Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    't belangrijkste is dat ie komfortabel is

dat je hem daarbij mooi vind is meegenomen
    Niet mooi, wel comfy. Dat is dan ook het gevoel dat ik had bij de proefriten met de nieuwe E's die ik al gereden heb.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zolang ik 'm maar mooi vind is het goed hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
        Zolang ik 'm maar mooi vind is het goed hé
        Dat is het belangrijkste.
        Ik vind hem ook wel mooi behalve de achterkant. En dat interieur is echt om duimen en vingers af te likken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Nope, dat is idd die garage.

Was het een grijze 250 CDI?

Op de middenconsole heeft 'ie idd alu, maar in de deuren en dergerlijke had hij wel degelijk dat esdoornhout.
          Tenzij ze ondertussen een andere hebben al?
          Ze hebben ondertussen een andere. Die wij gezien hebben bij de voorstelling was een zilvergrijze. Die is ondertussen verkocht. Nu hebben ze een donkergrijze die enkel alu inleglijsten heeft.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
            Zoals BMWMB al zei, dit is enkel vanaf de 6 cilinders. De rest gewoon op de middentunnel.
            Volgens mij zit het zo: 5-traps automaten hebben een pook op de middenconsole, 7-traps automaten hebben een schakelhendel aan het stuur. Althans zo stond het in Autogids.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
              Zolang ik 'm maar mooi vind is het goed hé
              Gelijk heb je. Ik vind de E ook een knappe wagen. In de week die komt hoop ik ook eens te kunnen testrijden om dat 'comfort' eens te voelen.

Toch ligt mijn hart bij BMW en vrees ik dat ik deze E niet zal kopen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Toch niet. Dit is het interieur van het AMG-pakket.

Ziehier foto's van het interieur van de E63 AMG...

Lekker.

Maar ik vraag mij af waarom er geen driespakig stuur inzit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Volgens mij zit het zo: 5-traps automaten hebben een pook op de middenconsole, 7-traps automaten hebben een schakelhendel aan het stuur. Althans zo stond het in Autogids.
                  De 4 pitters kunnen alleen gecombineerd worden met de 5-traps dus dat komt op hetzelfde neer.

Comment

• die 5 traps draait ook geen 2450 toeren meer bij 120 in de e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ze hebben ondertussen een andere. Die wij gezien hebben bij de voorstelling was een zilvergrijze. Die is ondertussen verkocht. Nu hebben ze een donkergrijze die enkel alu inleglijsten heeft.
                      gvd, Inge had me een testrit beloofd met die kar

Achja, any other 250 CDI will do just fine

Comment

• Nog wat scoops van de break:

Bron: www.autoweek.nl
                        freude am fahren

Comment

• zo dat wordt weer een saai geval , sorry ze, het is misschien wel o zoooo praktisch, maar mooi kan je dat toch niet echt noemen, naar mijn mening.
                          Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                          "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• 'k Vind de gordellijn niet zo mooi.. het lijkt alsof die naar achter toe zelfs naar beneden loopt!
                            freude am fahren

Comment

• T-Benz vanuit kikkerperspectief

17 juni 2009 | Tekst: Nic de Boer
                              Voor de onthulling van de Mercedes-Benz E-klasse Combi moeten we nog wachten tot de IAA in Frankfurt, die in september zijn poorten open. Het schaalmodel van de auto is echter al kant en klaar. Vandaar deze onthulling vanuit een wel heel vreemde hoek.

De Mercedes-Benz E-klasse combi kent na alle spionagefoto’s weinig geheimen meer. Op internet zwerven al deze mooie plaatjes rond van de ongecamoufleerde stationwagen. Klein detail is dat het hier een schaalmodel betreft. In het verleden hebben we het nog maar één keer eerder meegemaakt dat een auto op een dergelijke manier uitlekte.
                              Het T-model, waarbij de T traditioneel staat voor Transport, wordt na de sedan en de stationwagen de derde variant van de gelauwerde nieuwe E-klasse. Er volgen nog een cabriolet en ook een zogeheten shooting brake staat op het programma, al moeten we op die laatste varianten nog even wachten. De combi beleeft komende september zijn werelddebuut op de autobeurs in Frankfurt. Niet lang daarna zet Mercedes ‘m bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Vandaag IRL gezien

Het lijkt wel een afkooksel van iets Chinees

Kan me moeilijk voorstellen dat dit gaat "beteren"

Comment

• Ik vrees ervoor. De voorkant valt nog wel mee, maar die achterkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Vandaag IRL gezien

Het lijkt wel een afkooksel van iets Chinees

Kan me moeilijk voorstellen dat dit gaat "beteren"
                                      De break irl? De sedan denk ik...of niet? Ik kan er ook maar niet aan wennen.....voor ons geen E meer...
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Volgende donderdag zal ik erachter komen hoe het bolt, maar de looks zijn nog steeds niet in zijn voordeel...

Comment

• Net een E tegengekomen met die 2 mistlampen onderaan, dat is dus helemaal niks.
                                          Hoe bedenken ze het.

Comment

Working...
                                          X