Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben net terug van te tanken en 'm heeft 9.65 liter verbruikt,dus iets minder dan de bc aangeeft en dat voor 80% autosnelweg op een klein 600 km.......
Straks mijne maat eens bellen,is nu nog werken,ging ook tanken vandaag.
Ben ik blij dat ik in de tijd ben overgestapt naar Als UDit Interesseert.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Heb 3 weken een ml320cdi full option met 9000 km op de teller als vervangwagen gehad toen mijne de laatste keer binnen geweest is om het probleem te zoeken (hebben toen de 6 injectors vervangen),het verbruik hier rond de kerk lag rond de 16 liter en op de autosnelweg kwam 'm niet onder de 12 liter.
Motors deugen gewoon niet........
Heb 3 weken een ml320cdi full option met 9000 km op de teller als vervangwagen gehad toen mijne de laatste keer binnen geweest is om het probleem te zoeken (hebben toen de 6 injectors vervangen),het verbruik hier rond de kerk lag rond de 16 liter en op de autosnelweg kwam 'm niet onder de 12 liter.
Motors deugen gewoon niet........
Binnenkort wordt de 350CDI grondig vernieuwd dus ik neem aan dat die "problemen" dan wel grotendeels opgelost zullen zijn. Maar ja, daar ben jij natuurlijk niks mee.
Het kan gewoon niet dat een premium-merk zo'n problemen heeft.
Dan moeten ze gewoon wachten met een nieuw model te lanceren tot de problemen opgelost zijn !!!
Ben afgelopen weekend met 350 CGI coupé naar Stuttgart geweest, gemiddeld verbruik van de hele reis heen en terug en terplaatse, 8,8 liter... Niet slecht vind ik dan. Was een mix van autostrade kms en stad en file op de terugweg. Was aangenaam verrast.
er zit een grote lelijke dode mot achter het doorzichtige plastick dat voor mijn koplampen zit. iemand die weet hoe ik daar aan kan? het betreft een W211.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Ach, over smaken kan men moeilijk discussiëren. Ik vind het een knappe wagen en de oude E vind ik wat verouderd. Vooral daar ik er meer dan 6 jaar mee gereden hebt. Dan ben je er toch een beetje op uitgekeken en aan iets anders toe. Nog eens hetzelfde model zou ik toch niet meer gekocht hebben.
Als je dan, na meer dan een jaar, even terug de oude E van binnen en van buiten van dichtbij bekijkt, dan ziet men aan alles dat het een wagen is van de vorige generatie, met alle respect!
Maar wat doet mijn mening er toe. Iemand die de oude E klasse mooier vind, die heeft daar volgens mij even veel recht toe. Je kan een bepaalde smaak of stijl toch niet opdringen?
Maar 1 ding weet ik wel : ik heb al vaak bij een nieuw model de gedachte gehad : Oh nee, met wat komen ze nu af!!! Het duurt soms een hele tijd voor men een wagen mooi vindt.
Ik heb er alle begrip voor want ik heb het maar al te vaak zelf ondervonden.
Dus nog even de tijd laten werken, Multitronic, u weet maar nooit....
Idd een beetje geduld zou ik zeggen met de nieuwe E (pas op smaken en kleuren daar gaan we niet over discussiëren, veel mensen gaan em nooit echt mooi vinden en dat is hun volstrekte recht)
Ik ben net terug van Parijs en daar rijden er al heel veel nieuwe E's en ik ben nu zeker overtuigd van het design, kben er zelfs zot van aan het worden.... superbak in het zwart en met amg-pakket is hij helemaal om van te kwijlen amai!!
Ik vond de C tot nu toe altijd mooier maar kdenk dat ik nu stilletjesaan mijn voorkeur ga wijzigen, niet dat de C plots niet mooi meer is zeker niet, maar geef mij nu maar een E met amg-pakketje (en ik bedoel hier op gebied van design hé)
Ik ben een nieuwe leasebak aan het samenstellen. Het wordt opnieuw een E berline. De typische opties steken er reeds op (leder, metaalkleur, GPS, automaat, Avantgarde, parkeersensoren, open dak). Nu heb ik nog budget over. Een luxeprobleem dus. Let wel een grotere motor kan spijtig genoeg niet omwille van CO2.
Ik ben wat aan het spelen met opties. Maar gezien het proces zeer traag is (een week en meer om een quote te krijgen van een niet nader genoemde leasingmaatschappij) begin ik mijn geduld te verliezen. De ene optie is duidelijk de andere niet, en restwaarde van de optie is duidelijk belangrijk. Heeft iemand ervaring welke opties een hoge restwaarde hebben? Memory pakket? Comand GPS? Verwarmde stoelen? Geventileerde stoelen? Spiegel pakket? Multicontour?
Ik kan natuurlijk nog een pak offertes inbrengen, maar dat spelletje kan nog makkelijk maanden duren. Heeft iemand op dit forum financieel inzicht in die zaken?
Ik ben een nieuwe leasebak aan het samenstellen. Het wordt opnieuw een E berline. De typische opties steken er reeds op (leder, metaalkleur, GPS, automaat, Avantgarde, parkeersensoren, open dak). Nu heb ik nog budget over. Een luxeprobleem dus. Let wel een grotere motor kan spijtig genoeg niet omwille van CO2.
Ik ben wat aan het spelen met opties. Maar gezien het proces zeer traag is (een week en meer om een quote te krijgen van een niet nader genoemde leasingmaatschappij) begin ik mijn geduld te verliezen. De ene optie is duidelijk de andere niet, en restwaarde van de optie is duidelijk belangrijk. Heeft iemand ervaring welke opties een hoge restwaarde hebben? Memory pakket? Comand GPS? Verwarmde stoelen? Geventileerde stoelen? Spiegel pakket? Multicontour?
Ik kan natuurlijk nog een pak offertes inbrengen, maar dat spelletje kan nog makkelijk maanden duren. Heeft iemand op dit forum financieel inzicht in die zaken?
Verschil tussen Comand en Audio 50 APS in een E is niet zo heel groot.
Bedankt. Heb nu de 50 APS. Ik zal eens zien of de restwaarde voor een COMAND goed is. Verder zetelverwarming en betere Audio adviseren jullie? Nog advies of ervaringen?
Comment