Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wait and see (irl dan)
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten
      Foto's lijken me een logische voortzetting van hun S en C klasse.
      Auto ademt klasse, stijl en degelijkheid.

Ook bij de introductie van de C-klasse werd van de looks (vooral de achter-partij) geen spaander heel gelaten en was de verwijzing naar Kia's en andere exotische constructeurs niet uit de lucht.

Als we hierop terugkijken, kan ik enkel zeggen dat een degelijk uitgeruste C in avantgarde of AMG uitvoering zeker niet lelijker is dan een BMW 3 of een Audi A4. Een kale/standaard MB is natuurlijk een ander paar mouwen.

Ik vermoed dat deze E na wat gewenning ook niet de mindere zal worden van de Audi A6 of de BMW5. Hopelijk is het interieur op het niveau van de oude E-klasse en wat meer inspiratievol dan dit van de huidige C.
      Ik kan me hier eigenlijk helemaal in vinden. Nog weinig van te zeggen, al vrees ik een beetje voor die kont. En ook hopen geblazen wat het interieur betreft.

Comment

eerste foto vind ik hem prachtig achterkant nog even wennen maar kdenk dat het wel in orde komt IRL

Toch al stukken beter dan verhoopt moet ik zeggen... maar vooraleer definitief oordeel te vellen moet ik nog eventjes geduld oefenen ... tot maart of zo

greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
          eerste foto vind ik hem prachtig achterkant nog even wennen maar kdenk dat het wel in orde komt IRL

Toch al stukken beter dan verhoopt moet ik zeggen... maar vooraleer definitief oordeel te vellen moet ik nog eventjes geduld oefenen ... tot maart of zo

greetz
          Ik ben het 100% met u eens.

Comment

Achterkant is een beetje onelegant maar met een AMG-kitje zie ik dat nog wel goedkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Tjah... dat zal de mening zijn van uw pa en gij. Ik ga zeker niet ontkennen dat een E een goede autostrade auto is. Maar stellen dat een A6 enkel en alleen dient om in het dorp wat rond de kerk te rijden, is mij toch een brug of 54 te ver.
              Nee, bedoel dat een A6 een goede auto is om in België rond te rijden, dus autostrade en veel secundaire wegen. Een E is gewoon beter in het autostradekm-vreten. Daarentegen is een E iets minder leuk op secundaire wegen. Net dat tikje te lomp.
              De A6 is ook allesbehalve een slechte wagen hé. We zijn nog altijd uitermate tevreden over onze A6. Ook vrienden/kennissen die (huidig model) A6 rijden zijn daar zeer tevreden over. Voor ons is een E echter net dat beetje beter.
              Ook de tevredenheid over de garage (Autostar Ieper) doet er natuurlijk zeer veel toe.

Soit, over de nieuwe E. Binnekort gaan we die eens gaan testen. Looks op foto zijn niet je dat (nu ja, vind in die klasse geen enkel echt mooi model meer), maar de juiste kleurstelling en velg kan al veel doen (zoals bij onze huidige).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                Nee, bedoel dat een A6 een goede auto is om in België rond te rijden, dus autostrade en veel secundaire wegen. Een E is gewoon beter in het autostradekm-vreten. Daarentegen is een E iets minder leuk op secundaire wegen. Net dat tikje te lomp.
                De A6 is ook allesbehalve een slechte wagen hé. We zijn nog altijd uitermate tevreden over onze A6. Ook vrienden/kennissen die (huidig model) A6 rijden zijn daar zeer tevreden over. Voor ons is een E echter net dat beetje beter.
                Ook de tevredenheid over de garage (Autostar Ieper) doet er natuurlijk zeer veel toe.

Soit, over de nieuwe E. Binnekort gaan we die eens gaan testen. Looks op foto zijn niet je dat (nu ja, vind in die klasse geen enkel echt mooi model meer), maar de juiste kleurstelling en velg kan al veel doen (zoals bij onze huidige).
                Heb jij al eens met een W211 facelift avantgarde met airmatic gereden? Valt naar mijn mening allesbehalve te lomp te noemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                  Heb jij al eens met een W211 facelift avantgarde met airmatic gereden? Valt naar mijn mening allesbehalve te lomp te noemen...
                  Airmatic is anders ook wel niet dé referentie om een schitterende rijsensatie te bekomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Airmatic is anders ook wel niet dé referentie om een schitterende rijsensatie te bekomen...
                    op sport II toch wel vind ik, in comfort modus verre van natuurlijk

Comment

op sport II toch wel vind ik, in comfort modus verre van natuurlijk
                      Ik heb maar heel kort met een Airmatic gereden, die ook een sportmodus (of zelfs 2 had ), en ik vond dat toch best wel even agiel rijden, als een 5 reeks op 18 inch.

Oke, ja dat Mercedes gevoel blijft aanwezig, maar ik had toch de indruk dat je er erg hard mee kon.

Comment

Met airmatic niet, we hebben hier wel een w211 fl Avantgarde in de garage staan. Stuurt al een pak agieler dan de pré-fl (die we ook gehad hebben), maar in vgl met een 5 serie of A6 is het nog altijd net dat ietsje lomper.

Comment

Enorm saai! Wat een echte bompa car...

Heeft volgens mij zijn aansluiting met de 7 gemist.

Hoewel ik er niet aan twijfel dat deze zeer goed rijdt en van alles voorzien is, maar toch... het oog wil ook wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Hoewel ik er niet aan twijfel dat deze zeer goed rijdt en van alles voorzien is, maar toch... het oog wil ook wat.
                            Aansluiting met de 7?

Comment

Denk S na, het is al 5 voor twaalf en je dreigt zelf de aansluiting te missen.

Comment

Hoe bedoel je? De 7 is toch geen concurrent voor de E?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Hoe bedoel je? De 7 is toch geen concurrent voor de E?
                                  Ik heb de link ook niet

Comment

Ik vind het geen verbetering.

LEDs in de bumper, en dan die achterlichten....

Comment

volledig mee eens!! Thuis hebben we ook een E-klasse met airmatic en ik vind dat ook allesbehalve lomp.... over een A6 kan ik mij niet uitspreken, heb daar namelijk nog nooit zelf mee gereden een bmw 5 daarentegen wel!

En ik ben er zeker van dat een Bmw 5 alle hens aan dek gaat mogen roepen om een E airmatic te volgen. Akkoord het mercedesgevoel blijft aanwezig maar dat vind ik niet eens erg. Dat maakt juist een mercedes E, topcomfort en indien gewenst kan het ook ontzettend hard gaan!!

ja een bmw blijft een bmw en een mercedes een mercedes. Het is wel zo (misschien zelfs jammer) dat ze meer en meer naar elkaar toe groeien.... toch wat de nieuwe (huidige) C betreft.

greetz

Comment

Ik ben geen fan, maar dat ben ik nooit echt geweest van de vorige modellen. Het is wel een goede evolutie, en ik twijfel er niet aan dat ie weer goed gaat verkopen.

Over de led's: ik meen ergens gelezen te hebben dat deze binnenkort verplicht worden als daglicht, of beeld ik me dat nu in?

Comment

Ik ben niet direct overtuigd. Zoals al eerder gezegd; de achterkant is vrij inspiratieloos. Maar goed de typische E-klasse rijder gaat niet alleen af op de looks van de wagen. Zoals het zich nu laat uitzien is onze huidige E ook onze laatste E. Dit wordt niet de opvolger.
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X