Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
    Zou wel zijn. Het is dus wel een sedan. Heb je enig idee over het falen bij koud weer? (neen, ik gebruik het niet als het gevrozen of genseeuwd heeft, want dan valt dat allemaal recht de koffer in). Ze hebben de motor al eens vervangen, alsook één of andere sensor/oog.
    Geen idee waarom dat niet werkt.

Als ik hier in de documentatie kijk, zeggen ze die sensor te vervangen, maar als dat al gebeurd is, geen idee dan.

Hebben het zelf nog niet voorgehad bij ons volgens mij (of ik moet het gemist hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Waarom gaat het bij de GLK dan ook met 1x dicht?
      Omdat daar een sluitsensor opzit, als er daar iets tussenzit gaat het automatisch terug open, dat heb je op de 211 nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Omdat daar een sluitsensor opzit, als er daar iets tussenzit gaat het automatisch terug open, dat heb je op de 211 nog niet
        Balen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Wat een fail.
          Zeg wel.

Nul meerwaarde t.o.v. het oude systeem met veren zoals bij Blackfox, koenvj, bobo's clk of mijzelf dus. Alleen bedrijfsonzekerder blijkbaar.

Als ik bij ICTdesign die rode knop zag dan dacht ik: ah ze hebben er een motor ingestoken om hem ook te kunnen sluiten met volle handen.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Nul meerwaarde
            het staat wel sjiek, een c5 heeft het bvb ook

Comment

Bij de w211 kan je de koffer niet met sleutel sluiten.
              Ik dacht toch dat er een sleutelgat zat boven de nummerplaat, van het zicht ontrokken. Of was dat nog een model terug, ik twijfel.

Comment

• Ja, er zit wel een sleutelgat, maar het gaat over de afstandsbediende sluiting

Comment

• is het geen optie of zo? in de handleiding las ik ook iets van met 1 druk op de knop (nl. ingeduwd houden) auto afsluiten en tegelijk ook ruiten automatisch laten sluiten etc...

bij mij werkt het alleszins niet
                  bmw 116d sportshatch

Comment

• automatisch openen/sluiten van panodak en ramen werkt enkel aan de bestuurderskant en enkel als je de knop blijft induwen.
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

automatisch openen/sluiten van panodak en ramen werkt enkel aan de bestuurderskant en enkel als je de knop blijft induwen.
                      En enkel als je de sleutel recht naar de klink richt (infrarood). Tenzij je keyless go hebt, dan is het het sluitknopje blijven indrukken op de klink

Comment

• Mercedes mag met sommige gadgets toch eens nadeken over het gebruiksgemak. Op mijn moeder haar E250cdi van 1996 kon je met 1 druk op de knop vanop meters afstand de ramen en schuifdak sluiten.

Ook het commandsysteem mag van mij eens naar 21ste eeuw. Als je ziet wat laptops, gsm's en Ipads kunnen... voor een fractie van de prijs.

Ok, het is nog de command van de w211, maar ik denk niet dat het nieuwe ook zo super is. Ik heb nog niet met een W212 gereden, wel onlangs met een F10 530, en voor mij mag die command veel en veel meer gadgets en functionaliteiten hebben.
                        IRIDIUM

Groeipunt
                        Helderzienden

Comment

• Wat bedoel je met gadgets?

Comment

• Een E250 cdi uit 1996? Lijkt me erg zeldzaam.

Comment

• e250, geen cdi. Mijn excuses. Het was op deze:

IRIDIUM

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• Ja, dat komt omdat het infrarood daar in de achteruitkijkspiegel zit, het sluiten van ramen en dak vond ik met dat systeem ook heel gemakkelijk.

Met een 211 moet je echt al zorgen dat je goed mikt op de klink en dan mag je nog niet te veel bewegen ook. De reden dat het sluiten met infrarood moet is omwille van de veiligheid (continu signaal van de sleutel). Je zou kunnen zeggen dat ze die infraroodontvanger toch ook ergens anders hadden kunnen plaatsen zodat het even gemakkelijk ging zoals bij die 124/201/210's.
                                Het is echter niet de bedoeling om de boel vanop afstand dicht te doen maar een hulp voor als je het vergeten bent. Je moet de wagen niet weer in en de sleutel in het contact steken maar kan wel van dichtbij (de klink) op een overzichtelijke veilige manier alles dichtdoen. M.a.w. het systeem in de 124 was te gevaarlijk, vandaar deze "achteruitgang".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                  is het geen optie of zo? in de handleiding las ik ook iets van met 1 druk op de knop (nl. ingeduwd houden) auto afsluiten en tegelijk ook ruiten automatisch laten sluiten etc...

bij mij werkt het alleszins niet
                                  Volgens mij is dat standaard hoor.
                                  Goed op de klink richten, van dichtbij

Comment

• Nja, soms is het echt wel kut dat mikken. Maar langs de andere kant is het in de zomer handig om alles al open te zetten voor je instapt, al was het ook hier beter geweest om het vanop een grotere afstand te kunnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is dat standaard hoor.
                                      Goed op de klink richten, van dichtbij

awel, kga da es proberen zie!
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Is er iemand die ervaring heeft met verwarmde en geventileerde zetels? Tevreden er van?
                                        Van verwarmde zetels kan ik mij voorstellen wat het is. Maar werkt dat ventilatiesysteem goed en efficiënt? Buiten het feit dat leder met gaatjes misschien esthetisch minder mooi is, vraag ik mij af of dit systeem aan de verwachtingen voldoet.
                                        En als men het leder reinigt met een soort schuim, kruipt al dat schuim dan niet in die gaatjes?
                                        Kan men nog even makkelijk de zetel reinigen met dergelijk product?

Comment

• Met verwarmde zetels krijg je ook geperforeerd leder. (alleen de wangen niet volgens mij)

Vind ik zelfs knapper dan gewoon leder
                                          Reinigen is geen probleem.

Comment

Working...
                                          X