Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNeen, door een F10.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa, enkel bij de benzines...Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhuidige E met sportpakket heeft toch ook zichtbare uitlaten bij een diesel ?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn schoonmoeder heeft een E320 CDI van 2003 met AMG-pakket zonder zichtbare uitlaten.
Ik heb het effe opgezocht en de 6-cilinders hebben zichtbare uitlaten gekregen in combinatie met het sportpakket en het AMG-pakket na de facelift.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
En die leds staat zo fout, stoort mij enorm, past gewoon niet.
Comment
-
Na het zien van meer foto's en bewegende beelden ( op mercedes tv ) vind ik de nieuwe E gewoon prachtig!
Zeker in Avantgarde uitvoering!
Eén ding begrijp ik echter nog niet. Ik heb nu al foto's gezien van de Elegance met de minder geslaagde dubbele mistlampen en met de LED's. Maken de LED's misschien deel uit van een lichtpakket ofzo?
Comment
-
Godmiljaar ik begin em ook knap te vinden.... Klassiek maar mooi. Zo moet een benz e-klasse er ook uitzien...
Enfin filmpjes op mercedes tv overtuigen in alle geval een pak meer dan de eerste foto's...
Zelfs die leds lijken ineens te kloppen met de lijn van de voorkant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenVergelijking met Lexus zal waarschijnlijk al gepost zijn? Het gaat dan vooral over de lichten, uiteraard.
Hij is niet mijn ding, maar ja, ik heb de E nooit een mooie wagen gevonden. Toch is deze wel even "wennen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten7 uiteraard.
5 gaat verdwijnen, enkel de 65 heeft de 5 nog omdat de 7 het nog steeds moeilijk heeft met dat koppel
In de duitse configurator is het nog die oude 5-bak. Nog een reden om tegen de 250 CDI te zijn...
en geen airmatic mogelijk op de 250 CDI...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIn de duitse configurator is het nog die oude 5-bak. Nog een reden om tegen de 250 CDI te zijn...
en geen airmatic mogelijk op de 250 CDI...
Wacht, zal eens kijken of ik meer info erover kan vinden op WIS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVersnellingsbak op de C 250 CDI is inderdaad de 722.646, oftewel de 5-traps.
Raar, aangezien 7-traps een pak zuiniger te maken is...
Ik snap ze niet goed, dan hebben ze een pareltje met die 7-bak en dan blijven ze zich krampachtig vasthouden aan die 5-traps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIk snap ze niet goed, dan hebben ze een pareltje met die 7-bak en dan blijven ze zich krampachtig vasthouden aan die 5-traps.
Zal het binnenkort eens navragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenEn wat met de nieuwe 220cdi, 330NM? De evo heeft er 400NM
220CDI = Diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe 7 bak zal er in de zomer wel inkomen schat ik, dan zou de GLK 220 CDI ook met de 7g tronic geleverd worden?
In mijn gegevens heb ik hier staan:
4/2009: GLK 220 CDI Blue eff. met de OM 651 125kW, maar staat nog niets van automaat bij
06/2009: GLK 280 CDI 120kW
01/2010: GLK 250 CDI 150kW(staat ook geen VB bij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenEn wat met de nieuwe 220cdi, 330NM? De evo heeft er 400NM
220 CDI heeft 400Nm, 250 CDI 500Nm.
Comment
Comment