Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
    Naar wat ik hoor is er jammerlijk genoeg bijzonder veel miserie met de E klasse, wat toch ook wel een verklaring vormt IMO.
    Hoezo, miserie? Ik denk dat de problemen met de injectoren definitief verleden tijd. Of zijn er nog problemen?
    Misschien geven ze wel makkelijk betere kortingen voor het ondertussen gedeukte imago wat op te poetsen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
      Hoezo, miserie? Ik denk dat de problemen met de injectoren definitief verleden tijd. Of zijn er nog problemen?
      Misschien geven ze wel makkelijk betere kortingen voor het ondertussen gedeukte imago wat op te poetsen....
      Kan zijn dat de persoon die ik ken gewoon een probleemkar heeft maar op de tijd dat hij hem heeft werden er met die E350cdi 60.000 km gereden.

In tussentijd zijn er met verscheidene vervangwagens 30.000kms gereden.

Veringproblemen (welke blijkt toe te slaan als het ware), elektrische zetelverstellingsproblemen, inklapbare spiegel mechanisme dat het niet naar behoren doet, bluetooth connectie laat het af weten en dergelijke.

Gehanteerde excuus is dat er te wild mee gereden wordt...
      Last edited by ; 31/12/2010, 17:31.

Comment

Naar wat ik hoor is er jammerlijk genoeg bijzonder veel miserie met de E klasse, wat toch ook wel een verklaring vormt IMO.
        Intussen 35000 probleemloze (en supercomfortabele) kms afgelegd met mijn nieuwe E.

Comment

• In welke orde dien ik de geboden kortingen te zien op een E?

Comment

• 5-8 procent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              5-8 procent
              Zeggen dat je een nieuwe 5 gaat bestellen maar toch ook eens informeert voor een E.
              Zal zeker helpen om boven die 8 te geraken .

Comment

• waarom zou je een 5 willen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  5-8 procent
                  Ik krijg omgerekend 13% korting op een E en 8% op een 5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    waarom zou je een 5 willen ?
                    Iets degelijker dan een E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                      Dikke miserie !!!
                      Met de E350 nog meer problemen dan met E220...........
                      Moet wel zeggen als de wagen bolde reed 'm fantastastisch maar dat was helaas niet dikwijls........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                        Iets degelijker dan een E
                        De nieuwe 5 zal ongetwijfeld ook wel zijn kinderziektes hebben, misschien wel in mindere mate dan de E.
                        Mercedes heeft nu wel brute pech gehad met zijn toeleverancier Delphi (injectoren). Maar dat kan ook een andere constructeur overkomen, want Delphi levert de meeste constructeurs.
                        De andere kinderziektes zullen bij andere merken ook ongetwijfeld voorkomen.
                        Abstractie gemaakt van de enkelingen die zowat alles meegemaakt hebben, maar ieder merk heeft wel zijn "maandagse" atuo's zeker?
                        Maar toegegeven, voor wie het meemaakt is het een nachtmerrie.
                        Maar er is geen garantie dat er met de nieuwe 5 niets kan gebeuren. Het probleem met de injectoren is ook pas na 6 maanden aan het licht gekomen bij MB.
                        Dus moeten we enigszins relativeren en binnen een jaar oordelen.
                        Maar dat de nieuwe E geen goede start gemaakt heeft is overduidelijk.
                        Toch ben ik er van overtuigd dat je goed zit als je hem NU koopt.

Comment

• Een mercedes is pas goed na een facelift (uit de mond gehoord van verschillende mecaniciens en verkopers) dus is het nu de moment om een C te kopen en nog een paar jaartjes van de E af te blijven

Comment

Een mercedes is pas goed na een facelift (uit de mond gehoord van verschillende mecaniciens en verkopers) dus is het nu de moment om een C te kopen en nog een paar jaartjes van de E af te blijven

Iets wat vele eigenaars van een E ook wel stoort voor hen die een van de eerste hadden was die wijziging van de led-lichtjes die ze hebben doorgevoerd.

Comment

Ik krijg omgerekend 13% korting op een E en 8% op een 5
                              Met opties erbij, of enkel op de basisprijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                Met opties erbij, of enkel op de basisprijs?
                                Met de opties erbij.

Comment

Met de opties erbij.
                                  Dat is wel mooi.

Wat je schrijft over pas goed na de facelift vind ik niet juist.
                                  Ik heb een C 220cdi van 2008/1 en die draait als een zwitsers uurwerk.
                                  Ook de E die ik ervoor had, van 2003/2 had, buiten enkele terugroepacties, weinig tot geen problemen.
                                  Iedereen kookt met hetzelfde water tegenwoordig, en ook bij BMW of Audi zijn er soms de gebruikelijke problemen. (je moet maar is googlen op de V6 2.5tdi van audi begin jaren 2000. En ook de vanos techniek van BMW bracht dure kosten voor de gebruiker.

Comment

Iets wat vele eigenaars van een E ook wel stoort voor hen die een van de eerste hadden was die wijziging van de led-lichtjes die ze hebben doorgevoerd.
                                    Vind dit ook jammer, want vind die boomerang leds maar niets !
                                    Denk wel dat deze met AMG pack nog altijd zo zijn.

Nogmaals, blijkbaar heb ik dan wel veel geluk met mijn 350 cdi die fantastisch bolt.

Comment

• Heb de voorbije maanden enkele problemen met mijn E200 cdi gehad. Het motorblok trilde bij stationair en bij het schakelen (manueel) kon je bij vertrek grote schokken ervaren. Injectoren vervangen, motorsturing vervangen, versnellingsbaksteunen vervangen. Niks hielp. Dan hebben ze de wagen naar Duitsland verscheept om hem helemaal te ontmantelen. Probleem was een onbalans in het vliegwiel. Ik moet zeggen de problemen waren opgelost, maar nu komen ze blijkbaar langzaam terug.

Als vervangwagen met een 220 gereden, maar vond het verschil met de 200 echt niet zo groot. Ik had juist de indruk dat de 200 minder lawaai maakte.

Comment

Jaja,daar zijn er minstens 100000 van teruggenomen door problemen dus hebben ze 100000 andere moeten leveren en hebben ze er 30000 goeie verkocht.
                                        Dus is het een verkoop van 130000 auto's

En dan twijfel ik nog want die 100000 klanten met een slechte auto hebben allemaal een nieuwe E200cdi als vervangwagen gehad tot ze hunne nieuwe hadden.
                                        Kijk maar eens op het net hoeveel 200 cdi's er te koop staan

welke problemen waren dat alweer?
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Slechte injectoren bij de 220 en de 250...............

Comment

Working...
                                          X