Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls je dan hier ff het interieur van BMW post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenEcht niet. Knap interieur van de BMW maar voor mij 10 keer liever dat van de Benz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls je dan hier ff het interieur van BMW post
Het interieur van de BMW is een pak mooier/klassevoller als die van de E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenU zei?
2de poging: de rseolutie van het scherm lijkt mij bij Mercedes groter dan bij BMW (kaarten, namen en straten zijn veel scherper)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHet interieur is het enige dat ik nog kan smaken van die E. De rest vind ik gewoon belachelijk lelijk en de naam MB niet waard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHet interieur is het enige dat ik nog kan smaken van die E. De rest vind ik gewoon belachelijk lelijk en de naam MB niet waard!
De W211 was saai én knap tegelijk, wat hun deze keer niet is gelukt.
De naam van de E-klasse is geschreven door deze wagens:
Ook niet echt toonbeelden van knap design he..
De vorige E-klasse was gewoon een uitzonderlijk knappe kar voor een E-klasse. Als je vergelijkt met een W210 vind ik dit best nog meevallen
Comment
-
Ha, ik ging een beetje hetzelfde posten als jij, Carlito.
Bij het zien van de familiefoto van de E klasse, wordt het duidelijk dat ik eigenlijk geen enkele generatie mooi vind. Het zijn altijd lomp ogende bompa bakken geweest. De oude E's zijn nu wel tof om op straat te zien, maar mooi zijn ze niet. En de vorige E, die iedereen hier wel mooi vindt, heb ik ook nooit geslaagd gevonden (interieur en break versie wel).
Dusja, wat zit ik hier te zagen dat de nieuwe E niet mooi is. Het is duidelijk een wagen die mij niet aanspreekt, en ook duidelijk niet voor mij bedoeld is. Ik ben wel benieuwd naar de break. Die zal ik waarschijnlijk meer kunnen appreciëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHier klopt gewoon niets aan...
Maar de achterkant vind ik wel geslaagd.
Moesten die 2 middenste lichten en die ledmistlichten wegzijn zou met misschien een hele stuk beter zijn .
Iemand zin in een fotoshopke ??- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe MB E-klasse is altijd al een saaie bak geweest, op uitzondering van de W124
De W123, W124, W210 en de het nieuwe type waren allemaal (geniale) complete stijlbreuken met hun voorgangers.
De W211 is gewoon een mooiere versie van de W210 vind ik (vooral de break), en net die vinden "wij" zoveel knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenSorry Thijs, maar da's een typische reactie voor iemand die eigenlijk niet onder ogen wil zien dat het design nu eenmaal niet geslaagd is.
Toen ik de eerste foto's van de 5 zag vond ik dat ook een dikke mop maar de tijd heeft me die auto leren appreciëren.
Daarom vind ik dat sommige mensen, die er veel plezier in hebben om deze auto van seconde één de grond in te boren wat moeten afwachten.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmercedes
ze zijn serieus aan het falen, enige mooie model is de huidige S-klasse (en de CLS al is die ook al een beetje verpest met de FL)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment