Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens de wegtest in de laatste autogids, is hij toch weer enorm verbeterd tov van de voorganger.
    De concurrentie zal wel hun handen vol hebben eraan!

Comment

• Wat ik me afvraag, hoe zien die chromé uitlaten eruit op de 6-cillinders als je geen amg pack neemt?

Comment

• kompleet weggestopt gok ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          kompleet weggestopt gok ik
          neen, ze zijn blijkbaar wel zichtbaar

Comment

• De eerste die ik gezien heb deze week was een Taxi met een Indiër als chauffeur. Geen taxiplaat maar wel een bordje "Vrij" achter de voorruit.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
              Wat ik me afvraag, hoe zien die chromé uitlaten eruit op de 6-cillinders als je geen amg pack neemt?
              Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

• E200cgi ?
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Directe benzine-injectie

Comment

• En die wordt verkocht in welk land ?

Op mercedes.de vind ik 'm bijvoorbeeld toch al niet in de configurator terug.
                    Daar beginnen ze net als in België bij de toch al veel vermogen hebbende 250CGI van 204pk.

-edit-
                    Ok, hier staat 'm wel in: link.
                    • 1800cc met 184pk
                    • 0-100 in 8,5s en een top van 230-235
                    • gemiddeld verbruik van 6,6 liter (7,1 voor automaat)

Knap staaltje techniek toch wel. De C200K verbruikt gemiddeld 7,6 liter en is nauwelijks sneller met hetzelfde vermogen.
                    Deze E200CGI heeft bvb. ook al 270 Nm bij 1800rpm terwijl de C200K 't met 250 Nm bij 2800rpm moet stellen.
                    Last edited by sibi; 17/05/2009, 01:17.
                    Life's too short. Not to. Live it.
                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Bedankt Carlito!

Comment

• np!

Heb hier voor 2,7 Gb aan documentatie over de nieuwe E-klasse op mijn pc staan, nu doe ik er nog iets nuttigs mee

Comment

• ik vind wel dat de E niet opvalt, heb hem vandaag gezien en het duurde even voor ik het doorhad dat het de nieuwe E was :S
                          Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                          "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• die cgi, waarom wordt die hier niet verkocht ?
                            is dat wat met de specs van de benzine niet...dat wij geen geschikte benzine op de markt hebben ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                              ik vind wel dat de E niet opvalt, heb hem vandaag gezien en het duurde even voor ik het doorhad dat het de nieuwe E was :S
                              Hetzelfde hier. Vandaag stond er een op de parking. Het was verdikke mijn vrouw die hem eerst gezien had: is dat niet de nieuwe E? Zwarte elegance met Duitse nummerplaat.

Deju.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                die cgi, waarom wordt die hier niet verkocht ?
                                is dat wat met de specs van de benzine niet...dat wij geen geschikte benzine op de markt hebben ??
                                Die worden wel verkocht.

CLS 350 en SL 350 zijn ook CGI's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  np!

Heb hier voor 2,7 Gb aan documentatie over de nieuwe E-klasse op mijn pc staan, nu doe ik er nog iets nuttigs mee
                                  Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                    Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?
                                    even kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      even kijken
                                      Bedankt. Ik denk eind dit jaar beginnen om de nieuwe te bestellen. Dan nog wat treuzelen, configuraties gaan zien in real life en opties afwegen en minstens 3 maanden levertijd (wellicht 4 gezien het een nieuw model is - nuja met de crisis misschien weer wat sneller) en tegen de lente / zomer van 2010 een nieuwe E.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                        Hetzelfde hier. Vandaag stond er een op de parking. Het was verdikke mijn vrouw die hem eerst gezien had: is dat niet de nieuwe E? Zwarte elegance met Duitse nummerplaat.

Deju.
                                        het was in brussel op weg naar school dat ik hem zag in ..... taxiuitvoering avantgarde aan de mistlampen te zien.
                                        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                          het was in brussel op weg naar school dat ik hem zag in ..... taxiuitvoering avantgarde aan de mistlampen te zien.
                                          Let wel op, als je Elegance met het licht pakket koopt, heb je ook de LED Avantgarde verlichting vooraan. Dan zie je bijna het verschil niet mee aan de buitenkant. Bij de garage staan ze zo bijna allemaal geconfigureerd. Waarschijnlijk hebben ze schrik dat die dubbele minstlampen niet gaan verkopen.

Comment

Working...
                                          X