Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mercedes heeft alle grote fleetklanten en leasingmaatschappijen uitgenodigd om de wagen in sneakpreview te komen bekijken. En daar ben ik tussen gesukkeld.
Toen ik er was stond er een Classic en een zware Avantgarde.
Uiteraard was het onmogelijk om foto's te nemen. Alle GSM's werden in beslag genomen.
Foto's lijken me een logische voortzetting van hun S en C klasse.
Auto ademt klasse, stijl en degelijkheid.
Ook bij de introductie van de C-klasse werd van de looks (vooral de achter-partij) geen spaander heel gelaten en was de verwijzing naar Kia's en andere exotische constructeurs niet uit de lucht.
Als we hierop terugkijken, kan ik enkel zeggen dat een degelijk uitgeruste C in avantgarde of AMG uitvoering zeker niet lelijker is dan een BMW 3 of een Audi A4. Een kale/standaard MB is natuurlijk een ander paar mouwen.
Ik vermoed dat deze E na wat gewenning ook niet de mindere zal worden van de Audi A6 of de BMW5. Hopelijk is het interieur op het niveau van de oude E-klasse en wat meer inspiratievol dan dit van de huidige C.
Comment