Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Foto's lijken me een logische voortzetting van hun S en C klasse.
Auto ademt klasse, stijl en degelijkheid.
Ook bij de introductie van de C-klasse werd van de looks (vooral de achter-partij) geen spaander heel gelaten en was de verwijzing naar Kia's en andere exotische constructeurs niet uit de lucht.
Als we hierop terugkijken, kan ik enkel zeggen dat een degelijk uitgeruste C in avantgarde of AMG uitvoering zeker niet lelijker is dan een BMW 3 of een Audi A4. Een kale/standaard MB is natuurlijk een ander paar mouwen.
Ik vermoed dat deze E na wat gewenning ook niet de mindere zal worden van de Audi A6 of de BMW5. Hopelijk is het interieur op het niveau van de oude E-klasse en wat meer inspiratievol dan dit van de huidige C.
Ik kan me hier eigenlijk helemaal in vinden. Nog weinig van te zeggen, al vrees ik een beetje voor die kont. En ook hopen geblazen wat het interieur betreft.
eerste foto vind ik hem prachtig achterkant nog even wennen maar kdenk dat het wel in orde komt IRL
Toch al stukken beter dan verhoopt moet ik zeggen... maar vooraleer definitief oordeel te vellen moet ik nog eventjes geduld oefenen ... tot maart of zo
eerste foto vind ik hem prachtig achterkant nog even wennen maar kdenk dat het wel in orde komt IRL
Toch al stukken beter dan verhoopt moet ik zeggen... maar vooraleer definitief oordeel te vellen moet ik nog eventjes geduld oefenen ... tot maart of zo
Tjah... dat zal de mening zijn van uw pa en gij. Ik ga zeker niet ontkennen dat een E een goede autostrade auto is. Maar stellen dat een A6 enkel en alleen dient om in het dorp wat rond de kerk te rijden, is mij toch een brug of 54 te ver.
Nee, bedoel dat een A6 een goede auto is om in België rond te rijden, dus autostrade en veel secundaire wegen. Een E is gewoon beter in het autostradekm-vreten. Daarentegen is een E iets minder leuk op secundaire wegen. Net dat tikje te lomp.
De A6 is ook allesbehalve een slechte wagen hé. We zijn nog altijd uitermate tevreden over onze A6. Ook vrienden/kennissen die (huidig model) A6 rijden zijn daar zeer tevreden over. Voor ons is een E echter net dat beetje beter.
Ook de tevredenheid over de garage (Autostar Ieper) doet er natuurlijk zeer veel toe.
Soit, over de nieuwe E. Binnekort gaan we die eens gaan testen. Looks op foto zijn niet je dat (nu ja, vind in die klasse geen enkel echt mooi model meer), maar de juiste kleurstelling en velg kan al veel doen (zoals bij onze huidige).
Nee, bedoel dat een A6 een goede auto is om in België rond te rijden, dus autostrade en veel secundaire wegen. Een E is gewoon beter in het autostradekm-vreten. Daarentegen is een E iets minder leuk op secundaire wegen. Net dat tikje te lomp.
De A6 is ook allesbehalve een slechte wagen hé. We zijn nog altijd uitermate tevreden over onze A6. Ook vrienden/kennissen die (huidig model) A6 rijden zijn daar zeer tevreden over. Voor ons is een E echter net dat beetje beter.
Ook de tevredenheid over de garage (Autostar Ieper) doet er natuurlijk zeer veel toe.
Soit, over de nieuwe E. Binnekort gaan we die eens gaan testen. Looks op foto zijn niet je dat (nu ja, vind in die klasse geen enkel echt mooi model meer), maar de juiste kleurstelling en velg kan al veel doen (zoals bij onze huidige).
Heb jij al eens met een W211 facelift avantgarde met airmatic gereden? Valt naar mijn mening allesbehalve te lomp te noemen...
op sport II toch wel vind ik, in comfort modus verre van natuurlijk
Ik heb maar heel kort met een Airmatic gereden, die ook een sportmodus (of zelfs 2 had ), en ik vond dat toch best wel even agiel rijden, als een 5 reeks op 18 inch.
Oke, ja dat Mercedes gevoel blijft aanwezig, maar ik had toch de indruk dat je er erg hard mee kon.
Heb jij al eens met een W211 facelift avantgarde met airmatic gereden? Valt naar mijn mening allesbehalve te lomp te noemen...
Met airmatic niet, we hebben hier wel een w211 fl Avantgarde in de garage staan. Stuurt al een pak agieler dan de pré-fl (die we ook gehad hebben), maar in vgl met een 5 serie of A6 is het nog altijd net dat ietsje lomper.
Heb jij al eens met een W211 facelift avantgarde met airmatic gereden? Valt naar mijn mening allesbehalve te lomp te noemen...
volledig mee eens!! Thuis hebben we ook een E-klasse met airmatic en ik vind dat ook allesbehalve lomp.... over een A6 kan ik mij niet uitspreken, heb daar namelijk nog nooit zelf mee gereden een bmw 5 daarentegen wel!
En ik ben er zeker van dat een Bmw 5 alle hens aan dek gaat mogen roepen om een E airmatic te volgen. Akkoord het mercedesgevoel blijft aanwezig maar dat vind ik niet eens erg. Dat maakt juist een mercedes E, topcomfort en indien gewenst kan het ook ontzettend hard gaan!!
ja een bmw blijft een bmw en een mercedes een mercedes. Het is wel zo (misschien zelfs jammer) dat ze meer en meer naar elkaar toe groeien.... toch wat de nieuwe (huidige) C betreft.
Ik ben geen fan, maar dat ben ik nooit echt geweest van de vorige modellen. Het is wel een goede evolutie, en ik twijfel er niet aan dat ie weer goed gaat verkopen.
Over de led's: ik meen ergens gelezen te hebben dat deze binnenkort verplicht worden als daglicht, of beeld ik me dat nu in?
Ik ben niet direct overtuigd. Zoals al eerder gezegd; de achterkant is vrij inspiratieloos. Maar goed de typische E-klasse rijder gaat niet alleen af op de looks van de wagen. Zoals het zich nu laat uitzien is onze huidige E ook onze laatste E. Dit wordt niet de opvolger.
Comment