Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Standaard audio is best oké vind ik, niet zo goed als die van een 211, maar zeker niet slecht.

Heeft de 50aps tegenwoordig kaartweergave? Zou anders zeker COMAND aanraden, de 50aps in een 211 voldoet enkel als je de gps af en toe eens nodig hebt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Standaard audio is best oké vind ik, niet zo goed als die van een 211, maar zeker niet slecht.

Heeft de 50aps tegenwoordig kaartweergave? Zou anders zeker COMAND aanraden, de 50aps in een 211 voldoet enkel als je de gps af en toe eens nodig hebt...
      50 APS heeft inderdaad 2D kaartweergave op een scherm dat waarschijnlijk in de buurt komt van mijn 2009 W211 COMAND. Ik gebruik GPS eigenlijk altijd 2D en op het Noorden, dus veel van die 3D heb ik niet nodig... maar als het in leasing eigenlijk maar een scheet meer kost dan neem ik evengoed de COMAND.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Standaard audio is best oké vind ik, niet zo goed als die van een 211, maar zeker niet slecht.

Enige verschillen tussen COMAND en APS 50 in een W212 zijn als ik me goed herriner:

- Groter scherm
        - Mogelijkheid tot achteruitrijcamera
        - 3 jaar gratis kaartupdates

En voor mij voldoet de standaard audio meer dan voldoende, en ik veronderstel dat ze bij leasing redeneren dat je zowieso muziek hebt, dus betere muziek niet echt een meerwaarde biedt. Dat probleem kan ook optreden tussen APS 50 en COMAND natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
          Bedankt. Heb nu de 50 APS. Ik zal eens zien of de restwaarde voor een COMAND goed is. Verder zetelverwarming en betere Audio adviseren jullie? Nog advies of ervaringen?
          Multicontour zetels, ga je geen spijt van hebben, die zitten zo geweldig goed!

Comment

• Actieve multicontour met comforthoofdsteunen heb ik er al op staan. Weet iemand wat die comforthoofdsteunen eigenlijk zijn en wat die doen?

Comment

• Kleuren combo's

Ik bestel binnenkort een nieuwe E en twijfel nog sterk tov welke kleurencombinatie te kiezen.

Het betreft een Avantgarde (dus donkere dashboard elementen) en een lederen interieur.

Zelf wil ik een te groot taxi effect vermijden, wat voor mij zwart en alle vormen van grijs al een minpuntje geven.

Op dit moment twijfel ik tussen:
              - Tanzanietblauw + Kastanjebruin
              - Cuprietbruin + Alpacagrijs

Moet zeggen dat de simulator op de site wat dat betreft geen al te goed beeld geeft mbt de combinatie, dus ik ben zeker geinteresseerd in voorbeeldfoto's (nog niet door heel de topic kunnen gaan).

Ik sta wel open voor andere suggesties.

Comment

• Ik ben wel fan van Palladiumzilver met Alpacagrijs, en zwart met natuur leder Beige.

Klant is bij ons koning maar sommige kleuren raden we toch af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  Klant is bij ons koning maar sommige kleuren raden we toch af...
                  Ik neem aan dat je dan een MB verkoper bent.
                  Tov de 2 configuraties die ik opsomde, vallen die in de categorie "af te raden"?

Comment

• Die vallen niet in de categorie af te raden maar maken er wel een klassieke auto van....

Comment

• ik denk dat elke unieke kieze mooi is

het was een tijd een sport om om ter lelijkst te gaan in een ouwe e

Comment

• Gisterenavond nog eens bladerend door het commerciele booklet dat ik meekreeg gegaan, realiseerde ik me dat er een foto instond van een Cuprietbruine E Avantgarde met Kanstanjebruin interieur.

Ik dacht dat dit combinatie niet zou werken, maar het zwart van het Avantgarde interieur maakt dat de stoelen voldoende afsteken.
                        Wel nog geen Cuprietbruine E gezien met een Panoramisch dak, dus vraag me af of dat voldoende contrast gaat geven.

Comment

• Op het werk staat regelmatig zo'n bruine E en ik moet zeggen dat die er niet zo flashy in het echt als in de boekjes uitziet. Eerder een gewoon vlak kleur. Je kan die dus best eventjes in het echt gaan bekijken.

In combinatie met het roodbruine interieur zeker mooi.

Wat het panodak betreft zal dit uiteraard minder contrasteren. Ik merk een panodak zelden op - behalve op wit en het lichtste grijs - bij de rest zie je moeilijk het verschil als er wat reflectie opzit.

Moest ik voor Avantgarde gaan zonder AMG dan kies ik zwart met natuurbeige. Contrasteert mooi en geeft een mooi ambiance effect met de binnenverlichting. Een zwarte AMG heeft geen zin voor mij persoonlijk want je ziet het AMG body niet doorkomen.

Als je zot wilt doen: zilver met kastanjebruin, een beetje à la SLS? Of medium grijs (palladium) met natuurbeige, dan ga je een beetje de BMW toer op die sinds de vorige 5 serie vaak met zo'n combinatie komt.

Verder vond ik die affiche van een E (in elk milieu graag gezien of zo iets) ook wel goed te doen: Avantgarde, zilver, nieuwe leds en 5 spaaks wielen 18" wielen met waarschijnlijk een klassiek zwart interieur. Het had wel iets, maar je hebt de 18" wielen nodig om het effect te bereiken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                            zilver met kastanjebruin, een beetje à la SLS?
                            Bedoel je daarmee Indium zilver?

Comment

• Iridiumzilver (klassiek zilver) met een rood (gezien rood niet bestaat op de E berline dus maar kastanjebruin) interieur. Kom je wel vaker tegen op 100.000+ EUR tweezitters.

Comment

• Ondertussen doorheen heel de thread geraakt. Toch wel een paar interessante opmerkingen gezien.

Zijn de problemen met die injectoren ondertussen opgelost?

De LED's van het Sportpakket, zijn dat nog Boomerangs?

Comment

• Injectoren zijn opgelost.
                                  Avantgarde heeft nu rechte LED's, AMG Sportpakket heeft als enige nog steeds de boomerang LED's.

Comment

• na wat uitpluiswerk in de online fleet tool blijf ik nog met één keuze over:

200 met pano dak
                                    220 zonder pano dak

de rest van de opties zou ik dan zowiezo in beide gevallen nemen, zijnde:
                                    neerklapbare achterbank
                                    leder
                                    media interface
                                    harman kardon sound
                                    brandstoftank 80L
                                    metaalkleur
                                    parktronic
                                    50 aps
                                    sportpakket exterieur

pano dak ziet er wel super uit, maar gevoelsmatig zou ik toch neigen naar de 220 zonder

ga vragen voor een testrit met beiden om het eigenhandig te ervaren, maar ben wel benieuwd naar meningen van mensen die al met beiden ervaring hebben.
                                    het zou zowiezo een automaat worden

Comment

• Groot verschil tussen de 200 en 220 , ik zou zeker de 220 nemen . De 200
                                      is zeer rustig (te) met de 220 voelt men toch een beetje power.

Comment

• langs de andere kant, zo een pano dak is wel heel tof .zeker als je veel tijd doorbrengt in je wagen.Beste is 220 EN pano dak natuurlijk

Zoals je zegt, best eens in de 2 modellen rijden

Comment

• 200 rijdt niet fijn vind ik persoonlijk,auto is echt ondergemotoriseerd.
                                          220 is de perfecte motor in de wagen op voorwaarde dat alle problemen zijn opgelost.
                                          Pano-dak is zeker aan te raden,geeft wel veel lawaai bij volledig op rijden vanaf een snelheid van 80 km/u.

Comment

Working...
                                          X