Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag op de E314 richting Leuven een nieuwe E220 cdi Elegance in een beige kleur voorbijgereden. Aan het stuur zat een man van om een bij de 70 jaar. Deze E heeft dus het dekseltje voor z'n potje gevonden...
Zo lelijk deze E in deze uitvoering...
Gisteren heb ik in Maasmechelen een zwarte zien voorbijrijden. Deze had een AMG-pakket en zag er al heel wat beter uit, maar echt knap vond ik 'm niet...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Een E (van eender welk model) welke geen avantgarde is of AMG/sport-pakket heeft is altijd lelijk!
Ja, maar nu is zelfs met die 2 dure opties het resultaat niet overtuigend.
De W211 was/is in avantgarde trim een mooie wagen, goede lijn, sportief en klasse.
Deze, mja......in amg kan het net gaan.
Vandaag op de E314 richting Leuven een nieuwe E220 cdi Elegance in een beige kleur voorbijgereden. Aan het stuur zat een man van om een bij de 70 jaar. Deze E heeft dus het dekseltje voor z'n potje gevonden...
Zo lelijk deze E in deze uitvoering...
Gisteren heb ik in Maasmechelen een zwarte zien voorbijrijden. Deze had een AMG-pakket en zag er al heel wat beter uit, maar echt knap vond ik 'm niet...
Er rijdt ook een zilveren rond met AMG pakket en het pano dak--> serieus nice.
Gisteren reed er ook een tenorietgrijze rond, met Z-platen, niet gezien?
Net bericht gehad van de garage,produktiedatum van onze E is 16 juli
Alleen spijtig dat er nu volgende week net 2 verlofdagen invallen (20 en 21 juli,brugdag en feestdag)........
Hoop 'm dus eind volgende week te hebben
Net bericht gehad van de garage,produktiedatum van onze E is 16 juli
Alleen spijtig dat er nu volgende week net 2 verlofdagen invallen (20 en 21 juli,brugdag en feestdag)........
Hoop 'm dus eind volgende week te hebben
Is dat niet wat snel, een dikke week na de productie?
We hadden eerst een c besteld maar ze hadden een verkeerde uitvoering geleverd,daarom dat we nu een E besteld hebben.
Die C werd 's maandags gemaakt (produktiedatum) en 's donderdags stond 'm gepoetst in de showroom
Volgens de verkoper is dat met onze E hetzelfde, dus nu maar hopen hé
We hadden eerst een c besteld maar ze hadden een verkeerde uitvoering geleverd,daarom dat we nu een E besteld hebben.
Die C werd 's maandags gemaakt (produktiedatum) en 's donderdags stond 'm gepoetst in de showroom
Volgens de verkoper is dat met onze E hetzelfde, dus nu maar hopen hé
'k Heb 'm nu al een aantal keer irl gezien, en 'k vind 'm eigenlijk niet zo knap. Vooral de voorkant vind ik vreemd. Ook lijkt hij echt bijzonder groot (hij stond naast een S-klasse, en die leek echt maar een fractie groter).
Comment