Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Behoorlijk pijnlijk dat je knappe E gestolen is...
    Een E vind ik persoonlijk sowieso een subtiele wagen, misschien moet je eens langs gaan bij Subaru (nog steeds zwaar onderschatte auto's) of auto's zoals een Renault Latitude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
      de enige optie die ik er op mis is cruise-control

ben ik nu de enige die werkelijk nooit de cruise control gebruikt? Ik moet de gaspedaal kunnen voelen en de motor horen brullen op mijn bevel!
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
        ben ik nu de enige die werkelijk nooit de cruise control gebruikt? Ik moet de gaspedaal kunnen voelen en de motor horen brullen op mijn bevel!
        Ik gebruik m'n cruise control ook nooit, zat er standaard op, maar zou ik dus nooit geld voor geven als optie. Maar is een puur persoonlijke kwestie denk ik, er zijn fervente voorstanders ook, ik stel enkel vast dat ik het niet gebruik ...

Comment

Ben er toch van verschoten hoe goed zo'n "bakkersauto" rijdt,de enige optie die ik er op mis is cruise-control
          Heb ondertussen prijs laten maken voor een E en een 5 maar ben daar ook serieus verschoten,bmw is altijd goedkoper geweest dan mercedes maar nu is een vergelijkbare E220 7000 euro beterkoop dan een bmw 520D en het verschil van een E350 tov een 535d is zelfs 13000 euro
          Ben er nog niet uit welke wagen we gaan halen.
          Eerst wat uikijken,eens naar het autosalon gaan en dan zullen we zien.
          Ik rijdt voorlopig goed
          Een groot deel van die prijsverschillen worden bepaald door 't feit dat BMW geen grote kortingen hoeft te geven op de nieuwe '5, omdat 'ie zo goed verkoopt. Tegenover de nieuwe '5 en de nieuwe A6 moet Mercedes-Benz erg hard z'n best doen om voor de E eenzelfde interesse op te wekken.

De E350CDI moet je vergelijken met een 530d, trouwens (gelijkaardig vermogen en prestaties). De 535d is nog een half registertje hoger (waar vroeger de E 420 CDI zat).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Een groot deel van die prijsverschillen worden bepaald door 't feit dat BMW geen grote kortingen hoeft te geven op de nieuwe '5, omdat 'ie zo goed verkoopt. Tegenover de nieuwe '5 en de nieuwe A6 moet Mercedes-Benz erg hard z'n best doen om voor de E eenzelfde interesse op te wekken.

De E350CDI moet je vergelijken met een 530d, trouwens (gelijkaardig vermogen en prestaties). De 535d is nog een half registertje hoger (waar vroeger de E 420 CDI zat).
            Echt veel moeite doen ze toch niet, ik maakte is een online samenstelling, mailde het door voor een offerte, wat je moet doen wil je het opslaan, en 2 maand later wacht ik nog steeds op reactie.

Comment

De E verkoopt ook zeer goed dus ik twijfel toch of ze daar zoveel moeite voor moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                De E verkoopt ook zeer goed dus ik twijfel toch of ze daar zoveel moeite voor moeten doen.
                De E verkoopt belange niet goed anders geven ze zo geen grote kortingen.......

Comment

De E berline is intussen al bijna 2 jaar op de markt maar zie er toch nog niet zoveel rijden hoor.
                  De nieuwe 5 duikt daarentegen meer en meer op in het straatbeeld en nog geen jaar uit.
                  Rij zelf met een nieuwe E break en het is slechts heel sporadisch als ik een andere tegenkom.
                  Zie intussen zelfs bijna meer 5 tourings hoewel die pas uit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                    De E berline is intussen al bijna 2 jaar op de markt maar zie er toch nog niet zoveel rijden hoor.
                    De nieuwe 5 duikt daarentegen meer en meer op in het straatbeeld en nog geen jaar uit.
                    Rij zelf met een nieuwe E break en het is slechts heel sporadisch als ik een andere tegenkom.
                    Vreemd, ik zie er toch redelijk wat rijden. Dat hij zeer goed verkoopt is idd overdreven, ik dacht is ergens gelezen te hebben dat de vraag naar de E-klasse vrij groot is maar ik vind er niks over terug dus zal ik dat wel gedroomd hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      ben jij blind?

Ik sta er altijd van versteld hoe snel een nieuw model een vervangend model in het straatbeeld vervangt.
                      (leasing ed zeker,..)
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Vreemd, ik zie er toch redelijk wat rijden. Dat hij zeer goed verkoopt is idd overdreven, ik dacht is ergens gelezen te hebben dat de vraag naar de E-klasse vrij groot is maar ik vind er niks over terug dus zal ik dat wel gedroomd hebben.
                        Van Januari t.e.m. November zijn er wereldwijd reeds 230.000 E-klasse's verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                          Van Januari t.e.m. November zijn er wereldwijd reeds 230.000 E-klasse's verkocht
                          Jaja,daar zijn er minstens 100000 van teruggenomen door problemen dus hebben ze 100000 andere moeten leveren en hebben ze er 30000 goeie verkocht.
                          Dus is het een verkoop van 130000 auto's

En dan twijfel ik nog want die 100000 klanten met een slechte auto hebben allemaal een nieuwe E200cdi als vervangwagen gehad tot ze hunne nieuwe hadden.
                          Kijk maar eens op het net hoeveel 200 cdi's er te koop staan

Comment

• Verkocht is volgens mij iets anders dan geproduceerd...
                            Je mag ook niet vergeten dat niet in ieder land de diesel zo populair is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                              Als ik al jouw eerdere verhalen hoor, dan zal je er waarschijnlijk niet wakker van liggen dat uw wagen gestolen is....
                              Ik wist niet dat ze zonder sleutel zomaar kunnen wegrijden met uw auto!

²²²²²
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Jaja,daar zijn er minstens 100000 van teruggenomen door problemen dus hebben ze 100000 andere moeten leveren en hebben ze er 30000 goeie verkocht.

En dan twijfel ik nog want die 100000 klanten met een slechte auto hebben allemaal een nieuwe E200cdi als vervangwagen gehad tot ze hunne nieuwe hadden.
                                Ontluikende markten, china enz, europa is niet meer de belangrijkste markt.
                                Waarom denk je dat de Cayenne er zo oosters uitziet.

Comment

Zowel bij Mercedes als bij BMW worden er het eerste jaar heel kleine kortingen gegeven. De E bestaat in maart al 2 jaar, vandaar dat er al normale kortingen gegeven worden. Voor gelijkaardige kortingen te krijgen op de 5 is het nog een jaar wachten.
                                  Op de oude 5 smeten ze met reuzenkortingen, op de oude E ook trouwens. Het is dus normaal dat je het eerste jaar van een nieuw model bijna geen korting krijgt. Naarmate het model ouder wordt, vergroten de kortingen.

Comment

Zowel bij Mercedes als bij BMW worden er het eerste jaar heel kleine kortingen gegeven. De E bestaat in maart al 2 jaar, vandaar dat er al normale kortingen gegeven worden. Voor gelijkaardige kortingen te krijgen op de 5 is het nog een jaar wachten.
                                    Op de oude 5 smeten ze met reuzenkortingen, op de oude E ook trouwens. Het is dus normaal dat je het eerste jaar van een nieuw model bijna geen korting krijgt. Naarmate het model ouder wordt, vergroten de kortingen.

Naar wat ik hoor is er jammerlijk genoeg bijzonder veel miserie met de E klasse, wat toch ook wel een verklaring vormt IMO.

Comment

Als ik al jouw eerdere verhalen hoor, dan zal je er waarschijnlijk niet wakker van liggen dat uw wagen gestolen is....
                                      Ik wist niet dat ze zonder sleutel zomaar kunnen wegrijden met uw auto!
                                      Dat kunnen ze ook niet.

Tenzij ze het contactslot vervangen (in het interieur), de motorstuurdoos (onder de motorkap) en de stuurdoos van de versnellingsbak (in de boite zelf, dus onmogelijk te bereiken zonder werkplaats). Én dan alle nieuwe stuurdozen geprogrammeerd krijgen.

Comment

• Er staan binnenkort dus weer wat extra onderdelen voor een W212 te koop

Comment

Die weltweite Marktführerschaft beispielsweise der E-Klasse Limousine und des T-Modells im Jahresverlauf sowie hohe Steigerungsraten bei neuen Produkten wie dem CL (plus 63 Prozent) und der R-Klasse (plus 37 Prozent) belegen die Wettbewerbsfähigkeit und Attraktivität des Produktportfolios. Die S-Klasse steigerte ihre Verkäufe seit Januar über ein Viertel, 59.700 Kunden entschieden sich für die Luxuslimousine (plus 27 Prozent). Die E-Klasse Limousine und das T-Modell sind ebenfalls auf Erfolgskurs und punkteten im gleichen Zeitraum mit einem Plus von 48 Prozent (229.800 E.).

Zie ook www.jesmb.de : hier kan je zowat alles volgen van MB

Zo slecht ziet het er dus nog niet uit wat de verkoopcijfers betreft!

Comment

Working...
                                          X