Oorspronkelijk geplaatst door oldtimerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBegint mij meer en meer aan te staan. Vind dat vooraanzicht toch iets hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenNet een offerte gehad, blijkbaar zijn er nu ook business packs en we krijgen een korting van 18% op de basisprijs.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtende nieuwe. Denken jullie serieus na om een nieuwe E te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten18% is niet niks. Denken jullie serieus na om een nieuwe E te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn het wild gespot
Zeker een waardige opvolger voor de W211!
Comment
-
Amaai nog niet!
Ik was bij de eerste aanblik al overtuigd... en bij het zien van deze foto's nog meer!!!
Trouwens die zogenaamd aziatische achterkant ,roept bij mij wel veel herinneringen op naar de W210 ! Kijk maar eens goed. En vergelijk deze foto hier, met die donkere w210 hier op het forum (E230 als ik het goed voor heb).
Beide achterpartijen hebben zelfde verhoudingen, en houding op de weg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenAmaai nog niet!
Ik was bij de eerste aanblik al overtuigd... en bij het zien van deze foto's nog meer!!!
Trouwens die zogenaamd aziatische achterkant ,roept bij mij wel veel herinneringen op naar de W210 ! Kijk maar eens goed. En vergelijk deze foto hier, met die donkere w210 hier op het forum (E230 als ik het goed voor heb).
Beide achterpartijen hebben zelfde verhoudingen, en houding op de weg!
maar voor mij is de W210 dan ook zowat de lelijkste 'E-klasse' (113/123/124 etc. meegerekend) van het hele rijtje
Comment
-
Nja, ik herinner me nog goed dat mijn pa en zijn maten behoorlijk onder de indruk waren toen ze de W210 voor het eerst zagen.
Zo een vorm met die koplampen en zo, dat was gewoon nog nooit eerder vertoond bij een Mercedes.
Ze hebben allemaal spontaan afscheid genomen van hun w124 en er elke eentje besteld!
Nu komt hij mss minder mooi over, dan de andere in de reeks, toen was dat echt wel heeeel wat!
Comment
Comment