ik heb ongeveer dezelfde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZijn die LED's een optie? Die bleke heeft namelijk gewone mistlampen.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenahahahaOorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenOp de meeste foto's vind ik 'm knap, o.a.:
lekker kontje , beetje Audi achtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wil graag de classic zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb nog steeds iets van als ik mijn mistlapmen opzet heb ik sowieso bochtenverlichtingVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenAvantgarde vs. .............. (effe vergeten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door i Bekijk BerichtenNa het zien van meer foto's en bewegende beelden ( op mercedes tv ) vind ik de nieuwe E gewoon prachtig!
Zeker in Avantgarde uitvoering!
Eén ding begrijp ik echter nog niet. Ik heb nu al foto's gezien van de Elegance met de minder geslaagde dubbele mistlampen en met de LED's. Maken de LED's misschien deel uit van een lichtpakket ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenVergelijking met Lexus zal waarschijnlijk al gepost zijn? Het gaat dan vooral over de lichten, uiteraard.
Hij is niet mijn ding, maar ja, ik heb de E nooit een mooie wagen gevonden. Toch is deze wel even "wennen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenZware belediging voor de GS, als je het mij vraagt. De Lexus is veel eleganter.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichteninderdaad, Lexus heeft de vierkante lichten vooraan veel mooier ontworpen. de achterzijde is wel niet je van het. mocht iets agressiever EN onde de motorkap DIESEL!!
Benzine Hybride = toekomst
Comment
Comment