Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens de wegtest in de laatste autogids, is hij toch weer enorm verbeterd tov van de voorganger.
De concurrentie zal wel hun handen vol hebben eraan!
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Op mercedes.de vind ik 'm bijvoorbeeld toch al niet in de configurator terug.
Daar beginnen ze net als in België bij de toch al veel vermogen hebbende 250CGI van 204pk.
gemiddeld verbruik van 6,6 liter (7,1 voor automaat)
Knap staaltje techniek toch wel. De C200K verbruikt gemiddeld 7,6 liter en is nauwelijks sneller met hetzelfde vermogen.
Deze E200CGI heeft bvb. ook al 270 Nm bij 1800rpm terwijl de C200K 't met 250 Nm bij 2800rpm moet stellen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
ik vind wel dat de E niet opvalt, heb hem vandaag gezien en het duurde even voor ik het doorhad dat het de nieuwe E was :S
Hetzelfde hier. Vandaag stond er een op de parking. Het was verdikke mijn vrouw die hem eerst gezien had: is dat niet de nieuwe E? Zwarte elegance met Duitse nummerplaat.
Heb hier voor 2,7 Gb aan documentatie over de nieuwe E-klasse op mijn pc staan, nu doe ik er nog iets nuttigs mee
Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?
Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?
Bedankt. Ik denk eind dit jaar beginnen om de nieuwe te bestellen. Dan nog wat treuzelen, configuraties gaan zien in real life en opties afwegen en minstens 3 maanden levertijd (wellicht 4 gezien het een nieuw model is - nuja met de crisis misschien weer wat sneller) en tegen de lente / zomer van 2010 een nieuwe E.
Hetzelfde hier. Vandaag stond er een op de parking. Het was verdikke mijn vrouw die hem eerst gezien had: is dat niet de nieuwe E? Zwarte elegance met Duitse nummerplaat.
Deju.
het was in brussel op weg naar school dat ik hem zag in ..... taxiuitvoering avantgarde aan de mistlampen te zien.
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
het was in brussel op weg naar school dat ik hem zag in ..... taxiuitvoering avantgarde aan de mistlampen te zien.
Let wel op, als je Elegance met het licht pakket koopt, heb je ook de LED Avantgarde verlichting vooraan. Dan zie je bijna het verschil niet mee aan de buitenkant. Bij de garage staan ze zo bijna allemaal geconfigureerd. Waarschijnlijk hebben ze schrik dat die dubbele minstlampen niet gaan verkopen.
Comment