Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Snel.

Maar vraag me dat over een paar weken nog maar eens.

Comment

• Na je stage?

Comment

• hmmm idd die voorkant ... indrukwekkend! Kan niet wachten tot volgende week donderdag!!

Ja blijkbaar gaan ze er nu al van uit dat de dubbele mistlampen nie de meest verkochte worden want nog maar weinig foto's van gezien, maar die avantgarde-Amg-voorkant ... lekker! Ik denk dat de 'gewone' avantgarde er ook wel best goed zal uitzien!! Idd zwart wordt misschien wel dé kleur voor de nieuwe E

Ik ga met respect wijken als die voorkant in mijn achteruitspiegels komt opdagen

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Na je stage?
          Na mijn testrit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
            hmmm idd die voorkant ... indrukwekkend! Kan niet wachten tot volgende week donderdag!!

Ja blijkbaar gaan ze er nu al van uit dat de dubbele mistlampen nie de meest verkochte worden want nog maar weinig foto's van gezien, maar die avantgarde-Amg-voorkant ... lekker! Ik denk dat de 'gewone' avantgarde er ook wel best goed zal uitzien!! Idd zwart wordt misschien wel dé kleur voor de nieuwe E

Ik ga met respect wijken als die voorkant in mijn achteruitspiegels komt opdagen

greetz

Gewone avantgarde
            Last edited by ; 05/06/2011, 12:32.

Comment

• Een 500 Avantgarde mét AMG-pack is nog vrij knap eigelijk. Maakt vooral veel indruk als je er rond loopt denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Een 500 Avantgarde mét AMG-pack is nog vrij knap eigelijk. Maakt vooral veel indruk als je er rond loopt denk ik!
                Dit heeft het meeste indruk gemaakt

(E-coupe)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Dit heeft het meeste indruk gemaakt

(E-coupe)
                  Voor mij dat speeltje ernaast, graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Voor mij dat speeltje ernaast, graag.
                    Vetste SLR die ik ooit gezien heb, maar zet daar een Carrera GT naast en de SLR kan opkrassen.

Binnenkort komen de Stirling Mossen aan

Comment

• Verdorie ik denk dak deze week nog eens boekskes moet gaan halen.... gniffel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                        Verdorie ik denk dak deze week nog eens boekskes moet gaan halen.... gniffel....

Er stonden paletten met boekskes klaar, dus raar zullen ze het niet vinden

Comment

• SLR is inderdaad impressive, maar integenstelling tot u, kan de E me niet helemaal bekoren.
                          nls2000

Comment

• Vandaag de uitnodiging gehad, volgende week eens een kijkje gaan nemen hoe zo'n ketel er irl uitziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              SLR is inderdaad impressive, maar integenstelling tot u, kan de E me niet helemaal bekoren.
                              Als lid van de gebroeders tuning* verwacht ik ook niet dat je een kar met stijl knap vind

* copyright: matteus

Comment

Als lid van de gebroeders tuning* verwacht ik ook niet dat je een kar met stijl knap vind

* copyright: matteus
                                Ik ben een Mercedeslover, dus je stelling klopt niet
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                  Ik ben een Mercedeslover, dus je stelling klopt niet
                                  Er zijn ook stijlloze Mercedessen.

Kijk maar naar de CLS, SLR, CLC, A, B

Comment

• omg kerel!
                                    Stijlloze benzen zijn enkel de camionetten (incl A en B dus)!!

En de huidige CL ook een beetje, das een foorbak geworden.
                                    SL soms ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      omg kerel!
                                      Stijlloze benzen zijn enkel de camionetten (incl A en B dus)!!

En de huidige CL ook een beetje, das een foorbak geworden.
                                      SL soms ook.
                                      dus een CLC heeft stijl?

Comment

• Oh, wacht: "Geen stijl is ook een stijl"

Comment

dus een CLC heeft stijl?

veel stijl

Comment

Working...
                                          X