Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    Dikke miserie !!!
    Met de E350 nog meer problemen dan met E220...........
    Moet wel zeggen als de wagen bolde reed 'm fantastastisch maar dat was helaas niet dikwijls........
    sta echt versteld van jouw reactie, mijn vader heeft nieuwe E-break 350 cdi 4-matic, heeft 50.000 km in 10 maanden en daar is nog niets aan, gaat als'n speer.
    Is enkel terug geropen voor een dichting van de servo omdatie die slecht was blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      sta echt versteld van jouw reactie, mijn vader heeft nieuwe E-break 350 cdi 4-matic, heeft 50.000 km in 10 maanden en daar is nog niets aan, gaat als'n speer.
      Is enkel terug geropen voor een dichting van de servo omdatie die slecht was blijkbaar...
      Deel zelfde mening omtrent 350cdi, ook die ene terugroepactie gehad maar eerder preventief want nooit problemen ondervonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
        Deel zelfde mening omtrent 350cdi, ook die ene terugroepactie gehad maar eerder preventief want nooit problemen ondervonden.
        Zal uiteindelijk een BMW man zijn hé, ik zit hier in nederland op de automobiel school (IVA) en je hebt ook 2 kampen pro-Merc en BMW-Die hards, ik was vroeger nooit een BMW liefhebber, maar kheb ze leren accepteren al ben ik geen fan van hun interieuren...

hoedan ook, zo'n 350 mogen ze altijd komen afleveren die V6 van mercedes is een naaimachientje !

Comment

• Wanneer gaan hier eens mooie foto's staan in plaats dan de pagina's vol geleuter... Je bent pro of je bent contra.... toch???

Comment

• Aangezien ik toch net papie z'n ride aant promoten was van eerste keer foto's derbij

Ier staat den Boss der zelf bij

Kleine samenvatting

E 350 Cdi 4-matic 02/2010

Bijna full option

enige jammere dat pa niet heeft genomen is pano dak ( valt te discusieren )
            en khad graag Designo bruin leder gehad aan de binnekant.. maarja

bakkie is ook gechipt => 273 pk / 612 NM
            Last edited by ; 03/01/2011, 20:18.

Comment

Cool! Dit wordt mss onze volgende (wel een 250 ipv 350), maar ook Avantgarde en AMG Pack.
              Welke kleur is dit trouwens?

Extra algemeen vraagje: variabele stuurbekrachtiging (), is dat de moeite?

Wat zijn zo nog de must-have opties?

Comment

• Kleur is tenorietgrijs of idium zilver, ik twijfel..

mijn pa heeft ook die variabele stuurbekrachtiging echt TOP ! je kan met je pinkje sturen

must have, park-camera, indien optie bij de 250 de 7G-tronic
                enkel als je dat wil die resem veiligstuf maar ik schakel het altijd uit.. (line assist, attention control,...)

Comment

Kleur is tenorietgrijs of idium zilver, ik twijfel..

mijn pa heeft ook die variabele stuurbekrachtiging echt TOP ! je kan met je pinkje sturen

must have, park-camera, indien optie bij de 250 de 7G-tronic
                  enkel als je dat wil die resem veiligstuf maar ik schakel het altijd uit.. (line assist, attention control,...)
                  Volgens mij is dit palladium grijs (idium zilver bestaat niet, wel irridium zilver = zilvergrijs)

Ik heb gereden met variabele stuurbekrachtiging, maar ik vind dit maar niets. Bij het rijden in stad aan lage snelheid is het stuur veel te los. Gewone stuurbekrachtiging volstaat ruimschoots (zie eerdere discussie hierover tijdje geleden). Het is ook een optie die zeer weinig genomen wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                    Volgens mij is dit palladium grijs (idium zilver bestaat niet, wel irridium zilver = zilvergrijs)

Ik heb gereden met variabele stuurbekrachtiging, maar ik vind dit maar niets. Bij het rijden in stad aan lage snelheid is het stuur veel te los. Gewone stuurbekrachtiging volstaat ruimschoots (zie eerdere discussie hierover tijdje geleden). Het is ook een optie die zeer weinig genomen wordt.
                    Hoe is het met uw bestelling?

Comment

kleur is correct maar kon er niet opkomen.

stuurbekrachtiging is ieder zijn ding hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Hoe is het met uw bestelling?
                        Met de bestelling (12/2009) goed, met de levering iets minder.... : deze is nu voorzien voor maart 2011
                        Normaal zou ik deze E 250CDI al gehad hebben van in mei vorig jaar. Maar omdat ik dan geopteerd heb voor de 7-trapsautomaat met eco start-stopsysteem, zou dit september worden. Deze september is dan veschoven naar november 2010 en dan opnieuw naar maart 2011.
                        Ik hoop dat er nu niet te veel meer tussenkomt! Bijna anderhalf jaar wachten op een auto is wel heel lang. Een E 200 CDI moet het gat ondertussen opvullen....

Comment

Is inderdaad een optie die niet veel genomen wordt. Maar dat is vooral omdat de mensen niet weten wat dat inhoudt.
                          We hebben al verschillende klanten gehad die kloegen dat hij wat stroef stuurde tijdens parkeermanoeuvres.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Is inderdaad een optie die niet veel genomen wordt. Maar dat is vooral omdat de mensen niet weten wat dat inhoudt.
                            We hebben al verschillende klanten gehad die kloegen dat hij wat stroef stuurde tijdens parkeermanoeuvres.
                            Ik heb het ook overwogen om deze optie te nemen. Ik vond het subliem om te parkeren, maar bij het rijden vond ik de auto te licht sturen. Men had precies geen baangevoel meer, men verloor voor een groot deel het contact met de weg. Precies alsof men in de sneeuw of op ijs reed. Het voelde wat vreemd en onnatuurlijk aan( bij het rijden aan lage snelheid).

Comment

Ik heb het ook overwogen om deze optie te nemen. Ik vond het subliem om te parkeren, maar bij het rijden vond ik de auto te licht sturen. Men had precies geen baangevoel meer, men verloor voor een groot deel het contact met de weg. Precies alsof men in de sneeuw of op ijs reed. Het voelde wat vreemd en onnatuurlijk aan( bij het rijden aan lage snelheid).
                              Beetje zelfde mening, bij parkeren zeer goed, bij langzaam rijden (te) weinig stuurgevoel.

Comment

Aangezien ik toch net papie z'n ride aant promoten was van eerste keer foto's derbij

Ier staat den Boss der zelf bij

Kleine samenvatting

E 350 Cdi 4-matic 02/2010

Bijna full option

enige jammere dat pa niet heeft genomen is pano dak ( valt te discusieren )
                                en khad graag Designo bruin leder gehad aan de binnekant.. maarja

bakkie is ook gechipt => 273 pk / 612 NM
                                Mooi ding!!!

Comment

Met de bestelling (12/2009) goed, met de levering iets minder.... : deze is nu voorzien voor maart 2011
                                  Normaal zou ik deze E 250CDI al gehad hebben van in mei vorig jaar. Maar omdat ik dan geopteerd heb voor de 7-trapsautomaat met eco start-stopsysteem, zou dit september worden. Deze september is dan veschoven naar november 2010 en dan opnieuw naar maart 2011.
                                  Ik hoop dat er nu niet te veel meer tussenkomt! Bijna anderhalf jaar wachten op een auto is wel heel lang. Een E 200 CDI moet het gat ondertussen opvullen....
                                  ik wil je niet teleustellen maar voor juni ga je toch niet rijden met een E-klasse 4 cylinder met 7 G-tronic.

Comment

• Kan achteraf nog een achteruitrijcamera ingebouwd worden met standaard navigatie ?
                                    Zo ja, wat zou dit kosten ??
                                    Is een vraag van een kameraad van me.
                                    Het betreft een E350 cgi met amg pakket coupe

Comment

Aangezien ik toch net papie z'n ride aant promoten was van eerste keer foto's derbij

Klasse! Zo zie ik ze graag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Efaxnab Bekijk Berichten
                                        Kan achteraf nog een achteruitrijcamera ingebouwd worden met standaard navigatie ?
                                        Zo ja, wat zou dit kosten ??
                                        Is een vraag van een kameraad van me.
                                        Het betreft een E350 cgi met amg pakket coupe
                                        Ik weet er het fijne niet van maar ik vrees ervoor, met standaard navigatie bedoel je geen command APS ?

de camera achteraf monteren kan geen grote klus zijn, zit gewoon rechtsboven het nummer bord weg gewerkt in de greep.

Comment

Je had die E200 beter gekocht ipv gehuurd

Kan je nu eigenlijk je offerte nog bespreken want ondertussen heeft MB toch al acties gedaan en kan ik me inbeelden dat er grotere kortingen worden gegeven dan een jaar geleden (en tussen beloofde levering en uiteindelijke levering gaat er ook min een half jaar tss. zitten)

Comment

Working...
                                          X