Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee.
De huidige is knapper.
Dat de nieuwe beter rijdt daarentegen staat nu al vast
En hij zal hem toch niet nu kopen, eerder wachten tot de kinderziektes eruit zijn.
En dan eventueel zelfs jong 2dehands, hij is het beu dat die nieuwe ketels zoveel waarde verliezen
En verder: de huidige is inderdaad mooier. Maar dat weten we al :-) en ik ga toch bij Mercedes-Benz blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenReynaerde - heb je de nieuwe getest of zo? Hoe weet je of de nieuwe beter rijdt? Ik koop de E voor zijn comfort. Als de nieuwe hier merkbaar beter is, dan is dit zeker een plus.
En verder: de huidige is inderdaad mooier. Maar dat weten we al :-) en ik ga toch bij Mercedes-Benz blijven.
Zou dus idd maar erg zijn als de nieuwe E slechter zou rijden dan de vorige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenAmaai nog niet!
Ik was bij de eerste aanblik al overtuigd... en bij het zien van deze foto's nog meer!!!
Trouwens die zogenaamd aziatische achterkant ,roept bij mij wel veel herinneringen op naar de W210 ! Kijk maar eens goed. En vergelijk deze foto hier, met die donkere w210 hier op het forum (E230 als ik het goed voor heb).
Beide achterpartijen hebben zelfde verhoudingen, en houding op de weg!
Helemaal mee eens. Wij waren ook één van de eerste met een nieuwe W210 in NL. De W124 vloog meteen buiten bij het zien van de W210. Zo zalig met die ronde koplampen en geweldig interieur voor die tijd.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
De oude E zal bagger rijden t.o.v. de nieuwe. Daarrin sluit ik me aan bij Reynaerde. Er zullen grote stappen voorwaarts zijn gemaakt qua rijdynamiek. Maar dan die achterkant. Een AMG pack en een goede aankleding zal wonderen verrichten, maar dan nog zal onze opvolger eerder in de nieuwe 5-serie, E-klasse coupé hoek liggensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Ik heb vandaag in de nieuwe E gezeten op het autosalon, en het is echt de moeite, zoveel knapper IRL dan op foto. Interieurafwerking is echt magnifiek, bijna S-klasse niveau !
Nog even wachten op een proefrit met de 250/350, en dan vergelijken met de XF (S) en dan zal er hier beslist worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk heb vandaag in de nieuwe E gezeten op het autosalon, en het is echt de moeite, zoveel knapper IRL dan op foto. Interieurafwerking is echt magnifiek, bijna S-klasse niveau !
Nog even wachten op een proefrit met de 250/350, en dan vergelijken met de XF (S) en dan zal er hier beslist worden.Ik dacht dat er alleen bedrijfswagens, breaks en sportwagens gingen staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenStond afgezonderd, was enkel op uitnodiging, achterin.
E 500 in het bordeaux met AMG-pakket, fully loaded. Zalig machine !
Heb mij ter vervanging van onze Fiat Strada die altijd problemen had, een Dacia pick-up gekocht. 85pk, full option... ()
Comment
-
Ik ga straks op het autosalon de E bewonderen. Wat mijn wel opvalt op de foto's van Jocar is dat de (prachtige) snoet een hoog sportief/klassevol-gehalte heeft. Het achterste is dan weer heel conservatief. MB wil van twee walletjes eten: E-klasse voor jong en oud.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Betere blik op de nieuwe Mercedes E-klasse Estate.
Maandag 19 januari 2009.Na het onthullen van de nieuwe Mercedes E-klasse Sedan, staat de Estate nu ook te trappelen van ongeduld. De compleet nieuwe stationwagon op basis van de E-klasse staat echter pas gepland voor het najaar van 2009. Deze foto´s geven ons echter een goede indruk van de nieuweling.
De nieuwe Mercedes E-klasse (sedan) is in onze rubriek spyshots al zo vaak voorbij gekomen dat de auto nog maar nauwelijks een verrassing vormde toen deze officieel onthuld werd. Slechts de details maakten de onthulling nog nieuws. Dat is bij de E-klasse Estate wel anders geweest. Dat model werd al meerdere malen betrapt, maar steeds voorzien van een flinke camouflerende deken. Tot nu. Vanmorgen werd dit prototype van de nieuwe E-klasse Estate namelijk in Stuttgart betrapt. En de camouflage is fors afgenomen.
Voor het eerst goed zicht op de achterkant
De voorzijde vormt geen verrassing. Die zal overeenkomen met de Sedan en daardoor ook drie verschillende verschijningsvormen kennen (Classic, Avantgarde en Elegance). Het model op de foto´s is overigens de Avantgarde die herkenbaar is aan de sportiever gevormde voorbumper en de drie horizontale spijlen in de grille. Het meeste nieuws vinden we echter aan de achterzijde. Dankzij de fors afgenomen camouflage kunnen we ons een goed beeld vormen van de achterklep, de bumper en de lichtunits. Bovendien kun je met enige fantasie de conceptcar Fascination vertalen naar het productiemodel.
Najaar 2009 bij de dealers
Het motorengamma en de veiligheidsvoorzieningen vormen eigenlijk geen verrassing meer. Met de onthulling van de sedan heeft Mercedes alle details vrijgegeven. We verwijzen u dan ook graag naar de uitgebreide artikelen van de Sedan om zodoende een volledige indruk te kunnen vormen van de Estate die vanaf het najaar van 2009 bij de dealers staat.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Ben net terug van de stand van Mercedes om de E te bewonderen.
Hij is zoveel mooier dan op de foto's vind ik, plots klopt alles... Alleen de achterkant vind ik niet mooi, daar scheelt precies iets mee.
Ook de interieurafwerking is mooi gedaan, het is idd van een hoog niveau.
Comment
Comment