Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Hangt lekker als je het mij vraagt
    Eerlijk... naar mijn goesting iets te laag.

De gulden middenweg tussen origineel en deze verlaging lijkt mij perfect.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
      Ik denk er al lang over om als volgende E een witte te nemen. Knap. Waar is die foto genomen?

Wit met een beige interieur - om het contrast wat te verzachten. Zalig.
      Hoofdzetel van Coca-Cola, in Anderlecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
        Mocht er best zijn zo

Zo is die enorm mooi !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
          Zie ik daar rode partikels - heb je het "lekkere" zwart?
          Is obsidiaanzwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Eerlijk... naar mijn goesting iets te laag.

De gulden middenweg tussen origineel en deze verlaging lijkt mij perfect.
            Hij moet zowieso nog naar boven hoor, denk niet dat je kan draaien nu.

Zal me binnenkort wel eens wat langer bezighouden met dat ding, nu hadden we maar een half uurtje tijd ofzo en moesten nog nuttige dingen doen ook

Comment

• Vandaag zijn ze trouwens de rohkarosse komen binnenbrengen

Opgestuurd vanuit duitsland met taxipost

Ben er eigenlijk van verschoten hoe dik dat plaatwerk nog is.
              Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

Vandaag zijn ze trouwens de rohkarosse komen binnenbrengen

Opgestuurd vanuit duitsland met taxipost

Ben er eigenlijk van verschoten hoe dik dat plaatwerk nog is.

waarom leveren ze dat zo af? Welk doel?
                Als er eentje perto is, alles overbouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

waarom leveren ze dat zo af? Welk doel?
                  Als er eentje perto is, alles overbouwen?
                  Opleidingen voor carrossiers van MB-dealers.

Comment

haha die container er langs

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Carlsson aan de E-cocktail. Dinsdag 28 april 2009. Na Brabus en Lorinser heeft ook tuner Carlsson de nieuwe Mercedes E-klasse gebrouwen naar eigen afdronk. Opmerkelijk is dat alle genoemde tuners de E-klasse behoorlijk keurig hebben behandeld. Ze begrijpen dus het ingetogen karakter die de E van zichzelf wil uitstralen. Dat wil niet zeggen dat een Mercedes-Benz E-klasse niet sportief kan zijn. Dat bewijst huistuner AMG niet alleen; Brabus, Lorinser en nu ook Carlsson geven hier op hun eigen wijze draai aan. De laatste doet dit vanzelfsprekend met een stylingpakket dat aan de voorzijde bestaat uit een compleet nieuwe voorspoiler, grille en verticale LED-dagrijverlichting met xenontechniek. Aan de zijkant zien we zij-skirts en mooi afgewerkte ventilatieroosters in de voorste spatborden. Wielen in verschillende smaken en maten kunnen niet ontbreken en daarin is Carlsson dan ook voorzien. Wandelen we door naar achteren dan valt ons de kofferdekselspoiler en de enorme ovalen eindpijpen op. Een achterbumperspoiler met geïntegreerde diffuser is in de plaats van de standaard bumper gekomen. Voor het verfraaien van het interieur heeft Carlsson gekozen voor (suède)leer, alcantara en aluminium. Het is overal te vinden en logo’s laten weten dat het hier om een Carlsson gaat.

Verhoogde prestaties
                        Motorische upgrades zijn er binnenkort verkrijgbaar voor de diesels E 250 CDI en E 350 CDI en de benzine E 500. De oliestokers krijgen na een kuur respectievelijk 40 en 46 pk bovenop het standaard vermogen van 204 en 231 pk. Middels Carlsson’s CM50kit inclusief sportuitlaatsysteem krijgt de E 500 er 55 pk bij. Het totale vermogen komt daarmee op 443 pk. Om al die power meer gecontroleerd op het wegdek over te brengen kan Carlsonn het zogeheten C-Tronic Suspension leveren. Dit luchtveringsysteem kan de auto met maximaal 43 mm verlagen. Bovendien kan de bestuurder via verschillende rijstanden het rijkarakter van de E naar eigen wens afstemmen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Effenaf lelijk... Waar is de tijd dat Carlsson nog mooie tuning maakte?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bruut! Weet zo dat het voor velen té zal zijn, maar op zich vind ik het wel iets hebben
                              nls2000

Comment

• Vandaag m'n eerste IRL gezien en dat was een zware ontnuchtering.

De voorkant valt met uitzondering van de plaatsing van de LED's best nog wel mee maar de achterkant vond ik ronduit lelijk.

Comment

• ik zag'em ook voor't eerst vandaag

een duitser in classic uitvoering, tis een benz ja

Comment

• vorige week eerste E-klasse irl gezien (zwart mét amg-pakket en 350 CDI) toch een indrukwekkende verschijning hoor!! Zo eentje wil ik ook wel

greetz

Comment

• De E 63 AMG:

Comment

• O my God! Dat interieur is wel vre vetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

gisteren zo ééntje gezien. 't is te zeggen met die LED-verlichting in de bumper. doet vreemd aan. ik dacht eerst dat er een johnny met zijn mistlampen op afkwam. tot ik zag dat het een nieuwe E-klasse was met z'n daylights aan
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X