Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Je 5 wordt dus vervangen door een E ?
    Die kans lijkt mij klein.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Neen, door een F10.
      Die kans lijkt mij groter.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ja, enkel bij de benzines...
        Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        huidige E met sportpakket heeft toch ook zichtbare uitlaten bij een diesel ?
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Mijn schoonmoeder heeft een E320 CDI van 2003 met AMG-pakket zonder zichtbare uitlaten.
        Ik heb het effe opgezocht en de 6-cilinders hebben zichtbare uitlaten gekregen in combinatie met het sportpakket en het AMG-pakket na de facelift.
        Bij de facelift Avantgarde mét sportpakket had je een uitlaat links, en een uitlaat rechts. Zowel bij viercilinders, zescilinders als achtcilinders.

Comment

• Edit... (verkeerd gepost)
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Een dik geslaagde Benz. Achterkant (beetje old style) vind ik stuk knapper dan voorkant.
            En die leds staat zo fout, stoort mij enorm, past gewoon niet.

Comment

• Na het zien van meer foto's en bewegende beelden ( op mercedes tv ) vind ik de nieuwe E gewoon prachtig!
              Zeker in Avantgarde uitvoering!

Eén ding begrijp ik echter nog niet. Ik heb nu al foto's gezien van de Elegance met de minder geslaagde dubbele mistlampen en met de LED's. Maken de LED's misschien deel uit van een lichtpakket ofzo?

Comment

• Godmiljaar ik begin em ook knap te vinden.... Klassiek maar mooi. Zo moet een benz e-klasse er ook uitzien...
                Enfin filmpjes op mercedes tv overtuigen in alle geval een pak meer dan de eerste foto's...

Zelfs die leds lijken ineens te kloppen met de lijn van de voorkant...

Comment

• Vergelijking met Lexus zal waarschijnlijk al gepost zijn? Het gaat dan vooral over de lichten, uiteraard.
                  Hij is niet mijn ding, maar ja, ik heb de E nooit een mooie wagen gevonden. Toch is deze wel even "wennen"

Comment

• 't Is eens iets anders, een Mercedes die iets weg heeft van een Lexus ipv omgekeerd
                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                      Vergelijking met Lexus zal waarschijnlijk al gepost zijn? Het gaat dan vooral over de lichten, uiteraard.
                      Hij is niet mijn ding, maar ja, ik heb de E nooit een mooie wagen gevonden. Toch is deze wel even "wennen"

Er is inderdaad een grote gelijkenis met de lichten vooraan, hoewel ik eerder zou denken dat het een logische evolutie is van de W210 en W211

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        7 uiteraard.

5 gaat verdwijnen, enkel de 65 heeft de 5 nog omdat de 7 het nog steeds moeilijk heeft met dat koppel

In de duitse configurator is het nog die oude 5-bak. Nog een reden om tegen de 250 CDI te zijn...

en geen airmatic mogelijk op de 250 CDI...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          In de duitse configurator is het nog die oude 5-bak. Nog een reden om tegen de 250 CDI te zijn...

en geen airmatic mogelijk op de 250 CDI...
                          5-bak

Wacht, zal eens kijken of ik meer info erover kan vinden op WIS

Comment

• Versnellingsbak op de C 250 CDI is inderdaad de 722.646, oftewel de 5-traps.

Raar, aangezien 7-traps een pak zuiniger te maken is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Versnellingsbak op de C 250 CDI is inderdaad de 722.646, oftewel de 5-traps.

Raar, aangezien 7-traps een pak zuiniger te maken is...

Ik snap ze niet goed, dan hebben ze een pareltje met die 7-bak en dan blijven ze zich krampachtig vasthouden aan die 5-traps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                Ik snap ze niet goed, dan hebben ze een pareltje met die 7-bak en dan blijven ze zich krampachtig vasthouden aan die 5-traps.
                                Ja, en mij was ook gezegd dat die 5 volledig zou verdwijnen. En nu met de 651 hadden ze de perfecte kans...

Zal het binnenkort eens navragen

Comment

• En wat met de nieuwe 220cdi, 330NM? De evo heeft er 400NM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                    En wat met de nieuwe 220cdi, 330NM? De evo heeft er 400NM
                                    Evo = Benzine
                                    220CDI = Diesel

Comment

• De 7 bak zal er in de zomer wel inkomen schat ik, dan zou de GLK 220 CDI ook met de 7g tronic geleverd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        De 7 bak zal er in de zomer wel inkomen schat ik, dan zou de GLK 220 CDI ook met de 7g tronic geleverd worden?
                                        Waarom eerst met 5-bak, en dan pas 7?

In mijn gegevens heb ik hier staan:

4/2009: GLK 220 CDI Blue eff. met de OM 651 125kW, maar staat nog niets van automaat bij
                                        06/2009: GLK 280 CDI 120kW
                                        01/2010: GLK 250 CDI 150kW(staat ook geen VB bij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                          En wat met de nieuwe 220cdi, 330NM? De evo heeft er 400NM
                                          Da's een vergissing. Stond op autoweek zeker? Had het ook gezien.

220 CDI heeft 400Nm, 250 CDI 500Nm.

Comment

Working...
                                          X