Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Met verwarmde zetels krijg je ook geperforeerd leder. (alleen de wangen niet volgens mij)

Vind ik zelfs knapper dan gewoon leder
    Reinigen is geen probleem.
    Is met de S en de ML toch zo dus ik verwacht dat dat bij de E ook zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Is met de S en de ML toch zo dus ik verwacht dat dat bij de E ook zo is.
      Als ik mij niet vergis heeft dat eerder met verwarmde zetels in combinatie met Exclusief leder te maken. Het leder van mijn nonkel is niet geperforeerd en ik ben toch 99% zeker dat hij ook zetelverwarming heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Met verwarmde zetels krijg je ook geperforeerd leder. (alleen de wangen niet volgens mij)

Vind ik zelfs knapper dan gewoon leder
        Reinigen is geen probleem.
        Zetelverwarming is met niet-geperforeerd leder.
        In combinatie met ventilatie is het leder wel geperforeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
          Zetelverwarming is met niet-geperforeerd leder.
          In combinatie met ventilatie is het leder wel geperforeerd.
          Bij de 211 was dat ook al zo vreemd, de ene heeft zetelverwarming zonder perforatie, de andere met (onze o.a.).

Comment

• Vraagje over de ophanging.

Telkens wanneer ik een Avantgarde zie, kijk ik vooral naar de hoogte van de ophanging.
            Bij sommigen denk ik van: "die hangt net goed". Bij anderen denk ik dan weer: "die hangt niet laag genoeg", dit terwijl het over exact dezelfde velgen en banden gaat.

Heeft dit te maken met de "sport" stand, of zijn er gewoon zoveel mensen die een Avantgarde bestellen maar dan opteren voor de comfort ophanging ipv direct control ophanging?

Comment

• Was vroeger naar't schijnt een vaak genomen optie op de avantgardes ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk Berichten
                Vraagje over de ophanging.

Telkens wanneer ik een Avantgarde zie, kijk ik vooral naar de hoogte van de ophanging.
                Bij sommigen denk ik van: "die hangt net goed". Bij anderen denk ik dan weer: "die hangt niet laag genoeg", dit terwijl het over exact dezelfde velgen en banden gaat.

Heeft dit te maken met de "sport" stand, of zijn er gewoon zoveel mensen die een Avantgarde bestellen maar dan opteren voor de comfort ophanging ipv direct control ophanging?
                Ik denk dat je bij een Avantgarde (op de 211's) kon kiezen voor de sportophanging (harder en lager) of de gewone ophanging (zoals op de Classic en de Elegance). Dan krijg je ook respectievelijk 17" of 16"-velgen.

Comment

• de standaardvelg van de e draagt dit in z'n hart

de glk heeft die ook

Comment

• AMG-velgen dragen die meestal ook.

Comment

• laat Sinterklaas of vroeg Kerst bericht gekregen van de lease-maatschappij vandaag
                      E-klasse klaar om afgehaald te worden deze vrijdag ... 1 maand vroeger dan voorzien

Comment

• Sjiek

Comment

• Mijn E350cdi is 8 november gestolen in Hasselt.
                          Heb vandaag eindelijk het geld gehad van de verzekering.
                          Weet momenteel niet of ik nieuwe E ga kopen omdat de vrouw nogal een schrik genomen heeft..........
                          Heeft er nog al iemand last gehad van diefstal of poging tot van een nieuwe E of ben ik de eerste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                            Mijn E350cdi is 8 november gestolen in Hasselt.
                            Heb vandaag eindelijk het geld gehad van de verzekering.
                            Weet momenteel niet of ik nieuwe E ga kopen omdat de vrouw nogal een schrik genomen heeft..........
                            Heeft er nog al iemand last gehad van diefstal of poging tot van een nieuwe E of ben ik de eerste?
                            Man man man, jij hebt echt nog geen geluk gehad met de E-klasse he.
                            Ik weet niet of ik in jou plaats nog een E-klasse zou kopen maar misschien waren uw problemen kinderziektes en zijn die nu volledig van de baan. Anders misschien een CLS of een BMW 5reeks?

Comment

• De schrik zit er wat in om een luxe-wagen te kopen.
                              Weet momenteel ook niet wat we zouden nemen.
                              Rijdt momenteel met een peugeot partner 1.6 hdi en die rijdt ook hé

Comment

De schrik zit er wat in om een luxe-wagen te kopen.
                                echt niet naar zien ! laat wel misschien het allerbeste alarm installeren en/of tracking systeem

en ook dat met het extra transpondertje van mercedes!

veel succes met je nieuwe wagen!
                                Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

De schrik zit er wat in om een luxe-wagen te kopen.
                                  Dat is ook wel een heel verschil. een bakkersauto vergelijken met een luxe voiture :-)

Ze rijden inderdaad allebei, maar rijden en rijden is 2.

Als ik u was kocht ik met het verzekeringsgeld een nieuwe 5 ;-)
                                  2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                  2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                  2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                  2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Als ik al jouw eerdere verhalen hoor, dan zal je er waarschijnlijk niet wakker van liggen dat uw wagen gestolen is....
                                    Ik wist niet dat ze zonder sleutel zomaar kunnen wegrijden met uw auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten

OEW gevaarlijke stelling in deze topic!! ;-)
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                        Dat is ook wel een heel verschil. een bakkersauto vergelijken met een luxe voiture :-)

Ze rijden inderdaad allebei, maar rijden en rijden is 2.

Ben er toch van verschoten hoe goed zo'n "bakkersauto" rijdt,de enige optie die ik er op mis is cruise-control
                                        Heb ondertussen prijs laten maken voor een E en een 5 maar ben daar ook serieus verschoten,bmw is altijd goedkoper geweest dan mercedes maar nu is een vergelijkbare E220 7000 euro beterkoop dan een bmw 520D en het verschil van een E350 tov een 535d is zelfs 13000 euro
                                        Ben er nog niet uit welke wagen we gaan halen.
                                        Eerst wat uikijken,eens naar het autosalon gaan en dan zullen we zien.
                                        Ik rijdt voorlopig goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                                          Als ik al jouw eerdere verhalen hoor, dan zal je er waarschijnlijk niet wakker van liggen dat uw wagen gestolen is....
                                          Ik wist niet dat ze zonder sleutel zomaar kunnen wegrijden met uw auto!
                                          Heb er toch van wakker gelegen zunne...........
                                          En volgens de garage kunnen ze'm dus echt niet starten zonder de sleutel maar toch is 'm weg hé en ik had alletwee de sleutels.
                                          Waarschijnlijk hebben ze'm getakeld dan,........Ik weet het ook niet,hij is weg en voor mij is het ook een raadsel hoe ze dat geflikt hebben

Comment

Working...
                                          X