Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
21 januari 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen Nog niet E-klasse-moe? Mercedes heeft alle details van het AMG-pakket vrijgegeven. Let op, dit is het pakket, en nog niet de nieuwe E 63 AMG.
Mercedes E-klasse kopers die graag met een auto rijden die er dik uitziet, worden met het pakket op hun wenken bediend. Een voorbumper met grotere luchtinlaten, sideskirts en een andere achterbumper bezorgen de nieuwe E-klasse, samen met 18 inch wielen en andere uitlaten een ander aanzien. Op de viercilinder benzineversies met AMG-pakket zitten ovale uitlaateindstukken, de viercilinder diesels hebben een enkele eindpijp en de V6´s en de E 500 hebben twee rechthoekige exemplaren. De 18 inch wielen zijn voor voorzien van rubber in de maat 245/50, achter zijn de sloffen nog imposanter met 265/35. Geperforeerde remschijven en een met 15 mm verlaagd onderstel maken het uiterlijk vertoon compleet.
Vanbinnen zorgen sportstoelen en matten met AMG-opdruk daarvoor. Geborsteld staal voor de pedalen en een zwarte hemelbekleding maken eveneens deel uit van het pakket, en de automaten hebben zogenaamde Direct Select-paddles. Bovendien heeft de automaat dan ook een knopje M, voor de handmatige bediening. In Duitsland kost het AMG-pakket, afhankelijk van de uitvoering waarop het gemonteerd moet worden, 2.915 tot 4.046 euro. De Nederlandse prijzen zijn nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
al moet ik er wel bijzeggen dat de fotografen er in geslaagd zijn hem extra lelijk op beeld te laten overkomen, de foto's van 'in het wild' zijn al beter, die studiopics laten 'm er uitzien.
Maar ik vond de 211 er nog steeds pakken knapper uitzien. Wat wel is.... deze heeft terug oldschool benz-karakter door z'n hoekigheid. Of zoals bobo altijd zegt 'een mercedes moet niet mooi zijn'.
Ik vestig m'n hoop op de break, en die pics die ik van de E cabrio heb gezien vind ik ook niet slecht. 't is vooral de achterkant en de C-stijl die ik niet kan smaken, dus elke versie waar dat anders is, is bijna gedoemd om beter te zijn. Die mistlampen.... tsja, een aangeboren litteken?
- E 220 CDI BE M: 41.987 euro
- E 250 CDI BE M: 45.375 euro
- E350 BlueTEC A: 54.329 euro
- E 350 CDI BE A: 52.998 euro
- E 350 CDI 4Matic BE A: 55.781 euro
- E 250 CGI BE A: 45.375 euro
- E 350 CGI BE A: 53.966 euro
- E 350 4Matic A: 55.781 euro
- E 500 A: 75.383 euro
- E 500 4Matic A: 78.166 euro
Best een vette kleur. Bruin of dat eerder vertoonde bordeaux? AMG pakket lijkt op real life foto's wel veel mooier. Volgens mij is dit wel een dikke wagen, op foto is het gewoon nooit hoe het echt is...
E500, niet alleen die motor, maar hoe dat klinkt al zo bombastisch
Comment