Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb ongeveer dezelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Zijn die LED's een optie? Die bleke heeft namelijk gewone mistlampen.
      Avantgarde vs. .............. (effe vergeten)

Comment

• ...bompaelegance,

pas op dat wordt weer hip

Comment

• ik wil graag de classic zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            ahahaha
            Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Op de meeste foto's vind ik 'm knap, o.a.:

lekker kontje , beetje Audi achtig
            leuk!

Comment

• vooral corvette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik wil graag de classic zien
                Hopelijk heeft die geen mistlichten
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• een benz heeft mistlichten sowieso

Comment

• ik heb nog steeds iets van als ik mijn mistlapmen opzet heb ik sowieso bochtenverlichting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik heb nog steeds iets van als ik mijn mistlapmen opzet heb ik sowieso bochtenverlichting
                      ma das zo hinderlijk voor tegenliggers om da constant op te hebben :s
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• minder hinderlijk dan die twijfelende lichten die ze nu hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Avantgarde vs. .............. (effe vergeten)
                          Thnx

Comment

• en een benz zijn mistkoplampen hinderen nooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i Bekijk Berichten
                              Na het zien van meer foto's en bewegende beelden ( op mercedes tv ) vind ik de nieuwe E gewoon prachtig!
                              Zeker in Avantgarde uitvoering!

Eén ding begrijp ik echter nog niet. Ik heb nu al foto's gezien van de Elegance met de minder geslaagde dubbele mistlampen en met de LED's. Maken de LED's misschien deel uit van een lichtpakket ofzo?
                              De LEDs horen waarschijnlijk bij de xenons, die normaal gezien standaard zijn op de Avantgarde (zo was het toch op de vorige E). Dus op de Elegance zie je ze misschien wel of niet afhankelijk van xenon of niet?

Comment

• Wow, dude, FAIL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Tiens, tiens,... een Webasto afstandsbediening voor de hulp-/voorverwarming/verluchting in de Mercedes cataloog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                    Vergelijking met Lexus zal waarschijnlijk al gepost zijn? Het gaat dan vooral over de lichten, uiteraard.
                                    Hij is niet mijn ding, maar ja, ik heb de E nooit een mooie wagen gevonden. Toch is deze wel even "wennen"

Zware belediging voor de GS, als je het mij vraagt. De Lexus is veel eleganter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Zware belediging voor de GS, als je het mij vraagt. De Lexus is veel eleganter.
                                      inderdaad, Lexus heeft de vierkante lichten vooraan veel mooier ontworpen. de achterzijde is wel niet je van het. mocht iets agressiever EN onde de motorkap DIESEL!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                        inderdaad, Lexus heeft de vierkante lichten vooraan veel mooier ontworpen. de achterzijde is wel niet je van het. mocht iets agressiever EN onde de motorkap DIESEL!!
                                        Diesel = verleden
                                        Benzine Hybride = toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                          Diesel = verleden
                                          Benzine Hybride = toekomst
                                          dan toch diesel hybrid

Comment

Working...
                                          X