

Hoewel dat zeker geen keiharde china plastiek is, ziet het er wel enorm cheap uit

Comment

• Heb hem gisteren ook voor het eerst gezien en ik vond hem toch mooi, enkel achteraan vind ik hem idd te weinig persoonlijkheid hebben. Maar frontaal vind ik hem eigenlijk wel geslaagd! Stuur voelt idd zeer goed aan en ik vond het interieur zo slecht niet maar heb dat misschien ook nie genoeg in detail bekeken ... rijden thuis nochtans ook met een E avantgarde en idd onze E moet niet onderdoen maar kvind de nieuwe nu ook niet slechter, wel anders (hoekiger)

Er stonden gistereren twee avantgardes geen amg-kit en kvond het toch al sjieke bakken hoor, ze lijken wel groot en breed, bijna S-klasse afmetingen (op het zicht bedoel ik dan) en dat vind ik dan wel weer goed!

greetz

Comment

• Ik ga morgen de E bekijken.
                                          Had gehoopt dat de interieurkwaliteit beduidend beter zou zijn dan de C-klasse,die ik werkelijk bedroevend slecht vind. Maar als ik de opmerkingen hier lees dan belooft dat weinig goeds....

Waarom past Mercedes niet meer de materialen toe die in de W124 werden gebruikt.
                                          Dat interieur was onberispelijk. Overal dezelfde, bijna leer-achtige kunststof.
                                          Op het dashboard, op de deuren, op de a- b- en c-stijlen......
                                          In de C-klasse tref je allemaal verschillende kunststoffen aan. Alleen al de deurpanelen: bovenste deel redelijk zacht, onderaan hard krasgevoelig plastic !!!

Waarom is de Mercedes-afwerking niet meer wat het geweest is....Waarom...waarom...waarom....

Comment

Working...
                                          X