Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

dit interieur vind ik wel zalig geslaagd!

Maar die andere interieurs met hout hebben een gezelligere sfeer....

Ik zal me maar troosten met de gedachte dat je een auto koopt om er in te zitten en niet langs buiten naar te kijken. En met de hoop dat de break een groot deel van m'n ergernissen over het exterieur weet weg te werken...

Comment

• En het designen van een mooi stuur zijn ze bij MB ook al lang verleerd. Ziet dat af...

Comment

• In dit segment staat de Benz voortaan onderaan bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          En het designen van een mooi stuur zijn ze bij MB ook al lang verleerd. Ziet dat af...
          omterlelijkste stuurwielen ontwerpen.... ben ik ondertussen al aan gewend

het sportstuur vind ik nog meevallen. Iig beter dan het vierspakig, of het stuur van de S/ML/GL/CL/....

Comment

• Best wel knappe wagen.

Comment

• Bompakar.

Comment

• Interieur is best knap met dat zwart hout en een lichte tint zetel.
                Maar dat exterieur.... nee echt niet

W211 ftw.

Comment

Hier klopt gewoon niets aan...

Maar de achterkant vind ik wel geslaagd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Het interieur is best kanp, zeker dat aluminium. Alleen die automaat aan het stuur à la Amerikaans vind ik maar niets.

Ik denk wel dat Mercedes een goede wagen heeft gemaakt als je hun doelpubliek bekijkt voor deze wagen => taxi's en gepensioneerde boeren.

Comment

Die verlichting die vanonder de sierstrips komt vind 'k wel speciaal. Zou dat altijd branden, of enkel wanneer de binnenverlichting aan gaat?

Comment

• mercedes

ze zijn serieus aan het falen, enige mooie model is de huidige S-klasse (en de CLS al is die ook al een beetje verpest met de FL)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                          Het interieur is best kanp, zeker dat aluminium. Alleen die automaat aan het stuur à la Amerikaans vind ik maar niets.

Ik denk wel dat Mercedes een goede wagen heeft gemaakt als je hun doelpubliek bekijkt voor deze wagen => taxi's en gepensioneerde boeren.
                          yeah right!
                          Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                          Die verlichting die vanonder de sierstrips komt vind 'k wel speciaal. Zou dat altijd branden, of enkel wanneer de binnenverlichting aan gaat?
                          Ik ga er van uit dat dat gelijk bij de S-klasse regelbaar is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                            Enkel als je lichten zijn aangeschakeld,ik heb dat ook in m'n Audi (zijsierlijsten,voeten,....,)

Comment

• Is gewoon de sfeerverlichting denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                mercedes

ze zijn serieus aan het falen, enige mooie model is de huidige S-klasse (en de CLS al is die ook al een beetje verpest met de FL)
                                ²²²²²²²²²²²²²²²²²

Wat voor een gedrocht is me dit nu weer van Mercedes
                                Achterkant van een Hyundai Sonata, voorkant wat Lexus GS trekje's...
                                Mercedes is echt slecht bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                                  Het interieur is best kanp, zeker dat aluminium. Alleen die automaat aan het stuur à la Amerikaans vind ik maar niets.

Vergeet beenhouwers niet

Comment

• De vorige is stukken knapper dan deze, al moet je natuurlijk een wagen in het echt zien alvorens een échte mening te kunnen uiten. Jammer wel, want ze waren goed bezig met de nieuwe C.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Vergeet beenhouwers niet

Idd

Comment

• Net heel het topic doorgenomen.

Conclusie: ik hield mijn hart echt vast bij de gelekte foto's maar nu ik em wat uitgebreider heb kunnen bekijken moet ik zeggen dat ik het een erg knappe wagen vind.

Enkel die mistlichten storen me. Leds, 4 ronde lichten in een design dat vooraan erg hoekig is

Comment

• Ik vind hem al bij al nog goed meevallen, behalve dan de achterkant en de mistlampen/LED's.
                                          Ik heb het al gezegd maar; Wat een knap interieur!!

Comment

Working...
                                          X