Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenZolang ik 'm maar mooi vind is het goed hé
Ik vind hem ook wel mooi behalve de achterkant. En dat interieur is echt om duimen en vingers af te likken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNope, dat is idd die garage.
Was het een grijze 250 CDI?
Op de middenconsole heeft 'ie idd alu, maar in de deuren en dergerlijke had hij wel degelijk dat esdoornhout.
Tenzij ze ondertussen een andere hebben al?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZoals BMWMB al zei, dit is enkel vanaf de 6 cilinders. De rest gewoon op de middentunnel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenZolang ik 'm maar mooi vind is het goed hé
Toch ligt mijn hart bij BMW en vrees ik dat ik deze E niet zal kopen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch niet. Dit is het interieur van het AMG-pakket.
Ziehier foto's van het interieur van de E63 AMG...
Maar ik vraag mij af waarom er geen driespakig stuur inzit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVolgens mij zit het zo: 5-traps automaten hebben een pook op de middenconsole, 7-traps automaten hebben een schakelhendel aan het stuur. Althans zo stond het in Autogids.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZe hebben ondertussen een andere. Die wij gezien hebben bij de voorstelling was een zilvergrijze. Die is ondertussen verkocht. Nu hebben ze een donkergrijze die enkel alu inleglijsten heeft.
Achja, any other 250 CDI will do just fine
Comment
-
-
-
T-Benz vanuit kikkerperspectief
17 juni 2009 | Tekst: Nic de Boer
Voor de onthulling van de Mercedes-Benz E-klasse Combi moeten we nog wachten tot de IAA in Frankfurt, die in september zijn poorten open. Het schaalmodel van de auto is echter al kant en klaar. Vandaar deze onthulling vanuit een wel heel vreemde hoek.
De Mercedes-Benz E-klasse combi kent na alle spionagefoto’s weinig geheimen meer. Op internet zwerven al deze mooie plaatjes rond van de ongecamoufleerde stationwagen. Klein detail is dat het hier een schaalmodel betreft. In het verleden hebben we het nog maar één keer eerder meegemaakt dat een auto op een dergelijke manier uitlekte.
Het T-model, waarbij de T traditioneel staat voor Transport, wordt na de sedan en de stationwagen de derde variant van de gelauwerde nieuwe E-klasse. Er volgen nog een cabriolet en ook een zogeheten shooting brake staat op het programma, al moeten we op die laatste varianten nog even wachten. De combi beleeft komende september zijn werelddebuut op de autobeurs in Frankfurt. Niet lang daarna zet Mercedes ‘m bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVandaag IRL gezien
Het lijkt wel een afkooksel van iets Chinees
Kan me moeilijk voorstellen dat dit gaat "beteren"sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment