Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Ik ben precies blij dat ik toch nog een van de laatste E W211 gekocht heb als ik dit allemaal lees.
Eerlijk heb ik ook wel een minpunt dat me enorm irriteert : automatische koffer. Daar ben ik al zoveel keer mee teruggekeerd, stukken vervangen, ...
Het was een tijd goed, maar nu het kouder wordt begint die weer dienst te weigeren. Fantastische optie als het werkt, maar */*++ als het niet werkt.
Je gaat bij een klant, laptop in de koffer en je staat daar als een onozele op uw afstandsbediening te duwen en uw koffer gaat maar 1 cm open.
Als je die dan handmatig omhoog doet, voel je de motor tegenwerken en kraken. Dus gezond is dat niet. De rode knop om de koffer weer te sluiten is ook gedeactiveerd wanneer de koffer handmatig werd geopend, waardoor je voor het sluiten ook nog eens moet tegen de motor duwen.
Ik begin nu in de winter mijn laptop in de wagen te leggen, maar dat is natuurlijk ook niet ideaal (inbraak, ...)IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Komiek. Ik vind die kofferopening een zaligheid.
Het enige wat een gebrek eraan is, is dat ge hem niet met uw afstandsbediening weer dicht kunt doen. Soms staat ge daar met uw sleutels en uw bagage in uw handen en is het makkelijker op de knop van de afstandsbediening te drukken (ge moet de wagen toch op slot doen) dan helemaal naar boven te gaan met uwe rimram en op die rooie knop te gaan duwen.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenEen elegance rijdt inderdaad het zachtst en is de meest comfortabele vering.
De vering van de avant garde is sportiever en harder afgesteld, maar is ook best nog te doen.
By the way, de vering van het sportpakket of AMG-pakket zijn dezelfde en eigenlijk de gewone standaard avant-garde vering.
Hier zijn het de laagprofielbanden die zorgen voor een veel harder gevoel.
Voor mij is de overgang van elegance naar avan- garde vering best nog te doen. Maar die laagprofielbanden (bij sportpakket of AMG pakket), maken de avant-garde vering nog heel wat harder en minder comfortabel. Volgens mij is die 2e stap een stuk groter dan de 1e stap. Of is het de stap te veel....?
Met spijt in het hart, want de looks van dit pakket konden me wel bekoren. Maar voor mij was het een grote stap, terug qua rijcomfort : de 18" laagprofielbanden ogen mooi, maar laten ieder putje in de weg serieus voelen.
Zonde dat die velgen niet te krijgen zijn in 17"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenKomiek. Ik vind die kofferopening een zaligheid.
Het enige wat een gebrek eraan is, is dat ge hem niet met uw afstandsbediening weer dicht kunt doen. Soms staat ge daar met uw sleutels en uw bagage in uw handen en is het makkelijker op de knop van de afstandsbediening te drukken (ge moet de wagen toch op slot doen) dan helemaal naar boven te gaan met uwe rimram en op die rooie knop te gaan duwen.
inderdaad, die kofferopening is echt de max; aangezien het ook van vrij ver werkt, is het altijd leuk om eens te showen bij de vrienden die met volvo of whatnot rijden :-)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenKomiek. Ik vind die kofferopening een zaligheid.
Het enige wat een gebrek eraan is, is dat ge hem niet met uw afstandsbediening weer dicht kunt doen. Soms staat ge daar met uw sleutels en uw bagage in uw handen en is het makkelijker op de knop van de afstandsbediening te drukken (ge moet de wagen toch op slot doen) dan helemaal naar boven te gaan met uwe rimram en op die rooie knop te gaan duwen.
Bij de GL/ML/C/E gaat dat perfect. Ideaal om mensen raar te doen opkijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGaat dat bij de S niet?
Bij de GL/ML/C/E gaat dat perfect. Ideaal om mensen raar te doen opkijken
de koffer dichtdoen??bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenKomiek. Ik vind die kofferopening een zaligheid.
Het enige wat een gebrek eraan is, is dat ge hem niet met uw afstandsbediening weer dicht kunt doen. Soms staat ge daar met uw sleutels en uw bagage in uw handen en is het makkelijker op de knop van de afstandsbediening te drukken (ge moet de wagen toch op slot doen) dan helemaal naar boven te gaan met uwe rimram en op die rooie knop te gaan duwen.
En soms weigert die dus dienst, dan vind ik het minder leuk.
Ik kan de koffer wel van binnenin sluiten aan de bestuurdersdeur. Dan zie je pas mensen raar kijken. Ze zien een koffer sluiten en niemand achteraan aan de auto.
@the swede : ik werk vaak in Ninove en hoop je wagen ooit te bewonderen wanneer je in town bent. Ik wou dat zoiets mijn volgende wagen was ( keep on dreaming)
IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenLijkt me toch maar logisch dat je hem ook kan dichtdoen met de sleutel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZal het eens navragen, maar volgens mij valt dat wel te programmeren hoor.zijn. Het is dus wel een sedan. Heb je enig idee over het falen bij koud weer? (neen, ik gebruik het niet als het gevrozen of genseeuwd heeft, want dan valt dat allemaal recht de koffer in). Ze hebben de motor al eens vervangen, alsook één of andere sensor/oog.
IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKun je ook eens vragen dan of het sluiten van het panodak met 1 klik te programmeren valt?
Openen van zowel het gordijn als het dak gaat in 1 keer, voor het sluiten van beiden moet je het blijven vasthouden
Op een GLK waar ik eens mee heb gereden was dit niet meer zo.
Met de aftsandbediening moet ik voor openen en sluiten van panodak de hele tijd blijven duwen.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenSluiten is inderdaad blijven vasthouden (waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen? )
Comment
Comment