Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit is driedubbel en dik in orde...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
      Zou er van de 350CDI in Belgïe ook een fiscaal vriendelijkere variant komen?
      Ja, de E350 cdi BlueTEC die in het najaar uikomt...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Op die 3 foto's waar de E in het grijs opstaat valt het nog goed mee imo. Feit is wel dat hij grote velgen nodig heeft en op z'n minst een avantgarde kostuum...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Bovenstaand is toch al serieus beter. Ik vind hem NOG niet mooi echter
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dat interieur is zoooo zalig!

Comment

• nu ik hem op meer foto's zie vind ik hem echt prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ja, de E350 cdi BlueTEC die in het najaar uikomt...

Dat is behoorlijk klote, aangezien ons contract stilaan vervangen moet worden. Eigenlijk zou er eind deze maand al een nieuwe auto moeten zijn, maar we rekken het contract nog een beetje...

Comment

• Ik vind er echt niets aan.

Comment

• Het interieur vind ik (op het stuur na) écht knap.
                                          Achterkant is redelijk tot ok, maar niet 'wauw' te noemen. Voorkant moet ik nog serieus aan wennen.
                                          Achteraan heb je blijkbaar keuze tussen 3 zitplaatsen, of 2 zitplaatsen met comfortzetels. Ook redelijk wat beenruimte!

En ik kan hem enkel smaken in avantgarde uitvoering.

Maar ik denk dat de nieuwe 5 me meer zal kunnen overtuigen.

Comment

Working...
                                          X