Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb 'm niet zelf gezien, maar het enige wat ik van m'n pa te horen kreeg was dat ie er in een afschuwelijke kleur stond

Comment

• Volgens mij is dat irl een knappe bak! De C-klasse vind ik op de meeste pics ook maar zo-zo, maar irl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Best een vette kleur. Bruin of dat eerder vertoonde bordeaux?
        't Is bruin hoor, 'k ken geen kleuren van MB, maar kan dit geen Designo zijn ofzo?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          't Is bruin hoor, 'k ken geen kleuren van MB, maar kan dit geen Designo zijn ofzo?

neen, is een standaard metalickleur van de W212

Comment

• Waarom niet deze achterkant? Is imo toch een pak knapper dan het uiteindelijke resultaat.

By iricky at 2008-04-20
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Waarom niet deze achterkant? Is imo toch een pak knapper dan het uiteindelijke resultaat.

By iricky at 2008-04-20
              Dat zijn de achterlichten van de C alleen wat verlengd op de kofferklep. Als Mercedes het zo had gedaan hadden de mensen ze dat weer verweten.

Maar het is wel mooier inderdaad.

Comment

• Ik ben al gewend aan de W212, maar die achterkant gaat mij nooit kunnen bekoren. Zoo bompa.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                  Ik ben al gewend aan de W212, maar die achterkant gaat mij nooit kunnen bekoren. Zoo bompa.
                  VH tuning, achterkant van een 211 erop plakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Doe dan direct maar de voorkant ook

Comment

• Ik heb dit weekend de nieuwe E gespot in Berlijn. IRL is hij wel veel knapper dan op foto's.. ik zag meteen dat het een Avantgarde-versie was, want ie was getooid met led-lampjes vooraan.

'k Heb één fotootje, maar kan er mijn iemand vertellen hoe je die foto upload?
                      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                        Ik heb dit weekend de nieuwe E gespot in Berlijn. IRL is hij wel veel knapper dan op foto's.. ik zag meteen dat het een Avantgarde-versie was, want ie was getooid met led-lampjes vooraan.

'k Heb één fotootje, maar kan er mijn iemand vertellen hoe je die foto upload?
                        probeer het eens via www.imageshack.us

gr,

rick
                        sigpic

Comment

• Ik wil graag dit weekend gaan onderhandelen voor de aankoop van E-250, wie heeft al een E aangekocht, en welke korting bekomen?

Comment

• Bedankt iricky voor de hint!

Hopelijk kunnen jullie nu de foto zien?
                            freude am fahren

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Doe dan direct maar de voorkant ook
                                En het interieur

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Ik vind dat altijd zo hilarisch...zo twee verschillende types aan elkaar
                                      sigpic

Comment

• Bovenstaande estate: het is imo echt niet meer van deze tijd om dergelijke velgen te monteren op een hoge middenklasse wagen
                                        sigpic

Comment

• Zo klein bedoel je?

Comment

Working...
                                          X